Da's een Rotterdammer toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als brabanter zou ik me alleen al dood schamen voor die Gers Paddenstoel
Ik ben ook brabander: getogen in Tilburg, maar ik ken Gers niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als brabanter zou ik me alleen al dood schamen voor die Gers Paddenstoel
Geen idee, een mongool is het.quote:
Ditquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben ook brabander: getogen in Tilburg, maar ik ken Gers niet.
Dikke Tinus heeft ook zo zijn kwaliteiten. Hij kan bijvoorbeeld fantastisch koken en heeft een uitgebreide postzegelverzameling.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee man met Carnaval veranderd elke vrouw in een hoer daar.,
maar dat kan je geen hosselen noemen.. dan krijgt dikke Tinus nog een vrouw mee.
Dat bedoel ik, dat is geen hosselen. Eerder paartijd voor eencelligen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee man met Carnaval veranderd elke vrouw in een hoer daar.,
maar dat kan je geen hosselen noemen.. dan krijgt dikke Tinus nog een vrouw mee.
Haha die gast is echt een mongool ja.., schrijft zijn diepzinnige teksten in 15minuten..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, een mongool is het.
Maar dat hij een mongool is.. prima, maar dat zo'n mongool zo populair wordt DAT IS ERG.. Dat wil dus zeggen dat er zoveel mensen zijn die er naar kijken, luisteren en van genieten..
Waarom lijkt het alsof die gast moet huilen?quote:
Ik las Spareribsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
Speaking of lekkere chicks, Underworld begintKate
Nee ben nu al klaarquote:
Om 19:00 gebeld worden omdat je moet komen helpenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
Op zaterdag werken zou verboden moeten worden idd.
Mwa, door alle perikelen denk ik eigenlijk dat PSV 200% gaat geven en wel wint daar.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 14 uur zal Rutten zijn laatste fluitsignaal als PSV-Coach gehoord hebben
Dat is helemaal kut ja, dan kan je je mentaal niet eens voorbereiden.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Om 19:00 gebeld worden omdat je moet komen helpenDát moeten ze verbieden. Stond verdomme klaar om... nou ja, niets te gaan doen. Fok!ken ofzo
.
neh.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, door alle perikelen denk ik eigenlijk dat PSV 200% gaat geven en wel wint daar.
Was even de stad in, ben net terug. + vind kickbox net als MMA ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
A4L nu ook een kickbox event bezig, kijk je deze wel? Dadelijk komt CroCop vs Sefo.
valt wel mee joh, ik zou niet weten wat ik anders moet doen op zaterdagsquote:Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
Op zaterdag werken zou verboden moeten worden idd.
FOK!ken natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
valt wel mee joh, ik zou niet weten wat ik anders moet doen op zaterdags
Het ligt eraan, bedoel ja in de avond werken of gewoon overdag/in de ochtend?quote:
Gewoon werken.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het ligt eraan, bedoel ja in de avond werken of gewoon overdag/in de ochtend?
ja was da?quote:
Kijk VI nu pas terug, het Engels van jouw held Sierdquote:Op zondag 11 maart 2012 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je zou zeggen: veel gekker kan het allemaal niet meer worden...
Bataviastadquote:Op zondag 11 maart 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet ook eens gaan werken, ben vandaag blut teruggekomen van Batavia..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |