quote:
Nou, vooruit!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb jij ook weekend - maar toch, even de mannen in de spotlight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb jij ook weekend - maar toch, even de mannen in de spotlight
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, het is roze en kant, maar toch even voor PS en wyccie; mijn jurkje van de Stepsmannen kunnen daar ook heel gelukkig van worden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, het is roze en kant, maar toch even voor PS en wyccie; mijn jurkje van de StepsDat jurkje vind ik wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mannen kunnen daar ook heel gelukkig van worden hoor
Ik ook.quote:
Die zie ik zo snel niet hier. Maar wacht!!! Wel een fust Guinness!! Zal ik die dan maar pakken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neem dan gelijk de schaal bittergarnituur mee
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:08 schreef Cobra4 het volgende:
Die zie ik zo snel niet hier. Maar wacht!!! Wel een fust Guinness!! Zal ik die dan maar pakken?
* mental note maakt *quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, vrouwen houden blijkbaar niet van Guinness.
Maar dat is geen verrassing.quote:
ik had al zo'n donkerbruin vermoedenquote:
Wat ben jij scherp vandaag!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had al zo'n donkerbruin vermoeden
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen...
Grappig mannetje, die Mattís...
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat is een marketentster? Serieus, hoe moet ik dat lezen?
Feli Markquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef Mark het volgende:
Vannacht is onze zoon geboren: kwartet!
Zal later wat meer posten, nu nog te druk met alle randzaken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen...
Sex Pistols-frontman Johnny Rottenquote:
En wat ga je die 2 dagen doen?quote:
Welke?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef iamredleader het volgende:
Zo, weekend is begonnen, tijd voor die whisky
kraamvisite, kroegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Soempie het volgende:
Ah, die is er dan niet knapper op geworden.
[..]
En wat ga je die 2 dagen doen?
PS, succes! Zal toch wel goedkomen? Heb je tussendoor feedback gehad op de foto's?
Neuh alleen complimentenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef Soempie het volgende:
Ah, die is er dan niet knapper op geworden.
[..]
En wat ga je die 2 dagen doen?
PS, succes! Zal toch wel goedkomen? Heb je tussendoor feedback gehad op de foto's?
Mwah vroeg opstaan in het weekend zie je mij niet snel doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je morgen vroeg weer op, terwijl je vriend waarschijnlijk een gat in de dag slaapt
Neuh hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik voel een relatietherapeut voor de kat aankomen....
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze zet zich overal tegen af en ze krijgt puisten?
Jojo, wil jij zoet of zout?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ik je post nu quoten omdat ie anders straks weg is?
We hebben geen relatie dan ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:11 schreef B.ertha het volgende:
Als je met 10 dagen al bang moet zijn dat iemand vreemdgaat, dan zit er iets niet snor. Jij bent paranoïde, of hij is geen relatiemateriaal. Simple as that
Dan zie ik geen problemen. En hoezo dan een 'ander'?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben geen relatie dan ook
Ja lekker. Pak ik meteen even de goedkope fles whisky om te mixen.quote:
Komt in orde.quote:
Nou ja, geen relatie als in een officiele relatie. Hij is hier nog maar 3 maanden, dat zou nutteloos wezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan zie ik geen problemen. En hoezo dan een 'ander'?
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
Zal ik deze ook maar even op tafel zetten?
[ afbeelding ]
Ik heb nog maar één keer zoute popcorn gegeten, als kind. In Oostenrijk, dus we hadden niet gelezen dat het zout was en verwachtten zoet. Op dat moment was dat dus zo goor, dat ik het nooit meer heb geprobeerdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ja, geen relatie als in een officiele relatie. Hij is hier nog maar 3 maanden, dat zou nutteloos wezen.
En met een ander... dat ie daar een scharreltje oppikt, gewoon omdat het kan. Ik heb hem wel al gewaarschuwd dat dat het einde voor ons zou zijn.
Natuurlijk smst ie net nadat ik dit allemaal postte![]()
En zoete popcorn vind ik echt helemaal nikskennen ze hier ook niet, alleen caramel popcorn. Ook vies.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vond deze nog in de kast, kan prima in de cola
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maakt eigenlijk niet waar doorheen zolang ik hem maar niet puur hoef te drinken.
Ze zet zich in ieder geval af tegen haar 'papa en mama' en wil opeens niet meer bij me liggenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze zet zich overal tegen af en ze krijgt puisten?
Tja, de kenners, zoals MM, zullen het waarschijnlijk helemaal niets vinden, maar ik kan toch echt genieten van een glaasje hiervan:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vond deze nog in de kast, kan prima in de cola
[ afbeelding ]
Ho wacht!!!!! Eerst even een saffie doen hoor!quote:
Interessant nieuwsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
@Nem: http://www.volkskrant.nl/(...)d-in-Antwerpen.dhtml
Technisch gezien ben jij ook nog een scharrel, dus...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ja, geen relatie als in een officiele relatie. Hij is hier nog maar 3 maanden, dat zou nutteloos wezen.
En met een ander... dat ie daar een scharreltje oppikt, gewoon omdat het kan.
Je denkt toch niet dat 'ie het dan braaf zou vertellen?quote:Ik heb hem wel al gewaarschuwd dat dat het einde voor ons zou zijn.
Naast een pint of Guinessquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:08 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tja, de kenners, zoals MM, zullen het waarschijnlijk helemaal niets vinden, maar ik kan toch echt genieten van een glaasje hiervan:
[ afbeelding ]
Als het meezit ga ik dit jaar weer een paar dagen naar Ierland deze zomerquote:
Een pubcruise?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 04:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als het meezit ga ik dit jaar weer een paar dagen naar Ierland deze zomer
Dat dus. Al ben ik van mening dat in ons geval scharrel niet opgaatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Technisch gezien ben jij ook nog een scharrel, dus...
Maargoed, ook in je scharrelzijn kun je natuurlijk wel "bij iemand horen" dus dan is het natuurlijk niet leuk als 'ie met een ander gaat vozen.
Ja dat denk ik eigenlijk welquote:Je denkt toch niet dat 'ie het dan braaf zou vertellen?
Een beetje een zinloos dreigement
Ik hoop voor eventjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alleen voor het weekend of voor langere tijd?
quote:
Bijna wel hequote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna wel heDat komt omdat ik steeds meer ritme krijg. En ik haat het
Nee dat mag nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]pas op
![]()
zo meteen heb je een geregeld leven en ga je alles doen waarvan je altijd gezegd hebt het nooooooooit zo te zullen doen
quote:
Heel erg, maar desondanks vind ik em leukquote:
Ik sprak deze week iemand die naar Arizona gaat maar ik kan me niet meer herinneren wie dat wasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 06:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahhhh klaar klaar klaar!!Dit wijntje achterover gieten, heerlijk slapen, dan, Arizona!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mannen die alleen maar aan sex denken
Prima FiPo
Maar uitslapen doe je omdat je moe bent...uitslapen óm het uitslapen is beetje nutteloosquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat mag niet![]()
En ritme is wel fijn maar in het weekend vind ik het heerlijk om uit te slapen
Ik was vanochtend iets na negenen wakker, maar heb me daarna omgedraaid om lekker nog even door te slapen. En dat was niet omdat ik zo moe wasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar uitslapen doe je omdat je moe bent...uitslapen óm het uitslapen is beetje nutteloos
Een week. Ik ben er van tussenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alleen voor het weekend of voor langere tijd?
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een week. Ik ben er van tussen
Sedona ook, 4 jaar geleden daar geweest...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik sprak deze week iemand die naar Arizona gaat maar ik kan me niet meer herinneren wie dat was
Sedano is mooi
[ afbeelding ]
Same here. zit nu aan mijn toetje(tiramisu) en ik moet nog gaan kokenquote:
Ik heb nog niet eens ontbetenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Same here. zit nu aan mijn toetje(tiramisu) en ik moet nog gaan koken
Ga je toch lekker niet? Alhoewel het soms juist wel wil helpen dan juist wat te gaan doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef MaJo het volgende:
Een vriendin smst net of ik mee wil stappen en hoewel dat wel leuk zou zijn heb ik ook daar geen zin in
Ga je toch naar de bios ofzo? Ik weet totaal niet wat er draait maar wie weet.quote:
John Carter.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je toch naar de bios ofzo? Ik weet totaal niet wat er draait maar wie weet.
Ik heb besloten om thuis te blijvenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je toch lekker niet? Alhoewel het soms juist wel wil helpen dan juist wat te gaan doen
quote:
Verveel je je genoeg om een mail naar het meldpunt discriminatie te sturen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Amsterdam opent hostel alleen voor vrouwen
Wat moet ik hier nu weer van vinden?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verveel je je genoeg om een mail naar het meldpunt discriminatie te sturen?
Geef jezelf borstvoedingquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verveel je je genoeg om een mail naar het meldpunt discriminatie te sturen?
Dat kan wel zo zijn, als het volgens de regels niet mag heb je daar weinig aan. Ik hoop eigenlijk dat het in dit geval niet magquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat dacht ik dus ook. Maar ja, misschien is het een ondernemer die een gat in de markt gevonden heeft.
je hebt een Italiaans schilderij gevonden op zolder en nu wil je er meer van weten?quote:
Of op zolder een schilderij gevonden en nu wil ze weten of het van een Italiaanse meester isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt een Italiaans schilderij gevonden op zolder en nu wil je er meer van weten?
Wat is er met die foto?quote:
Ah ok die had ik wel gezienquote:
Naast haar staat wel een wassen beeldquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok die had ik wel gezienIk dacht dat het misschien wassen beelden waren, Beatrix ziet er echt nep uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naast haar staat wel een wassen beeldDat maakt haar misschien ook nep jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En LOL
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
En de ouders erop aanspreken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Damn...
Visite hier met 2 stront irritante meiden van 2 en 4 jaar oud.
Ik moet echt m'n best doen om niet morgen voorpagina nieuws te zijn...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
WTF dat ziet er echt goor uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Jaquote:
Oh, dan giet je er toch wat whisky in? Dan worden ze vanzelf rustig.quote:
Denk eerder dat ik ze de deur uit schop...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan giet je er toch wat whisky in? Dan worden ze vanzelf rustig.
Absoluut respect want het ziet er best echt uitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Maar wel een beetje respect voor de maker
Dat hoeft niet te betekenen dat jij dat dan ook maar best moet vinden. Ze zijn bij jou te gast.quote:
Precies jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat jij dat dan ook maar best moet vinden. Ze zijn bij jou te gast.
In hun eigen huis uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
Respect voor de goorheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk een ijstaart. Maar de ballen zijn me niet duidelijk. Ook ijs?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:14 schreef wyccie het volgende:
MM is lang bezig met schoppen. Ik zal morgen het nieuws in de gaten houden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar die bil van gemaakt is.
En prinses Juliana Jr. is een mooie meid geworden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:23 schreef wyccie het volgende:
De ballen lijken gemaakt te zijn van iets te rijpe banaan.
Die foto van het huwelijk van Wimlex en Maxima is wel apart. Het gezin staat erop, en verder allerlei staatshoofden. Ook Mandela, ik wist niet dat hij er bij was!
??quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En prinses Juliana Jr. is een mooie meid geworden.
Oh, die had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:23 schreef wyccie het volgende:
De ballen lijken gemaakt te zijn van iets te rijpe banaan.
Die foto van het huwelijk van Wimlex en Maxima is wel apart. Het gezin staat erop, en verder allerlei staatshoofden. Ook Mandela, ik wist niet dat hij er bij was!
Het bruidsmeisje/vrouw het meest rechts op de foto.quote:
Je bedoelt de meest rechtse zonder kraagje?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het bruidsmeisje/vrouw het meest rechts op de foto.
Naast Claus bedoel je? Volgens mij Margrethe van Denemarken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Prins Charles zie ik nu ook..en die lelijker Laurentien Brinkhorst.
Wie is die ouwe in het blauw naar Bea?
Ze doet me een beetje denken aan Marilène.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
Het bruidsmeisje/vrouw het meest rechts op de foto.
Margaretha van Denemarken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Prins Charles zie ik nu ook..en die lelijker Laurentien Brinkhorst.
Wie is die ouwe in het blauw naar Bea?
Wow, ik ben goed in royalty-watchen.quote:
Het zusje van Maxima geloof ik.quote:
ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je bedoelt de meest rechtse zonder kraagje?
Ik geloof nooit dat dat toeval was!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:38 schreef wyccie het volgende:
Toevallig vorige week bij de kapper geweest.
En je liep langs en toen struikelde je over een steen en lag je binnen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch is het zo. De vorige keer was namelijk al bijna 5 jaar gelden.
De kapper kon het niet meer aanzien en trok haar naar binnen voor een gratis knipbeurt?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je liep langs en toen struikelde je over een steen en lag je binnen?
Maaaaaarr....is het naar tevredenheid geknipt?quote:
Yupquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
MaJo, al die bandjes nog geluisterd?
Ik laat altijd expres een paar plukjes voor korter knippen, vind ik veel leuker staan. Zo rond knippen kan met mijn haar ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
Mwah. Er zitten wat plukjes vooraan die uit mijn staart vallen en dat is irritant met sporten.
Verder ziet het er onderaan weer gezond uit.
Volgens mij probeerde hij dit te knippen:
http://www.girlscene.nl/i(...)/layered-haircut.jpg
Maar dat lukt niet met mijn haar én van mij hoefde het niet. Maar hij bleef maar zijn best doen.
Staat ook leuker, maar ik ga toch voor functionaliteit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik laat altijd expres een paar plukjes voor korter knippen, vind ik veel leuker staan.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Staat ook leuker, maar ik ga toch voor functionaliteit.
Dry The Riverquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef wyccie het volgende:
Le Peuple de l'Herbe is heel anders dan ik had verwacht op basis van de naam. Ik had iets Belle & Sebastianachtigs verwacht. Mooie verrassing.
Nu ben ik de naam kwijt van het bandje dat Nem zo aan het promoten was. Die ene die op Antony & the Johnsons lijkt.
Mooiquote:
Nee, ga ik even checkenquote:Ken jij trouwens School is Cool? Las laatst een lovende recensie in de OOR waar ze het beste sinds dEUS werden genoemd en de nieuwe Arcade Fire van Belgie. En het klinkt erg goed!
Dat vind ik wel een leuk haarmodelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
Mwah. Er zitten wat plukjes vooraan die uit mijn staart vallen en dat is irritant met sporten.
Verder ziet het er onderaan weer gezond uit.
Volgens mij probeerde hij dit te knippen:
http://www.girlscene.nl/i(...)/layered-haircut.jpg
Maar dat lukt niet met mijn haar én van mij hoefde het niet. Maar hij bleef maar zijn best doen.
quote:
quote:Nik Meijer
sorry maar ik weet van niks zo iets zal ik nooit doen ik ahd al een dek bedoverterk van me moeder gekregen en wat u bedoelt dat heb ik niet gedaan wand heb ook niks gekregen ik heb maar 1 email en dat si deze
Ik niet zo. Veel te geknipt.quote:
Ah, dat had ik nog teruggelezen, maar toen was alles al geëdit in overleg met Etcie en C4 en kon ik niet meer meedoen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
OMG
Ik heb een bericht op Facebook gekregen van Nik Meijer
Goeie nummers bookmark ik tegenwoordig in een speciaal mapje.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef wyccie het volgende:
En vergeetachtigheid.
Dry the River had ik natuurlijk gewoon moeten onthouden.
Ik YouTube gewoon alles, zonder account. Zelfs geen nieuwe muziek meer op de pc gezet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Goeie nummers bookmark ik tegenwoordig in een speciaal mapje.
Dat bedoel ik: ik bookmark die youtubevideos(en dan kun je in je bookmarks een apart mapje aanmaken).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik YouTube gewoon alles, zonder account. Zelfs geen nieuwe muziek meer op de pc gezet.
Ah! Oh, maar dat kan niet met mijn browser.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
(en dan kun je in je bookmarks een apart mapje aanmaken).
Ik lig al in bedquote:
Hoe kan je browser nou geen bookmarks ondersteunen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah! Oh, maar dat kan niet met mijn browser.
Ach, dan maar een extra oefening voor het geheugen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:44 schreef MaJo het volgende:
Heb net wat oude topics van de SC zitten teruglezen van toen ik net met G. had, wel leuk om terug te lezen
iddquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kan je browser nou geen bookmarks ondersteunen?
Wat niet dan? Je bookmarks in folder indelen? Dat geloof ik niet.quote:
Dat klinkt echt vreselijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Zo, huis is weer opgeruimd, vloer gedweild, speelgoed kwam overal vandaan...
Ben in 1 avond 3 jaar ouder geworden door het gejank, gekrijs, het klieren met eten, niet doen wat je vraagt en ouders die het allemaal wel best vinden.
Dit was eens, maar nooit weer...
Dat is dan maar weer eens een bevestiging voor jullie.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Ben in 1 avond 3 jaar ouder geworden door het gejank, gekrijs, het klieren met eten, niet doen wat je vraagt en ouders die het allemaal wel best vinden.
Als je een bookmark toevoegt krijg je toch een klein schermpje te zien? Daar moet je mapjes aan kunnen maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dit in mapjes indelen?
![]()
Firefox trouwens...
[..]
Dat is dan maar weer eens een bevestiging voor jullie.
Leuk altijd, van die kinderen/ ouders die het verschil tussen thuis en 'op bezoek' niet meekrijgen. Ik vind ook wel dat ze het vrij laat hebben gemaakt gezien de leeftijd van de kinderen...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een bookmark toevoegt krijg je toch een klein schermpje te zien? Daar moet je mapjes aan kunnen maken.
En dan specifiek deze: http://support.mozilla.or(...)-bladwijzers-ordenenquote:
Hoe vaak heb je trouwens gekeken of er geen gekke bookmark tussen stond?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Aaaaah! Aan dat scherm bij het aanmaken heb ik nooit zo veel aandacht geschonken. Shit, dan heb ik morgen wel even wat te doen aan sorteren. Pfff.
Geen dankquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Aaaaah! Aan dat scherm bij het aanmaken heb ik nooit zo veel aandacht geschonken. Shit, dan heb ik morgen wel even wat te doen aan sorteren. Pfff.
En speciaal die had ik nodig ja, want anders had ik elke pagina opnieuw moeten bookmarken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
En dan specifiek deze: http://support.mozilla.or(...)-bladwijzers-ordenen
Twee keer. Hoezo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe vaak heb je trouwens gekeken of er geen gekke bookmark tussen stond?
Nee, maar zoals de waard is vertrouwt 'ie zijn gasten. Volgens mij heb ik geen gekke bookmarks, maar ik controleer dan toch altijd een paar keer want het staat zo lullig als er opeens een hele vage tussen staatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
En speciaal die had ik nodig ja, want anders had ik elke pagina opnieuw moeten bookmarken.![]()
Thanks!
[..]
Twee keer. Hoezo?
Zie jij iets geks? Zo ja, dan is het heel normaal voor mij.
Vroeger zaten bookmark trouwens nog gewoon in echte fysieke folders op je computer. Kon je gewoon de boel heen en weer gooien.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
En speciaal die had ik nodig ja, want anders had ik elke pagina opnieuw moeten bookmarken.![]()
Thanks!
[..]
Twee keer. Hoezo?
Zie jij iets geks? Zo ja, dan is het heel normaal voor mij.
Even kijken hoe lang dat bericht blijft staanquote:Bijna dronken in ********** in *********. Ik vind bijna alle mannen leuk. Oeps.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Op FB een statusupdate van een kennis van me, getrouwde vrouw:
[..]
Even kijken hoe lang dat bericht blijft staan
Ik vind het wel beschamend eigenlijkquote:
Dequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het wel beschamend eigenlijk
En dan vraag ik ook af wie er zó gruwelijk lelijk is dat ze hem zelfs dronken niet leuk vindtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deis omdat jij het hier post
En ja het is retegenant
Hehequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan vraag ik ook af wie er zó gruwelijk lelijk is dat ze hem zelfs dronken niet leuk vindt![]()
Heeft ze nu een pittig kapsel dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef MaJo het volgende:
Huh is Marianne Weber lesbisch?Wist ik heul niks van
Het is bij deze ouders heel normaal dat kinderen van die leeftijd tot middernacht rondspoken. Belachelijk...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leuk altijd, van die kinderen/ ouders die het verschil tussen thuis en 'op bezoek' niet meekrijgen. Ik vind ook wel dat ze het vrij laat hebben gemaakt gezien de leeftijd van de kinderen...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef MaJo het volgende:
Ze is zelfs met haar echtgenote op Curacao op TV geweest. Die smartlappen komen ook niet zo maar uit je strot natuurlijk...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef MaJo het volgende:
Nee, dat had ze alquote:
Ik kan me voorstellen dat je die vrienden dan even heel erg zat bent ja!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is bij deze ouders heel normaal dat kinderen van die leeftijd tot middernacht rondspoken. Belachelijk...
Maar voorlopig zien we ze even niet meer hier, deze poging heeft dat weer uitgewezen...
Marianne Weber interesseert me dan eigenlijk ook helemaal niets dus tjaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, dat had ze alZe zeiden op tv dat ze weer terug is bij haar vriendin waar ze 13 jaar een relatie mee had
Wist het echt niet
Maar nem blijkbaar ook niet
Dat is denk ik ook wel de reden dat we van niks weten jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Marianne Weber interesseert me dan eigenlijk ook helemaal niets dus tja
Ik zit ook aan de colaquote:Op zondag 11 maart 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vanavond zowaar een flesje cola in huis gehaald. Doe ik nooit, maar ik had zware goesting
Nee. Een stuk appeltaart, dat zou vrij uniek zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de colaMaar dat is niet zo uniek
Behalve financiele middelen: wat houdt je tegen?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil weer eens naar Engeland of Ierland
Voorlopig te druk met stagequote:Op zondag 11 maart 2012 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Een stuk appeltaart, dat zou vrij uniek zijn.
[..]
Behalve financiele middelen: wat houdt je tegen?
Nee eigenlijk niet Nem...quote:Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je en nummer hoort, of een muziekje, en dat je daar dan een filmpje bij wil maken of een videoclip?
Ik wel eens, maar dat duurt gelukkig nooit zo langquote:
Ik hoor wel eens een muziekje en dat ik daar dan een nummertje op wil maken.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je en nummer hoort, of een muziekje, en dat je daar dan een filmpje bij wil maken of een videoclip?
Dat wel ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens een muziekje en dat ik daar dan een nummertje op wil maken.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak als ik helemaal geen muziek op heb.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ik heb dus vaak precies het tegenovergestelde. Dan zit ik een nummer te luisteren en krijg dan ineens (een totaal onuitvoerbaar) idee voor een scene/filmpje. Tegenwoordig schrijf ik dat soort ideeen wel op.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:29 schreef MaJo het volgende:
Eerder dat ik een filmpje wil maken en dan wel weet welke muziek daar bij zou moeten
quote:
Buurman van Glenn Quagmire toevallig?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:56 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook bizarre avond... Tinu ligt in het ziekenhuis, heeft een zware longontsteking, waarschijnlijk is er een bacterie over een virus heengegaan of zoiets. In ieder geval een kuur antibiotica, gelukkig met kind alles ok. Waren wel een paar enerverende uurtjes
En wat is nu de planning? Tinuviel nog lang in het ziekenhuis?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:58 schreef iamredleader het volgende:
Ja, ben net terug, m'n vader heeft een paar uur hier opgepast, Jair lag natuuurlijk prima te tukken, maar ik had me een andere besteding van mijn zaterdagavond voorgesteld
Truste red. Sterkte en beterschap voor Tinuviel!quote:Op zondag 11 maart 2012 02:03 schreef iamredleader het volgende:
Waarschijnlijk zo'n drie dagen totdat een aantal (bloed)waardes verbeterd zijn, dus een paar daagjes met z'n twee het huis op stelten zetten
Ik ga tukken, Jair zal wel niet uitslapen
Nee hoor, gebeurt nog steeds regelmatig. Een longontsteking kan ook erg gevaarlijk zijn. Kan ook lang duren.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:08 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat mensen alleen vroeger met een longontsteking in het ziekenhuis belandden, vind het altijd wel eng dit soort verhalenHopelijk knapt tinu snel op.
Ik ga ook een poging doen tot slapen
ga je toch mee vanavond, zie je de komende weken een hele mooie fabriekquote:Op zondag 11 maart 2012 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil weer eens naar Engeland of Ierland
Dat is zo slecht toch niet?quote:Op zondag 11 maart 2012 07:39 schreef iamredleader het volgende:
Nou, Jair heeft wel doorgeslapen tot tien over zeven
Neuh, maar ik lag pas rond 2:00 in bed, en normaal is hij zelfs al rond 06:00 wakkerquote:Op zondag 11 maart 2012 09:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is zo slecht toch niet?
Beterschap voor Tinu iig.
Nee, dat is inderdaad geen optiequote:Op zondag 11 maart 2012 09:36 schreef Soempie het volgende:
En op je buik leggen, zodat hij verder tukt, gaat op die leeftijd natuurlijk niet meer.
Beterschap voor Tinu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |