Jep, voor de kandidaten was de mol ontmaskeren redelijk simpel. Iedereen die eruit ging vanaf Marit zat al op AM. De kijkers krijgen natuurlijk een heel ander beeld waardoor ik dit jaar fout zat..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ik in het vorige topic al zei; bij mij gingen alle alarmbellen af toen ik Liesbeth of Hadewych in de één naar laatste aflevering hoorde zeggen dat Anne-Marie voor veel kandidaten al in een vroeg stadium hoofdverdachte was.
Die breed gedragen verdenking rond Anne-Marie is er door de montage voor ons als kijkers bewust uitgelaten.
Op dat moment was duidelijk dat er veel meer speelde rond Anne-Marie dan waar wij van op de hoogte waren.
Ik snap waarom ze het doen, maar het bevestigd toch het beeld dat het geen al te best seizoen was, waar de regie vervolgens kunstgrepen op heeft moeten toepassen om het voor de kijkers nog spannend te houden.
Robert de Hoog wil ook graag, zou hebben we toch al twee toppers https://twitter.com/#!/katjaherbers/status/178215806323265536quote:
Patrick (mol van vorig jaar) zei dat hij echt al jaren brieven naar de AVRO had gestuurd omdat hij zo graag mee wilde doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:10 schreef tochweerhenk het volgende:
Helaas worden mensen die zelf aanvragen meestal niet gekozen, AVRO doet dit zelf.
Ik heb een hele tijd gedacht dat Tim de mol is, omdat 'ie zo ongelofelijk zat te kutten de hele tijd. Maar het bleek gewoon een prutser te zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:49 schreef Bayswater het volgende:
Tim heeft deze editie voor mij verpest met zijn groene kaart. Had echt totaal geen enkele zin ook niet om een verdenking op je te krijgen aangezien de stemming anoniem was.
Marit zat wel op Tim en ging eruit. Of de regie wilt ons dat laten denken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd gedacht dat Tim de mol is, omdat 'ie zo ongelofelijk zat te kutten de hele tijd. Maar het bleek gewoon een prutser te zijn
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik snap niet dat de zelfde mensen die zeuren over het feit dat WIDM met BN'ers gedaan wordt, zeuren over het feit dat die BN'ers niet bekend genoeg zijn.
ik zeur niet ik zeg alleen wie ik ken en wie niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik snap niet dat de zelfde mensen die zeuren over het feit dat WIDM met BN'ers gedaan wordt, zeuren over het feit dat die BN'ers niet bekend genoeg zijn.
Ik kende Hadewych (uit de verfilming van AFTH's Leven uit een dag), Liesbeth en Dio (helaas). Art uiteraard ook. Maarten vd Weyde uiteraard ook nog.. De overige deelnemers zeiden mij ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef svann het volgende:
Ik kende alleen Art.![]()
Juist leuk dat ik nu wat meer van die semi-bekende nederlanders weet.
Bij de winnaar (en de mol) moet het toch vooral om de eer gaan, hoewel de pot behalve een spelattribuut toch wel heel aanlokkelijk vooruitzicht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |