Oke, prima je luistert niet naar Tupac. Zo beter?quote:
Nah, ik vind alleen KFC zo overrated enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind kipdrumsticks/kippenpootjes sowieso niet lekker.
En heb een hekel aan reggae(ton).
En houd ook niet echt van r&b en hiphop.
En dat schijnt vreemd te zijn.
Alsof je huidskleur je smaak bepaalt.
Duh. Jij bent gewoon wit, kan niet anders.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alsof je huidskleur je smaak bepaalt.
Elke dag is blankendag, met je racistische hoofd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:42 schreef kwiwi het volgende:
Wanneer is het blankendag dan? Discriminatie zeg ik je!
Of Thanksgiving.quote:
Daar komt weldra verandering in.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:46 schreef sp3c het volgende:
en Pasen
negers houden dan misschien van kip maar je zult ze echt niet in de tuin als een malloot naar eitjes zien zoeken
Ik ook.quote:
Lekker uit de kerker in de tuin, aan zijn kleurtje werken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:14 schreef pirlo444 het volgende:
Mijn neger mocht lekker in de tuin werken !
Jup hij was echt aan het genieten jonge had hem zelf eventjes van de ketting gehaald !quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lekker uit de kerker in de tuin, aan zijn kleurtje werken.
Baas, eigenaar pur sang!
Maar hij mag niet te veel in de zon, want straks is hij donker genoeg om gratis te kunnen eten bij de KFC.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lekker uit de kerker in de tuin, aan zijn kleurtje werken.
Baas, eigenaar pur sang!
Mmmm die van mij is verslavings proof, hij is niet gevoelig voor Mtv zeg maar!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar hij mag niet te veel in de zon, want straks is hij donker genoeg om gratis te kunnen eten bij de KFC.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |