En dan eerst z'n achterlicht kapot trappen. Krijgen we gegarandeerd de oude Ludo terugquote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze moet Ludo eens proberen op de bon te slingeren.
Inderdaad, toen zat je nog vol spanning en hoop dat het toch goed zou komen..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen wisten ze je nog echt te verrassen. Ik wist zeker dat Bowien gered zou worden. Net zoals ik ook zeker wist dat Roos weer op zou staan.
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
Aysen krijgt een oproep om naar een verlaten loods te gaan. Daar treft ze niemand aan, maar in het midden van de grote lege ruimte ziet ze iemand liggen in een plas bloed. Ze loopt er langzaam naartoe en herkent de kleren van haar zus. Vol afschuw draait ze het lichaam om en... een pop.
Aysen krijgt een oproep om naar een verlaten loods te gaan. Daar treft ze niemand aan, maar in het midden van de grote lege ruimte ziet ze iemand liggen in een plas bloed. Ze loopt er langzaam naartoe en herkent de kleren van haar zus. Vol afschuw draait ze het lichaam om en... een pop.
Quoted for truth, ik zei het een half jaar geleden al.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet erg vinden als de serie zou stoppen.
"GA NAAR MARTINE HAFKAMP!"quote:
Oehh thanks. Zal ff checken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef LetsGame het volgende:
De cliffhanger van seizoen 10 vervolg staat op het gtstarchief
Martine Hafkamp kreeg haar straf, maar die andere 2 mutsen zijn er te goed mee weggekomen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"GA NAAR MARTINE HAFKAMP!"
Zó kwaad had ik hem nog nooit gezien
Als je dat vergelijkt met de Ludo Sanders van nu.quote:
Mooi verwoord!quote:Op maandag 12 maart 2012 00:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als je dat vergelijkt met de Ludo Sanders van nu.
Dat ligt natuurlijk niet aan Erik, maar aan die waardeloze schrijvers.
Volgens mij heb ik een keertje een aflevering gemist, namelijk de aflevering dat Ludo met pensioen is gegaan en besloot om een tamme huisvader te worden.
Werkt Ludo überhaupt nog wel eens?
Wordt ook een beetje moe van die 'grappige' Jack & Lorena scènes, met daarbij hetzelfde stomme melodietje![]()
![]()
![]()
En dan lees ik tot overmaat van ramp in de Veronica Magazine, dat leeghoofd Barbie een rol wil in GTST.
Mocht dat echt gebeuren (en de schrijvers zijn er toe in staat), dan stop ik helemaal met kijken.
Ik schaam me er wel een beetje voor dat ik weet wie Barbie is.quote:
Oow okeej! Nou je het zegt. Die naam heb ik wel eens gehoord.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik schaam me er wel een beetje voor dat ik weet wie Barbie is.
Dat is een van die trieste figuren uit dat Oh Oh Cherso gebeuren.
Tegenwoordig heeft ze al een eigen reality soap.
Wederom een dieptepunt in de commerciële tv van tegenwoordig.
Ze kan zo door voor brandwondenslachtoffer.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Laat haar alsjeblieft geen rol in GTST krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:47 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |