Yes, daarom duurt het ffquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat duurde lang
Aan het werk?
Potdikkiequote:
Yupquote:
oeiquote:
Weer last van een hartritmestoornis... nu al de 3e keer in een week tijd oid.... dat ze verdomme eens opschieten met die ingeplande operatiequote:
das niet bestquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer last van een hartritmestoornis... nu al de 3e keer in een week tijd oid.... dat ze verdomme eens opschieten met die ingeplande operatie
Hmquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer last van een hartritmestoornis... nu al de 3e keer in een week tijd oid.... dat ze verdomme eens opschieten met die ingeplande operatie
Dankjequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
das niet besthoop dat alles goed gaat, sterkte in ieder geval.
Hmm, nee, een of andere ingewikkelde en langdurige operatie... weet niet precies wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HmDamn.
Wat willen ze met de operatie gaan doen? Bypass?
Onverwoestbaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:54 schreef Daywalk3r het volgende:
M'n oud-tante van 85 was zondag gevallen. Heup gebroken. Dokter van de huisartsenpost was langs geweest en er was niks had hij gezegt. Maandag m'n tante nog last dus gelijk maar ziekenhuis. Heup gebroken dus. Maandagavond geopereerd. Dinsdagmiddag kon ze al weer iets lopen. Niet kapot te krijgen
*knuffel*quote:
Alles komt goedquote:
quote:
Ik ook een beetje. Van binnenquote:
Lijkt me goed. En dan ontzettend janken bij een slechte film?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Van binnenSamen met ijs op de bank gaan hangen?
Bij mij zit het diep. Wanneer ik het oprakel zit het ook hoog.. Dus ik jank dan lekker met je meequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lijkt me goed. En dan ontzettend janken bij een slechte film?
Heb het echt hoog zitten.
Bij mij zit het verstopt. Onderdrukt. Maar het wil eruit, geloof ik. Maar ik wil dat niet. Naja, iig ingewikkeld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij zit het diep. Wanneer ik het oprakel zit het ook hoog.. Dus ik jank dan lekker met je mee
Waarom dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |