Na mijn ban heb ik niet meer getrolled.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij trollt zoveel en wij quoten jou.
quote:
er bloeit hier iets moois opquote:
Mannelijke scheidsrechtersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk we hebben blinde scheidsrechters die in de middencirkel blijven hangen. Die zien niks.
We hebben trouwens 1 keer een dronken scheids gehad en die kapte er in de 78e minuut er mee
Vreemd. Mannelijke scheidsrechters zullen toch wel moeite hebben om de bal te volgen..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nog nooit een vrouwelijke scheidsrechter gehad.
Linkjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Nu moet ik aan dat filmpje denken waar die voetballer(man) die vrouwelijke grensrechter omver beukt.
Of die speler die per ongeluk aan de tiet van de vrouw zitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Nu moet ik aan dat filmpje denken waar die voetballer(man) die vrouwelijke grensrechter omver beukt.
Ja, de 2 ballen..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef eight het volgende:
[..]
Vreemd. Mannelijke scheidsrechters zullen toch wel moeite hebben om de bal te volgen..
Was best wel zieligquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Als scheidsrechter moet je natuurlijk wel begrijpen wat buitenspel is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nog nooit een vrouwelijke scheidsrechter gehad.
Daarom!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als scheidsrechter moet je natuurlijk wel begrijpen wat buitenspel is.
omdat ik onschudig benquote:
quote:
Ik vind het een betrouwbare bron.quote:Anonymous hackt website Vaticaan
Laatste update: 7 maart 2012 17:02 info
AMSTERDAM - Een groep Italiaanse hackers van het collectief Anonymous heeft de website van het Vaticaan lamgelegd.
Foto: NU.nl/Chris Heijmans
Dat meldt de NOS. De hackers schrijven in een verklaring geen actie te voeren tegen het geloof, maar tegen 'de corrupte Rooms-Katholieke kerk.'
Afgelopen zomer probeerde de hackersgroep ook al de site van het Vaticaan plat te leggen, maar dat lukte toen niet.
Het Vaticaan zegt dat het gaat om een technische storing.
Leuk chickie welquote:
Terecht moet die trut maar niet in de weg gaan staan.quote:
geen plannenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Leuke plannen maar geheim nog. Een date met een FOK!sterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
ik weet wie denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuke plannen maar geheim nog. Een date met een FOK!ster
niet zeggen aubquote:
Nee echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oeeehh, spannund!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja leuk meisje. Ze voetbalt ook op wedstrijdniveau. Alleen dan tafelvoetbalquote:
Bataviastad is echt heel saai. Ook nauwelijks goedkoper dan de winkels.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oeeehh, spannund!
Zaterdag: Lelystad, Bataviastad
Zondag: Voetbaldag
Ik vind het echt helemaal niks. Heb ook niks nodig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bataviastad is echt heel saai. Ook nauwelijks goedkoper dan de winkels.
Replay-broeken kosten daar 150 in plaats van 170, wel leuk om een keer te kijken
en mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks. Heb ook niks nodig.m'n vriendin wil er graag heen..
En wil niet steven en kapiteintje achterna.
Niks mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en mij
5, bijna 6 jaar relatie *poef* 2 weken geleden foetsie![]()
Je heb alleen van die merkkleding zaakjes. Maar er zit wel een lekker restaurant waar je spareribs kunt eten middenin
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja leuk meisje. Ze voetbalt ook op wedstrijdniveau. Alleen dan tafelvoetbal
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks. Heb ook niks nodig.m'n vriendin wil er graag heen..
Gewoon gaan iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Je moet toch een beetje vlot gekleed gaan
Dat zijn toch vaak van die afgekeurde partijen? Met scheve stiksels en zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon naar een outlet gaan, broek van 200 voor 80 euro nieuw gekocht
Batavia is the place to be voor voetbalschoenen. Voetbalschoenen van 200 voor 80..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon naar een outlet gaan, broek van 200 voor 80 euro nieuw gekocht
ik denk steeds dat jij jojoortje ben zie je uiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Batavia is the place to be voor voetbalschoenen. Voetbalschoenen van 200 voor 80..
Sorry.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik denk steeds dat jij jojoortje ben zie je ui
Heel VBL is UI's aan het ruilen, ik herken ze niet meerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik denk steeds dat jij jojoortje ben zie je ui
zo lang nogquote:
Dante's peak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Morgen komt er een film over vulkanen enzo, weet iemand hoe deze heet?
Oud en saaiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ja![]()
Waard om ernaar te kijken? Of ken je het niet..
K-19: The Widowmaker op SBS6 is wel een leuke morgen.quote:
Goonquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K-19: The Widowmaker op SBS6 is wel een leuke morgen.
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
Bruce Almighty (als je die niet al gezien hebt)
Geloof me, je vriendin alleen maar proberen te pleasen werkt niet goed voor je relatie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Yep daar word je alleen haar 'beste vriend' van...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geloof me, je vriendin alleen maar proberen te pleasen werkt niet goed voor je relatie.
Samen leuke dingen doen wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geloof me, je vriendin alleen maar proberen te pleasen werkt niet goed voor je relatie.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep daar word je alleen haar 'beste vriend' van...
Ik was vandaag in Brussel ja, nu weer terug thuis. Morgen naar Tilburg... Ik maak mijn kilometers welquote:
Ik wou net zeggen. Zijn toch leuke stukjes elke keer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Brussel ja, nu weer terug thuis. Morgen naar Tilburg... Ik maak mijn kilometers wel
Ik maak ongeveer 55000 km per jaar met de auto.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Zijn toch leuke stukjes elke keer.
Ben je morgen in Tilburg?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Zijn toch leuke stukjes elke keer.
Morgen niet. Zondagochtend vroeg weer wel. Ben ff bij m'n ouders om de zinnen te verzetten, morgenavond voetwedstrijdje van vrienden meepakken en zondag vroeg naar Tilburg met een wasmachine en daarna om 10 uur voetballen. Ik blijf wel bezig.quote:
Nee, ik ga zondag terug naar Brussel. Morgen eerst nog voetballen in Tilburg, bij de KUB.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgen niet. Zondagochtend vroeg weer wel. Ben ff bij m'n ouders om de zinnen te verzetten, morgenavond voetwedstrijdje van vrienden meepakken en zondag vroeg naar Tilburg met een wasmachine en daarna om 10 uur voetballen. Ik blijf wel bezig.
Ga je naar de Kuip zondag?
Huh...welke club dan? Wist niet dat je voetbalde?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik ga zondag terug naar Brussel. Morgen eerst nog voetballen in Tilburg, bij de KUB.
Heb in de junioren voor Voab uit Goirle gespeeld, club van onze huidige TDquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh...welke club dan? Wist niet dat je voetbalde?
Ok. Dosti heb ik nog nooit van gehoord. Voab ken ik wel, daar voetballen wij ook tegen. Op welk sportpark/veld moet je precies spelen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb in de junioren voor Voab uit Goirle gespeeld, club van onze huidige TD
Daarna vooral zaal. Morgen speel ik met een veteranenteampje mee: Dosti
Naast het hoge UWV gebouw, aan het spoor. Is volgens mij trainingsveld voor KUB.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Dosti heb ik nog nooit van gehoord. Voab ken ik wel, daar voetballen wij ook tegen. Op welk sportpark/veld moet je precies spelen?
Nee, voetbal bij Olympus. Vind 't alleen niet zo'n bijzondere vereniging voor de rest.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naast het hoge UWV gebouw, aan het spoor. Is volgens mij trainingsveld voor KUB.
Waar voetbal jij dan? Toch niet RKTVV...
Olympus ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, voetbal bij Olympus. Vind 't alleen niet zo'n bijzondere vereniging voor de rest.
Sowieso. Maar zo typisch is dat altijd. Zodra ik dan in bed ga liggen krijg ik binnen een half uur honger. Op zich ook wel logisch, aangezien het al meer dan 6 uur geleden is dat ik heb gegeten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
En eten vlak voordat je gaat slapen is dan ook weer zo slecht voor je.
Aah dus ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
In bed liggen en dan ineens honger krijgen.Hate it.
En is het binnen te houden? Krijg nu ook ineens zin in cashewnoten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah dus ik ben niet de enige
Ik heb zojuist de absurde mix van gedroogde cranberries en cashewnoten op.
Is een erg lekkere combi eigenlijk...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En is het binnen te houden? Krijg nu ook ineens zin in cashewnoten.![]()
Heb hier in m'n reistas nog een boterham met kaas liggen, maar dan moet ik m'n tanden weer gaan poetsen. Dilemma's dilemma's.
Net als appel met kaas.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een erg lekkere combi eigenlijk...
Aangezien ik thuis was, had ik de eer mijn dochter te mogen assisteren bij 'bakdag'. En de kokos/appel/kaneel-koekjes waren ook erg lekkerquote:
Wutquote:
Toffe pa ben je danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aangezien ik thuis was, had ik de eer mijn dochter te mogen assisteren bij 'bakdag'. En de kokos/appel/kaneel-koekjes waren ook erg lekker
Ik niet...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:07 schreef Muto het volgende:
Vorige week was de vrijdagnacht gezelliger. Hadden we opeens een leven allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |