true, is n mooi beest en daarom denk ik met dat gratis dat er vast n addertje is (of denk ik dan heel slecht over de menschheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Echt, dat je je hond zo op zo een vage site pleurt ook...
Mss haal ik dr wel op hoor, die heb ik zo geplaatst ook.
Deze is wel ergquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze roept me ook, Bassets![]()
Oh ik moet Walles nog ff opsnorren
Nou ja of het is echt zo een hork die dr niet eens asielkosten voor wil betalen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true, is n mooi beest en daarom denk ik met dat gratis dat er vast n addertje is (of denk ik dan heel slecht over de menschheid?)
Ja een gewone keycord toch, zo'n lange van minstens 25cm ofzo...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wil echt niet zo een korte, maar gewoon een lange die ik in de zomer om kan hangen
Ik ga er zelf wel een maken van dat panterprintband
Thanks, ik ben ook een blinde!quote:
Soms willen mensen niks vragen qua geld, omdat ze anders bang zijn dat een potentieel goed baasje, met klein budget, niet de kans heeft om hem te adopteren...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true, is n mooi beest en daarom denk ik met dat gratis dat er vast n addertje is (of denk ik dan heel slecht over de menschheid?)
Die krijg je niet gelift van de grond, maar hij is wel lekker lang als sleutelhangerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef nosmo_king het volgende:
of: je neemt een echte Basset als sleutelhanger...ben je een trendsetter! (klein woordgrapje)
ja, en als je je sleutels verliest hoef je alleen maar te roepen en ze worden teruggebrachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die krijg je niet gelift van de grond, maar hij is wel lekker lang als sleutelhanger
Bij de gemiddelde Basset kun je wel 3x roepen denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:22 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ja, en als je je sleutels verliest hoef je alleen maar te roepen en ze worden teruggebracht
Ja, dat is ook kutquote:
alles beter dan je sleutels kwijt zijn, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde Basset kun je wel 3x roepen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |