Yes, daarom duurt het ffquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat duurde lang
Aan het werk?
Potdikkiequote:
Yupquote:
oeiquote:
Weer last van een hartritmestoornis... nu al de 3e keer in een week tijd oid.... dat ze verdomme eens opschieten met die ingeplande operatiequote:
das niet bestquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer last van een hartritmestoornis... nu al de 3e keer in een week tijd oid.... dat ze verdomme eens opschieten met die ingeplande operatie
Hmquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer last van een hartritmestoornis... nu al de 3e keer in een week tijd oid.... dat ze verdomme eens opschieten met die ingeplande operatie
Dankjequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
das niet besthoop dat alles goed gaat, sterkte in ieder geval.
Hmm, nee, een of andere ingewikkelde en langdurige operatie... weet niet precies wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HmDamn.
Wat willen ze met de operatie gaan doen? Bypass?
Onverwoestbaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Daywalk3r het volgende:
M'n oud-tante van 85 was zondag gevallen. Heup gebroken. Dokter van de huisartsenpost was langs geweest en er was niks had hij gezegt. Maandag m'n tante nog last dus gelijk maar ziekenhuis. Heup gebroken dus. Maandagavond geopereerd. Dinsdagmiddag kon ze al weer iets lopen. Niet kapot te krijgen
*knuffel*quote:
Alles komt goedquote:
quote:
Ik ook een beetje. Van binnenquote:
Lijkt me goed. En dan ontzettend janken bij een slechte film?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Van binnenSamen met ijs op de bank gaan hangen?
Bij mij zit het diep. Wanneer ik het oprakel zit het ook hoog.. Dus ik jank dan lekker met je meequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lijkt me goed. En dan ontzettend janken bij een slechte film?
Heb het echt hoog zitten.
Bij mij zit het verstopt. Onderdrukt. Maar het wil eruit, geloof ik. Maar ik wil dat niet. Naja, iig ingewikkeld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij zit het diep. Wanneer ik het oprakel zit het ook hoog.. Dus ik jank dan lekker met je mee
Waarom dan?quote:
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Omdat mijn relatie zo definitief uit is, omdat het regent, omdat ik wil studeren maar niet weet of ik het kan, omdat ik geen geld heb. Gewoon, blegh. Denk ik.quote:
Anders ga je even lekker naar buiten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Omdat mijn relatie zo definitief uit is, omdat het regent, omdat ik wil studeren maar niet weet of ik het kan, omdat ik geen geld heb. Gewoon, blegh. Denk ik.
Gaat wel weer over. Zo even wat leuks doen.
Met slim. BAMI That isquote:
En ik ga de oven aanzetten voor de lasagnequote:
Vretbalg huhuquote:
quote:
En ik heb nog genoeg voor NOG 5 keer preiquiche eten.quote:
is zo'n preiquiche je avondmaal?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik heb nog genoeg voor NOG 5 keer preiquiche eten.![]()
En nu ga ik geloof ik een fles wijn halen, wat lekkers voor erbij en brood voor morgen. Dan op de bank filmpje kijken, gordijnen dicht, grote trui aan en dan naar bed. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen!
Dan doet ze het niet goed.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is zo'n preiquiche je avondmaal?
ik dacht dat zoiets altijd een tussendoortje was.
m'n vriendin heeft wel eens zo'n ding gemaakt, maar ik vond 'm nergens naar smaken
Ghehehehequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha was weer lachen op weg naar huis. Heb zo'n anti-regen goedje op t raam (rainx) waardoor regen er niet goed op blijft zitten, dus mijn ruitenwissers stonden uit en die van anderen op stand 2 en die bestuurder achter me had m op hoogste stand. Geweldig spul.
of ik vind die brei gewoon niet zoveel aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan doet ze het niet goed.
En ja, dat is mijn avondmaal. In principe zit "alles" erin.
Bladerdeeg, 2 flinke preien, spekjes, eieren, slagroom, kaas, andere groentes.
Hij was lekker hoor! Vult als de ziekte.
Ik had eerst een mooi puntje afgesneden, zo 1/12 zeg maar. Maar ik vond t zo lekker dat ik meer wilde, dus nog een klein puntje afgesneden en echt tegen heug en meug naar binnen gestauwt.
kijk jij lingo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Justin!
Je moet nu even naar Lingo kijken op Nederland 1.
Weet niet waarom ik aan jou moest denken, maar er staat zo'n wijf (Noortje)
Met GIGANTISCHE Tettn (wel lelijke kop)
Toen ze een bal pakte, had ze een beetje inkijk.
Ik dacht: Justin zou dit knettergeil vinden!
KIJKEN DUS!!
Ja, maar dan alleen voor het stukje waarbij die presentatrice naar de deelnemers loopt / waggelt.quote:
Zelden heb ik iemand ZO goed begrepen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen voor het stukje waarbij die presentatrice naar de deelnemers loopt / waggelt.
Daar moet ik altijd hardop om lachen! En dan bedenk ik me wat er zou gebeuren als ik haar na de uitzending op zou wachten en haar ga verkrachten, en dat ze dan weg probeert te rennen maar dat ze niet snel genoeg kan en dat gezicht van haar wegrennend maakt dat ik nog harde ga lachen terwijl ik aan mijn pik sjor omdat ik het eigenlijk toch wel geil vind, want wel mooi lichaam enzo. Maar in ieder geval om een lang verhaal kort te maken, het komt erop neer dat ik daarom lingo kijk en daarna standaard af ga trekken en spuitend klaarkom terwijl de tranen van het lachen over mijn wangen biggelen en als dat weer klaar is ga ik in de feuteshouding in mijn bed liggen en nadenken over de zin van het leven.
Welkomquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen voor het stukje waarbij die presentatrice naar de deelnemers loopt / waggelt.
Daar moet ik altijd hardop om lachen! En dan bedenk ik me wat er zou gebeuren als ik haar na de uitzending op zou wachten en haar ga verkrachten, en dat ze dan weg probeert te rennen maar dat ze niet snel genoeg kan en dat gezicht van haar wegrennend maakt dat ik nog harde ga lachen terwijl ik aan mijn pik sjor omdat ik het eigenlijk toch wel geil vind, want wel mooi lichaam enzo. Maar in ieder geval om een lang verhaal kort te maken, het komt erop neer dat ik daarom lingo kijk en daarna standaard af ga trekken en spuitend klaarkom terwijl de tranen van het lachen over mijn wangen biggelen en als dat weer klaar is ga ik in de feuteshouding in mijn bed liggen en nadenken over de zin van het leven.
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Hahahahahah!
Je zag het laatste stapje, en DAT vond ik al grappig!
Ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelden heb ik iemand ZO goed begrepen!
Lucille =+
dat met die houthakkersbloesquote:
Jaquote:
Picsquote:
blouse ook eerst tot het bovenste knoopje dichtquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blouse ook eerst tot het bovenste knoopje dicht
en wat er rechts staat aan suggesties is ook hilarisch
Wie is dat? Ziet er wel leuk uitquote:
Lorena uit GTSTquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie is dat? Ziet er wel leuk uit
een ex belspelmiep.. net als Wytske Kenemansquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie is dat? Ziet er wel leuk uit
Wytske!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
een ex belspelmiep.. net als Wytske Kenemans
Vuurwerk in bed. Bokoamd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeffrey, kap nu eens met dat vuurwerk
ben je ook vlakbij mij geweestquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Net ff naar Haaksbergen getuft kaarten voor Twente vs Shalke opgehaald bij Wouter. Waarvoor dank nogmaals.
*toet*quote:
It's a dirty job but someone's got to do it.quote:
Dat zinnetje ken ik van Motley Crüe's "Facedown in the Dirt"quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
It's a dirty job but someone's got to do it.
Messi met z'n 5e, 7-0quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
6-0 zie iken Apoel gaat ook voor de verlenging zie ik
Ik van het hardcorenummer "so" van nightraver.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zinnetje ken ik van Motley Crüe's "Facedown in the Dirt"
Goed verhaal manquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeeeezensch wat een episch stuk in Mass Effect 3![]()
Ga weg nerd. Jij praat ook zovaak poepquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga weg nerd. Jij praat ook zovaak poep
5quote:
Gers komt in Almelo optreden voor t personeel omdat we iets gewonnen hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
5
zie net nieuwe reclame van de Mac, stukje tekst van Gers is best grappig
Mja, met zo'n hoofd kun je toch alleen maar poep praten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie niet? Anyhow, Justin weet wel dat ik het niet meen
Gers Pardoelquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gers komt in Almelo optreden voor t personeel omdat we iets gewonnen hebben
Homeboyquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, met zo'n hoofd kun je toch alleen maar poep praten.
;i
snipperen...neequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gers Pardoel
Ik zou snipperen
Nog beter, eindbaasquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
snipperen...nee
Ik heb gelijk ontslag genomen
Boks, ouwesquote:
Hoe isset?quote:
Zien gangetje. 't liekt 'n mooin dag te wordn met dat zönnegie, doar wo'j blie va. (ofzoiets)quote:
Ze zeg'n dak rap'm ka, tja, wa moej da?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zien gangetje. 't liekt 'n mooin dag te wordn met dat zönnegie, doar wo'j blie va. (ofzoiets)
Ik bun boer harm uut de akda familie. Ofzoietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze zeg'n dak rap'm ka, tja, wa moej da?
Zoietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik bun boer harm uut de akda familie. Ofzoiets
neequote:Op donderdag 8 maart 2012 11:09 schreef norich het volgende:
Nou stuur die zon ook maar door naar Maastricht aub !
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:12 schreef norich het volgende:
[..]
Dan kom ik ´m wel persoonlijk ophalen
Hoi!quote:
Da's baaln.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 2 uurtjes ben ik in het ziekenhuis in Terneuzen, en 1x raden wie er dan waarsch. net in Hulst is? Bas
gewoon een kutdagquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:57 schreef Under_Score het volgende:
mooi weer, zonnetje schijnt.. wat is het probleem?
klopt.. ben met n kwartier in St Gillis Waas en dan kan k naar Hulstquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 2 uurtjes ben ik in het ziekenhuis in Terneuzen, en 1x raden wie er dan waarsch. net in Hulst is? Bas
Jeujquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
klopt.. ben met n kwartier in St Gillis Waas en dan kan k naar Hulst
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef haakon het volgende:
Hupsakee, naar Enschede! Ff stad in en vanavond naar FCT
Ja. Flink geslapen vannacht, vandaag vol frisse moed opgestaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoi!Al wat minder verdrietig vandaag?
Er doen er genoeg met je meequote:Op donderdag 8 maart 2012 13:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Flink geslapen vannacht, vandaag vol frisse moed opgestaan.
Ik zit te twijfelen of ik vanavond ergens voetbal zal gaan kijken.
wb voetbal kijken? Ja.quote:
Waar je denkt dat het gezellig isquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
wb voetbal kijken? Ja.
Maar ik kan OF geen voetbal kijken, of thuis voetbal kijken, of in de kroeg voetbal kijken.
Keuzes...
Kroeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar je denkt dat het gezellig is
Was een functieonderzoek om te kijken of ze een aanval op konden wekken, maar ze keken vnl. naar m'n hart en bloeddruk... ik had wel weer zo'n badmuts + elektroden op m'n kop maar die registreerde dus blijkbaar ook niks.quote:
godver, das ook kut. En nu?quote:
27 maart weer een afspraakquote:
En waar hang jij inmiddels uit?quote:
voor een gesprek of onderzoek?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
27 maart weer een afspraak
[..]
En waar hang jij inmiddels uit?
Gesprek, maar in de tussentijd neemt de doc vast wel contact op met de internist.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor een gesprek of onderzoek?
Was 't maar zoquote:
Zout opquote:
het hoeft ook niet hoogstaand te zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoogstaand vind ik het niet hoor
Vermakelijk is het wel
Ik weet het.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
afgelopen zondag heb ik ook nog een mooie pot gezien
dat was 2-6 winst voor FC TWENTEquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef Redbaron het volgende:
hmm zondag??? zo lang geleden, wie frist mn geheugen op?
Ohjah. Die fantastische pot die ik oook niet heb kunnen zienquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat was 2-6 winst voor FC TWENTE
dit is mooierquote:
schreeuw je ook altijd zo als toivonen weer eens smerig bezig is?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schreeuw je ook altijd zo als toivonen weer eens smerig bezig is?
Wees dan een vent en zeg dat tegen de scheids.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:
luuk bleef achter z'n eigen benen haken
nooit wat van gemerktquote:
Je zit dan ook nooit naast me tijdens PSV.quote:
ik zit thuis op de bankquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wees dan een vent en zeg dat tegen de scheids.
Ja, jammer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, winst doordat De Jong over z'n eigen benen struikelt
Davidquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sel, schatje![]()
Wanneer gaan we meeten?
Nu werken
Hoi Justinquote:
Soon, wat een matig antwoordquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DavidMeeten? Soon.
Werk ze
[..]
Hoi Justin
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
4-0... 10 tegengoals in 2 wedstrijden
Hard aan het werk of niet?quote:Nu werken
Moet nog beginnenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Hard aan het werk of niet?
Goed hoorquote:
Hoi Bas. Wat lees je?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:21 schreef Redbaron het volgende:
pff lezen maakt moe.. Toch weer 90 blz gelezen
een boek..quote:
Lijkt me een boek die je het liefst in één ruk uitleest.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
een boek..
Iemand die schrijft over zijn ervaringen om lid te worden van de SEALS en uiteindelijk SEAL team six die dus Osama heeft uitgeschakeld.
Bezwaar als ik me er iets anders bij voorstel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
ff bijkletsen onder het genot van een blowtje binnen nu en twee weken?
mwoah. Zo'n die hard lezer ben ik niet.. Boek heeft meer dan 300blzquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt me een boek die je het liefst in één ruk uitleest.
Ja, lijkt me gezellig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
ff bijkletsen onder het genot van een blowtje binnen nu en twee weken?
Hoi Justinquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bezwaar als ik me er iets anders bij voorstel?
Nee hoor, fantaseer maar raakquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bezwaar als ik me er iets anders bij voorstel?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lijkt me gezellig.
Dit weekend kan ik niet, maar zal kijken of ik volgend weekend tijd heb, dan hou ik dat vrij voor jou.
Komt jou het eventueel volgend weekend uit?
Waarom lees je het dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
mwoah. Zo'n die hard lezer ben ik niet.. Boek heeft meer dan 300blz
PMquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Morgen krijg je een PM met mn telnr. Ik weet 'm niet uit mn hoofd dus moet ff zoeken.
Anders doe je die van jou alvast?
Selma en Nath die om beurten aan m'n piemel sabbelen... en daarna een all-out trio... nicequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor, fantaseer maar raak
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Selma en Nath die om beurten aan m'n piemel sabbelen... en daarna een all-out trio... nice
omdat t gewoon n mooi boek is wat ik lees als ik er zin in heb. In een ruk uitlezen lukt me iig niet.quote:
Ik ben niet zo van de fictie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
een boek..
Iemand die schrijft over zijn ervaringen om lid te worden van de SEALS en uiteindelijk SEAL team six die dus Osama heeft uitgeschakeld.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Selma en Nath die om beurten aan m'n piemel sabbelen... en daarna een all-out trio... nice
quote:
Schattepatattn!quote:
Heb je daar vaker last van?quote:
Regelmatig. Shit happens, denk ik dan altijd maar...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je daar vaker last van?![]()
Dragan!!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Regelmatig. Shit happens, denk ik dan altijd maar...
Vitamine C. Tabletten met 1 gram vitamine C per stuk halen (adh) en 4 of 5 nemen per dag. Vitamine C overschot plas je er weer uit mocht het teveel zijn, maar bij beginnende ziekte kun je niet genoeg vitamine C naar binnen werken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haaai!
Ik probeer een voorhoofdsholte ontsteking te voorkomen.
Ik kit die shit altijd dicht met siliconenkit. Nooit meer last van gehad!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haaai!
Ondanks dat ik soms gehaait ben mag je gewoon Bas zeggen hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haaai!
N beetje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ondanks dat ik soms gehaait ben mag je gewoon Bas zeggen hoor
En, lukt t een beetjeż
Zie mijn bijdragequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
N beetje.
Hele tijd stomen. En dat vind ik echt naar.
Ik krijg m nog niet weg, maar hij zet iig niet door, das al heel wat.
Thanks.quote:
ff bij zo'n reformwinkel ofzo kijken. Zijn tenminste niet van die kauwdingen met een sinaasappelsmaakje maar gewoon geperste tabletten die naar mijn mening ook echt werken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks.
Moet zo nog naar de winkel, weekendboodschappen. Vit. C past daar prima tussen.
Ik geen bier, maar ga wel lekker de stad inquote:
Enig idee wat het was?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanochtend onmeunige knal boven Hulst, pa schrok zich kapot
Ik gok op een vliegtuig die door de geluidsbarriére gingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |