Anny?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
een best aantrekkelijke dame op de webcam! geen idee nog wie het is...
ze mag mn tassie best ff vasthouden!quote:
en Def is weer flink gesteund door STenders ooit...en zo is de TT toch nog toepasselijk!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
1tje (Nora Dalal) zingt ook in Doekoe van Def Rhymz
bahquote:
vanochtend bij Giel ook al.quote:
Schijnbaar niet genoeg, ik heb geen idee wie het is of wat voor muziek ze maakt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef alors het volgende:
Damn die Anny krijgt ook fakking veel aandacht met haar matige muziek...
Die zangeres van Leaf, van Wonderwoman.. als je het nog niet verdrongen had.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijnbaar niet genoeg, ik heb geen idee wie het is of wat voor muziek ze maakt.
oh! die! ja, die ken ik nog wel. best lekker liedje en lekker wijf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Die zangeres van Leaf, van Wonderwoman.. als je het nog niet verdrongen had.
Ohja. Was alweer vergeten dat ze solo is gegaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ohhhh, is zij datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer ging nog wel maar wat ze laatst bij Giel(?) aan het uithijgen/schreeuwen was klonk echt nergens naar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh! die! ja, die ken ik nog wel. best lekker liedje en lekker wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |