Helaas wel, en teveel voetbal teamsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
De Nederlandse competitie is gewoon al inteelt. Veel te weinig teams.
die bestaan ook al een stuk langerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een prut site van de Panthers. Dan kies ik toch maar voor de Crusaders
Oh, die bestonden idd al in 'jouw' tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
die bestaan ook al een stuk langer
zullen de centjes ook wel bij meetellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die bestonden idd al in 'jouw' tijd
Maar maakt toch niet uit hoe lang een club bestaat. Gewoon een goede webdesigner in de arm nemen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, zelfs Nijmegen heeft soort van een tweede divisie team.
Dat hoeft toch niet heel duur te zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
zullen de centjes ook wel bij meetellen
geen idee. ben al blij dat ik de aan knop weet te vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet heel duur te zijn tegenwoordig.
Eerste jaars webdesigner van school trekken, en een leuk zakcentje geven. Krijg je beter resultaat dan wat the Panthers nu hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee. ben al blij dat ik de aan knop weet te vinden
quote:
Je bent nog van de PASCAL en C?quote:
Correct (GW-basic, Pascal en C++)quote:
Dus jij zit achter het Duqu-virusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik programmeer alles in mijn eigen geschreven assembler natuurlijk.
Stuxnet!quote:
quote:
Je moet wat met je vrije tijd hè!quote:
Leer koken, is veel lekkerderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet wat met je vrije tijd hè!
slapenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet wat met je vrije tijd hè!
Ik ben getrouwd! Dat heb ik uitbesteed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |