Drink eerst je bier es op, zeurkousquote:
ik wil je wel helpen organiseren. doe ik ook een klein beetje ietsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
Maar eigenlijk zie ik een FHF SC BBQ wel zitten. Eens over nadenken....
Jij hoeft alleen maar zo'n playboy bunny-pakje aan te trekken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil je wel helpen organiseren. doe ik ook een klein beetje iets
In je geboortestad?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar zo'n playboy bunny-pakje aan te trekken.
Nah, ik denk niet dat mijn ouders daar op zitten te wachtenquote:
Maakt niet uit..quote:
Wat had je gistermorgen eigenlijk gedaan op de a15 en de a4? Allemaal filequote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat mijn ouders daar op zitten te wachten
Ook die kan dicht ...quote:
Nee, niet lullig. Echt niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oh sorry, dat wist ik dus nietZal wel overgekomen zijn als een lullige opmerking dan
![]()
![]()
Zal wel fijn zijn als buurman ook kan/wil helpen idd
A13 zegt mij niets :pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:33 schreef Merlijn het volgende:
Crap. Ik heb weer een pm... Vast iemand die komt klagen
En ik pak de A20 en de A13, maar die waren ook bizar druk gisteren en vandaag...
It isn't mequote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:33 schreef Merlijn het volgende:
Crap. Ik heb weer een pm... Vast iemand die komt klagen
En ik pak de A20 en de A13, maar die waren ook bizar druk gisteren en vandaag...
of bij mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
Na de Benelux zit je in 10 minuten bij mij ....
dat is 12 minutenquote:
Aw, tofquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
Goed. Ik ga naar bed. Morgen gaat draakje afzwemmen
heel veel succesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
Goed. Ik ga naar bed. Morgen gaat draakje afzwemmen
Mwoah... denk dat ik het niet te laat maak vandaag.. maar nóg niet..quote:
Goed dat je erover begint. Ik moet ook nog ff afspraak maken met de banden "boer" om weer om te wisselen van winter naar zomerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah... denk dat ik het niet te laat maak vandaag.. maar nóg niet..
ben effe op zoek naar een setje velgen voor de corsa, plus zomerbanden
FHF hè..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint. Ik moet ook nog ff afspraak maken met de banden "boer" om weer om te wisselen van winter naar zomer
redelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Trusten..
Is het nog gelukt vandaag?
Sweet dreams...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
redelijk
wel helemaal kapot nu
Dus vandaar lekker m'n bedje in
Lang zal ze levenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
redelijk
wel helemaal kapot nu
Dus vandaar lekker m'n bedje in
quote:
Dat is dan ook weer duidelijk. Maar waarom?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Baja stadhuisplein is een kut tent!
Eerst zeg je dat het duidelijk is en dan vraag je om een verklaring?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer duidelijk. Maar waarom?
Het is duidelijk dat ze het een kuttent vindt maar nu ben ik nieuwsgierig naar waarom.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:41 schreef Egberts het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat het duidelijk is en dan vraag je om een verklaring?
Ik liep ook al met het idee van een BBQ in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
Succes vandaag dan maar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bah werken :I niet dat ik normaal eenrobleem met werken heb maar nu wil ik slapen. Zeker gezien het persoon waar ik mee moet werken..
Ojaaa en gefeliciteerd! Hiep hiep hoera!
Luxe hoor. ik had een kleuter bovenop me die eten eistequote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:47 schreef maffemuts het volgende:
Lekker relaxed aan t wakkerworden, ondertussen wordt er een ontbijtje gehaald en gemaakt
Altijd fijn wakker worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Luxe hoor. ik had een kleuter bovenop me die eten eiste
als je zo je nest maar uit bentquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:47 schreef maffemuts het volgende:
Lekker relaxed aan t wakkerworden, ondertussen wordt er een ontbijtje gehaald en gemaakt
ff langs intratuin ajb, tulpen schijnen daar goedkoop te zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef Rucky het volgende:
Ik ga boodschappen doen moet ik nog wat meenemen voor iemand?
En wat ga je haar dan geven? Een doos spijkers of een kettingzaag?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:30 schreef vannelle het volgende:
Mooi, tulpen zijn inmiddels hier.
Maar man o man, wat heb ik een hékel aan de drukte bij dat soort bedrijven en dan sommige klanten nog........
-Wilt u dit voor me inpakken want het lukt me zelf niet.
*medewerker verwijdert de folie van het gekochte plantje*
-Kijk, daar begint het al mee, dat lukte me al niet.
* vannelle mompelde iets over dat de folie er ook niet uit zag alsof ook ooit maar iemand geprobeerd heeft die te verwijderen en werd vervolgens boos aangekeken
*medewerker gaat verder met inpakken*
-Ja, zo waren wij ook bezig, precies wat we van plan waren maar het lukte ons niet.
* vannelle mompelde iets over folie die er nog af moest voor er ingepakt kon worden en aangezien dat al niet lukte geloof ik geen ene kont van die inpakpoging.
Beloning: Een 2e zo mogelijk nog bozere blik.
Maar goed, na een kwartier was ik al aan de beurt en 10 minuten later stond ik al buiten.
Dit jaar verleen ik geen gunsten meer aan mijn vrouw, dit heeft het uiterste van me gevergd.
Voldoende voor een heel jaar, that's for sure.
Volgende keer halen we wel een kado bij een bouwmarkt of zo. Of op een autosloperij.
Plamuur, stuk goedkoper dan dat spul uit de drogisterij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
En wat ga je haar dan geven? Een doos spijkers of een kettingzaag?
RedBull opentrekt en aan JJ geeftquote:
He gefeliciteerd met je waterrat!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:51 schreef Merlijn het volgende:
Zo. Waterrat en ik zijn na een bezoek aan de sushibar ook weer thuis...
Even iemand het bed in bonjouren...
Thnx! Zal het doorgeven. Hopelijk kan Suus ook binnenkort afzwemmen dan!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
He gefeliciteerd met je waterrat!Hier is het de 25e diplomazwemmen hebben we gisteren gehoord, en komende dinsdag horen we of ze er ook daadwerkelijk al bij zit
zwemlessen waren ze ook nooit echt happig op. Maar dit was het afzwemmen....quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef innepin het volgende:
Valt nog mee dat je foto's mocht maken, dat mag vaak niet eens bij zwemlessen.
echt? nooit iets van gemerkt bij de lessen van mijn neefjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef innepin het volgende:
Valt nog mee dat je foto's mocht maken, dat mag vaak niet eens bij zwemlessen.
Ah, okay. Ja, daar wil je foto's van natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zwemlessen waren ze ook nooit echt happig op. Maar dit was het afzwemmen....
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah, okay. Ja, daar wil je foto's van natuurlijk!
Feli voor je dame!
Ik ga morgen met m'n grote kleine zwemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Dat was kort.quote:
Yep.. beetje thuis gerommeld, even voor iemand een boekkastje in elkaar gezet, net met mijn broertje film gekeken en er begint zo op SBS6 ook een film. Misschien dat ik daar ook nog even een stukje van ga kijken..quote:
lekker bezig geweest dus, wij gaan hier zo ook een filmpje kijken. die van thatcher wss.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep.. beetje thuis gerommeld, even voor iemand een boekkastje in elkaar gezet, net met mijn broertje film gekeken en er begint zo op SBS6 ook een film. Misschien dat ik daar ook nog even een stukje van ga kijken..
Vertel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |