ik weet wie denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuke plannen maar geheim nog. Een date met een FOK!ster
niet zeggen aubquote:
Nee echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oeeehh, spannund!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja leuk meisje. Ze voetbalt ook op wedstrijdniveau. Alleen dan tafelvoetbalquote:
Bataviastad is echt heel saai. Ook nauwelijks goedkoper dan de winkels.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oeeehh, spannund!
Zaterdag: Lelystad, Bataviastad
Zondag: Voetbaldag
Ik vind het echt helemaal niks. Heb ook niks nodig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bataviastad is echt heel saai. Ook nauwelijks goedkoper dan de winkels.
Replay-broeken kosten daar 150 in plaats van 170, wel leuk om een keer te kijken
en mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks. Heb ook niks nodig.m'n vriendin wil er graag heen..
En wil niet steven en kapiteintje achterna.
Niks mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en mij
5, bijna 6 jaar relatie *poef* 2 weken geleden foetsie![]()
Je heb alleen van die merkkleding zaakjes. Maar er zit wel een lekker restaurant waar je spareribs kunt eten middenin
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja leuk meisje. Ze voetbalt ook op wedstrijdniveau. Alleen dan tafelvoetbal
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks. Heb ook niks nodig.m'n vriendin wil er graag heen..
Gewoon gaan iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Je moet toch een beetje vlot gekleed gaan
Dat zijn toch vaak van die afgekeurde partijen? Met scheve stiksels en zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon naar een outlet gaan, broek van 200 voor 80 euro nieuw gekocht
Batavia is the place to be voor voetbalschoenen. Voetbalschoenen van 200 voor 80..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon naar een outlet gaan, broek van 200 voor 80 euro nieuw gekocht
ik denk steeds dat jij jojoortje ben zie je uiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Batavia is the place to be voor voetbalschoenen. Voetbalschoenen van 200 voor 80..
Sorry.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik denk steeds dat jij jojoortje ben zie je ui
Heel VBL is UI's aan het ruilen, ik herken ze niet meerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik denk steeds dat jij jojoortje ben zie je ui
zo lang nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |