Ik ben er ook bang voor... Maar ga met een goed gevoel naar de wedstrijd kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:05 schreef mrstylo het volgende:
Laten we gewoon eerlijk zijn, want sinds wanneer winnen we bij NAC fftjes.
Gaat niet gebeuren. Denk een 2-0 overwinning van NAC en PSV heeft dan hetzelfde wedstrijd mentaliteit als toen bij Groningen.
Nee dat gaat Strootman doen. Weet ik gewoon zeker!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alleen Tyton gaat niet voor de ommekeer zorgen jongens
Groningen 0-3quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
4-1Vooral lekker overdrijven. NAC gaat in een keer 4x scoren, tegen PSV nog wel
Dus Valencia 2-4 en Twente 2-6 vind jij NAC 4-1 niet zo raar?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:32 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Groningen 0-3
Twente 2-6
Valencia 2-4
NAC 1-4 is dus echt niet zo raar.
Ik weet niet precies wat er nog vrij is voor competitiewedstrijden. Maar eigenlijk heb je overal wel goed zicht. De hoeken boven zijn nog het minste.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mensen, ik ga binnenkort met een kind van 9 jaar die fervent PSV-fan is naar een thuiswedstrijd. Zelf ben ik nog nooit in het stadion geweest. Wat is nou een goede zitplaats voor niet al te veel geld?
Ik denk dat Rutten wel toe is aan een jaartje vrijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:53 schreef mrstylo het volgende:
Waarom gaat Rutten niet na PSV trainer worden van Roda? Lijkt me wel iets voor hem.
quote:
Hmm NAC is idd hetzelfde niveau als Twente en Valenciaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:19 schreef Oldie57 het volgende:
4-1
Past in de uitslagen van de laatste weken.
Rutte mag gewoon blijven van de directie want die weten het ook niet meer.
Voor dertig miljoen aan nieuwe spelers gekocht en nu het lachertje van de Eredivisie. Ik heb medelijden met de PSV-supporters.
Geef ze maar aan ajacied422, dan kan ie een keer ergens over mee pratenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:24 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi, ik vind net in mijn tas twee vouchers van de burgerking voor 1 maand gratis eredivisie live op je mobiel.
dus ik kan twee users er blij mee maken, uiterlijk vandaag te activeren. Stuur me maar een pm of dm, de eerste twee users krijgen de code.
En als niemand is geintresseerd, naja, dan gooi ik ze vanavond weg
Hoe zit dat nou? Op de site van PSV lees ik dat de voorverkoop voor PSV-VVV pas op 17 maart begint, maar op de site van Ticketbox lees ik dat de wedstrijd al is uitverkochtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mensen, ik ga binnenkort met een kind van 9 jaar die fervent PSV-fan is naar een thuiswedstrijd. Zelf ben ik nog nooit in het stadion geweest. Wat is nou een goede zitplaats voor niet al te veel geld?
iddquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm NAC is idd hetzelfde niveau als Twente en Valencia
het zijn zitvakken, alleen op Oost onder is het staan vak maar wel tussen de stoeltjes. Zal wel vrij keuze zijn in die hoekvakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou? Op de site van PSV lees ik dat de voorverkoop voor PSV-VVV pas op 17 maart begint, maar op de site van Ticketbox lees ik dat de wedstrijd al is uitverkocht![]()
http://www.ticketbox.nl/w(...)57/typeofpage=150786
Wat moet ik nu geloven?
En zijn de vakken in de hoeken ZZ, GG etc nou staanplaatsen of moet je daar zelf een stoel kiezen? Je krijgt geen stoel toegewezen namelijk...
quote:Wat is het telefoonnummer van PSV Kaartverkoop?
Je kunt de PSV FANdesk bellen, het telefoonnummer is 040 2 505 505 (optie 1).
Wanneer is PSV Kaartverkoop telefonisch bereikbaar?
Je kunt 24 uur per dag de PSV FANdesk bereiken. Op maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 18.00 uur, vrijdag van 10.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur is het mogelijk om een medewerker te spreken.
Hahaha...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:19 schreef Oldie57 het volgende:
4-1
Past in de uitslagen van de laatste weken.
Rutte mag gewoon blijven van de directie want die weten het ook niet meer.
Voor dertig miljoen aan nieuwe spelers gekocht en nu het lachertje van de Eredivisie. Ik heb medelijden met de PSV-supporters.
In al die jaren is NAC wel vaker een matige ploeg geweest..... en toch hebben we het er altijd moeilijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hahaha...
NAC dit seizoen al zien spelen trouwens? Bijna een degradatiekandidaat.
Thanksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zijn zitvakken, alleen op Oost onder is het staan vak maar wel tussen de stoeltjes. Zal wel vrij keuze zijn in die hoekvakken.
en beetje vaag die tegenstrijdige berichten over verkoop. Bel anders gewoon even met de Fandesk, daar kunnen ze je makkelijk helpen denk ik
[..]
Als ze spelen zoals tegen Ajax zijn ze makkelijk te pakkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In al die jaren is NAC wel vaker een matige ploeg geweest..... en toch hebben we het er altijd moeilijk
JA zo lust ik er ngo wel 10quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals tegen Ajax zijn ze makkelijk te pakkenMaarja ik vrees toch dat ze bloed zullen ruiken gezien onze huidige vorm en vol voor de 3 punten gaan in eigen huis
En onze jongens zullen wel weer vermoeid zijn door een Europees duel.
Laten we het hopen. Alleen dan moeten er in dat uurtje niet 2 invliegen want dan zakt het moed waarschijnlijk in de schoenen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA zo lust ik er ngo wel 10als ze zo spelen als tegen Valencia legt NAC er ook 4 in...... De tijd dat PSV ergens heen ging en de tegenstander bij voorbaad dacht kansloos te zijn is allang over maar nu weten tegenstanders zelfs dat ze dikke kans hebben. Ik vermoed een NAC vol vuur en die erin vliegt..... daar kan dit PSV maar slecht tegen spelen. Echter met wat geluk counter je snel een doelpunt en kan het ineens heel goed gaan.
Dan hadden ze toen niet voor Berg moeten kiezenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Kezman was afgelopen weekeinde in Nederland. De reden voor zijn bezoek heeft te maken met zijn nieuwe beroep. Hij sprak met onder meer Joop Munsterman van FC Twente en met PSV over nieuw talent uit zijn geboorteland. “Ik wil Servisch talent begeleiden naar de top. En ik wil PSV aan 'de nieuwe Kezman' helpen”, is de voormalig aanvaller duidelijk over zijn plannen.
Volgens Kezman de Eredivisie ideaal voor jong talent uit Servie. "Ik weet het uit ervaring", vertelt de Serviër aan het Algemeen Dagblad. "Ik zou PSV dolgraag aan de nieuwe Kezman willen helpen, aan een spits die dertig keer scoort in een seizoen."
Kan kezman zelf niet gewoon tekenen bij psv
Bergquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hadden ze toen niet voor Berg moeten kiezen
Beetje met de vijand pratenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Kezman was afgelopen weekeinde in Nederland. De reden voor zijn bezoek heeft te maken met zijn nieuwe beroep. Hij sprak met onder meer Joop Munsterman van FC Twente en met PSV over nieuw talent uit zijn geboorteland. “Ik wil Servisch talent begeleiden naar de top. En ik wil PSV aan 'de nieuwe Kezman' helpen”, is de voormalig aanvaller duidelijk over zijn plannen.
Volgens Kezman de Eredivisie ideaal voor jong talent uit Servie. "Ik weet het uit ervaring", vertelt de Serviër aan het Algemeen Dagblad. "Ik zou PSV dolgraag aan de nieuwe Kezman willen helpen, aan een spits die dertig keer scoort in een seizoen."
Dat is meestal wel veel of weinig doelpunten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:06 schreef 3M1N3M het volgende:
Morgen veel of weinig doelpunten.
Of zo iets als 2-5, of 1-1 ofzo.
Wat zou hij met Munsterman besproken hebben? Als hij Twente maar niet aan de volgende Kezman helpt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:21 schreef mrstylo het volgende:
Groningen heeft laatste 7 wedstrijden maar 1 keer gewonnen en dat was tegen PSV.
Ik hoop dat Fred kan overleven. Niet goed voor PSV, wel voor de concurrentie.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat PSV morgen verliest zodat Rutten eruit vliegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |