quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze zeg'n da'k rap'n ka. Tja, wa moe'j da?
Naar de Mustache (ofzo) party in de stad!quote:
Joah, mien medestagiair wordt ook gek van miequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Anton Oostblok
M'n collega's worden er gestoord van!
Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar de Mustache (ofzo) party in de stad!
In Friends, als ik het goed heb begrepen. Weet alleen dat ik erheen ga na mn werk. Verder zie ik 't allemaal welquote:
Whehe, klinkt leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Friends, als ik het goed heb begrepen. Weet alleen dat ik erheen ga na mn werk. Verder zie ik 't allemaal wel
200 keer per dag, out of the blue. Ja, dat doet wel wat met een mens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
M'n collega's worden er gestoord van!
Ze zeg'n da'k rap'n ka. Tja, wa moe'j da?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
200 keer per dag, out of the blue. Ja, dat doet wel wat met een mens.
Ze zeg'n da'j wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg er moordneigingen van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik krijg er moordneigingen van.. En Tukker maar lachen.
.
Tja, wat moe'j da.quote:
Vrijdagmiddag. Op het werk. Dodelijk saai. Kudt.quote:
Jointjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag. Op het werk. Dodelijk saai. Kudt.
Bijna weekend, jointje roken, out gaan, chillen op de bank. Beter.
50/50 dus.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn hash is op. Ook geen tijd om nieuwe te halen vanavond. Heb d'r ook wel zin in.
Doe mij maar een kip 6 met zoetzure saus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha. Ik ga dr vanavond wel lekker 1 roken.. Heb er nu al zin in.
Maar eerst werken
Hasj!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn hash is op. Ook geen tijd om nieuwe te halen vanavond. Heb d'r ook wel zin in.
Straks even langs het meubelplein knapp'n?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe mij maar een kip 6 met zoetzure saus.
"met extra saus aub"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Straks even langs het meubelplein knapp'n?
Iets van appel/peer/smegma ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dat is? Ik kom niet echt vaak bij de Mac en ik heb thuis geen tv...
Klinkt goed. De Mac kennende zal het allemaal vers bereid zijn met allemaal verse stukjes fruit...quote:
Mag ik van u een calorie-arme quarterpounder, zoutloze frietjes en een gezonde dosis groente?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt goed. De Mac kennende zal het allemaal vers bereid zijn met allemaal verse stukjes fruit...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef Kreator het volgende:
Fack. Nou heb ik zin in MacD. We gaan zo, Tukker..
Sojaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Mag ik van u een Valess soja-burger op een koolhydraat-arm sesambroodje met sla en hüttenkäse?
Boobs.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
SojaKrijg je manboobs van door die oestrogeen die er in zit.
Yup.quote:
En dat vrouwen meer soja moeten nemenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weten we ook hoe Markooo er aan komt
QFT homes...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Al maakt het mij weinig uit. Doe mij maar een handje vol.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:49 schreef Lonaa het volgende:
Haarspoeling gekocht, ingedaan, blijkt het verf te zijn.![]()
Benieuwd hoe het uitpakt...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kom maar kom maar kom maar..."
Grote tetten iig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Heeft Lonaa nog een beetje lekkere tetten?
Was Justin erbij?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:56 schreef Lonaa het volgende:
Hadden we die tetten discussie ook al niet 2 topics geleden?
*steekt hoofd tussen tetten en gaat heen en weer, zo van: bwelbwqelwlbwlewlewlwel*quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*steekt hoofd tussen tetten en gaat heen en weer, zo van: bwelbwqelwlbwlewlewlwel*
Kusjekroel, lieve schatquote:
Met je goed wijs zit je nog altijd op je niveauquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*steekt hoofd tussen tetten en gaat heen en weer, zo van: bwelbwqelwlbwlewlewlwel*
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met je goed wijs zit je nog altijd op je niveau
Twee zielen, één gedachtequote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met je goed wijs zit je nog altijd op je niveau
Don't, het is ook fijne musiieeek!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:36 schreef Lonaa het volgende:
* Lonaa voelt zich een verrader terwijl ze Rowwen Heze meebrult
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:49 schreef Lonaa het volgende:
Haarspoeling gekocht, ingedaan, blijkt het verf te zijn.![]()
Benieuwd hoe het uitpakt...
Ehm, wanneer komt het Justin uit?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beantwoord m dan ff met een retegoed antwoord
Wanneer ik gezond benquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm, wanneer komt het Justin uit?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Hahahahaha, verf uitgespoelt, is t bijna mijn eigen kleur.
TETTEN!quote:
Blond?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Hahahahaha, verf uitgespoelt, is t bijna mijn eigen kleur.
Beetje anti-climax wel ja..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Anti-climax wel. En me zorgen gemaakt voor Jan Lul.
Nog een anti-climaxquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:03 schreef Lonaa het volgende:
Nee, geen pics, en nee Redbaron, dat is niet aardig.
Ik ben ook niet altijd aardig.. Algemeen bekend in deze reeks..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:03 schreef Lonaa het volgende:
Nee, geen pics, en nee Redbaron, dat is niet aardig.
Ik kom hier nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben ook niet altijd aardig.. Algemeen bekend in deze reeks..
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je mag t vanavond komen bekijken, in de stad?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben ook niet altijd aardig.. Algemeen bekend in deze reeks..
En wederom: Bas voldoet ook hoor
de hele vuist erin?quote:
Hele arm tot aan de oksel joh!quote:
In je poeperd!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hele arm tot aan de oksel joh!
oehquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hele arm tot aan de oksel joh!
En grabbelen maarquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
welk kutje wil lekker uitgelikt worden?
Jouw hoofdquote:
Sexy mommaquote:
nee, die wil dat nietquote:
Bitch, I'm fabolous.quote:
quote:
Hij vraagt toch om andere dames?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij heeft niet genoeg aan Karin?
Ik wil wel!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij vraagt toch om andere dames?
quote:
quote:grapje hoor
ik ookquote:
quote:
Ik weet zo iemand hier van ToF die een moord zou doen voor deze avond.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi TETTEN fans en haarschilders.
Ging ik vanavond met broer en maat naar zinin (cabaret), was het vrouwenavond met vrouwencabaret. Tot de eerste pauze gezien en dat was het.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet zo iemand hier van ToF die een moord zou doen voor deze avond.
En zijn naam begint met een J.
Vrouwencabaret is waardeloos, dus ik ben het nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet zo iemand hier van ToF die een moord zou doen voor deze avond.
En zijn naam begint met een J.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vrouwenavond JustinCabaret is bijzaak.
Net terug uit de stadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi NathWat ben jij nog laat wakker.
Slaap lekker schatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net terug uit de stad![]()
Maar ga wel nu lekker slapen. Morgen Vandaag er weer om 9 uur uit en dan 's avonds werken tot half 3. Mweh![]()
Trusten!
Vrouwenavond dus.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus klep dicht en schudden met die kont en tieten
Trusten meisquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net terug uit de stad![]()
Maar ga wel nu lekker slapen. Morgen Vandaag er weer om 9 uur uit en dan 's avonds werken tot half 3. Mweh![]()
Trusten!
Bohhhquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vrouwenavond dus.
Al die wijven helemaal losgaand kont en tettenschuddend van plezier om stomme grappen en jij daar lekker staan geilen om al dat wild vlees
Die zijn wel puur natuur he.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma vooraan met d'r nieuwe D-cup
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die zijn wel puur natuur he.
Heerlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die zijn wel puur natuur he.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:14 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. En nu fucking dronken mn bed in. Als je eens wist hoeveel moeite me dit gekost heeft, om dit te typen.
Sorry voor de valse beschuldiging danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik haat niks. gewooon fucking dronken.
Ik vroeg me gewoon af waar je "ben benieuwd" over ging.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry voor de valse beschuldiging dan
Sommige mensen doen echt gekke dingen in dronken toestand, vandaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af waar je "ben benieuwd" over ging.
Meh, ik ben thuisgekomen, met huisgenoot en vriendin, zonder kerel. En, ik ben thuis gekomen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sommige mensen doen echt gekke dingen in dronken toestand, vandaar
Okeeeequote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh, ik ben thuisgekomen, met huisgenoot en vriendin, zonder kerel. En, ik ben thuis gekomen.
Niet zo bijdehand.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Okeeee
Je kwam thuis en kwam nog eens?
Trustenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand.
Ik ben al blij dat ik uberhaupt thuis ben. Ik wilde slapen op n bankje.![]()
En blij dat ik niet gekotst heb.
En nu ga ik fucking slapen.
fixed.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zeg, kun jij ook iets minder vloeken?
BVD
Godverdomme da's kut!quote:
Goed hoor. Ontzettend last van mijn been, waarvan ik niet weet hoe het komt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah, beetje last van elleboog
En u, naast het naar de kloten zijn?
Douchen doe ik zo ook nog ff, lekker fris ruiken voor de ladies 2nightquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed hoor. Ontzettend last van mijn been, waarvan ik niet weet hoe het komt.
Voorhoofdsholte ontsteking morrelt een beetje aan, maar gaat wel over.
En verder vanavond weer wat leuks doen, morgen komt er een vriendinnetje ouwehoeren, dus dat is gezellig.
En zo dadelijk even ontzettend lekker douchen!
Deel opquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goddomme wat is een monsterburger ook fijn
Speciaal voor zaadhoofd een foto van gemaakt
Monsterburger??quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:06 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond weer de kroeg in ja, is wel de bedoeling. Maar ik moet nog even energie vinden.
Have fun!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En nu douchen, eten en naar hengelo indrinken!
Baajbaaj man, baajbaaj!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Overruled!Die collega van me tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ooh, okéquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
allang, ook al "Vind ik leuk" aangeklikt
FeedBack?quote:
FeestBoek?quote:
Jody Bernalquote:
dat klinkt dan wel weer lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:47 schreef rulerofdeath het volgende:
zometeen zwitserse aardappelschotel met sateschnitzels en wortels+doperwten
spamgeitjequote:
joah, ik hoop dat de kaas niet teveel overheerst. Daar hek een hekel anquote:
quote:
te duidelijkquote:
bohquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja je mag niet spammen van Danny Roodharses!
Wij eten van "De sprong"
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:52 schreef norich het volgende:
[..]
bohdaar hebben ze lekkere patat/friet
hier ook.quote:
Die is me fijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja je mag niet spammen van Danny Roodharses!
Wij eten van "De sprong"
En om de hoekquote:
100mtrquote:
quote:
poehpoehquote:
ik dnek Hquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |