Stuur me maar een Whatsappje danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien later. Als ik er ben gaan we dansen
Slaat gewoon nergens opquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dan was dat Steven ofso.. geen idee.
Dat is gewoon humor, maar misschien dat jij het al weigert omdat het in het Brabants is..
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur me maar een Whatsappje dan
Dat kanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slaat gewoon nergens opkan er niet om lachen, dusja.
Ik was dat iddquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dan was dat Steven ofso.. geen idee.
Dat is gewoon humor, maar misschien dat jij het al weigert omdat het in het Brabants is..
Zeker sinds ze met een ajacied-UI rondloopt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jojoortje is een lekkere chick hoor
.........Gastquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zeker sinds ze met een ajacied-UI rondloopt.
Dat heb ik vaker gehoord.. maak eens een foto dan en PM die eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jojoortje is een lekkere chick hoor
Moet ik haar wel eerst zien hequote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord.. maak eens een foto dan en PM die eens.
Ja, dat begrijp ik, maar dan hossel maar een fotoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik haar wel eerst zien he
Waar wil jij het over hebben dan? Over wat hete mannen?quote:
Keej manquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar dan hossel maar een fotoen dan zal ik je indiscretion vergeten.
Lekker in je billetjes ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar wil jij het over hebben dan? Over wat hete mannen?
Sinds wanneer praten Eindhovenaren over hosselen? Has the world gone mad!?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar dan hossel maar een fotoen dan zal ik je indiscretion vergeten.
Volgens mij gaan ze dan hossen en die activiteit sluit hosselen per definitie uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |