quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze zeg'n da'k rap'n ka. Tja, wa moe'j da?
Naar de Mustache (ofzo) party in de stad!quote:
Joah, mien medestagiair wordt ook gek van miequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Anton Oostblok
M'n collega's worden er gestoord van!
Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar de Mustache (ofzo) party in de stad!
In Friends, als ik het goed heb begrepen. Weet alleen dat ik erheen ga na mn werk. Verder zie ik 't allemaal welquote:
Whehe, klinkt leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Friends, als ik het goed heb begrepen. Weet alleen dat ik erheen ga na mn werk. Verder zie ik 't allemaal wel
200 keer per dag, out of the blue. Ja, dat doet wel wat met een mens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
M'n collega's worden er gestoord van!
Ze zeg'n da'k rap'n ka. Tja, wa moe'j da?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
200 keer per dag, out of the blue. Ja, dat doet wel wat met een mens.
Ze zeg'n da'j wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg er moordneigingen van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik krijg er moordneigingen van.. En Tukker maar lachen.
.
Tja, wat moe'j da.quote:
Vrijdagmiddag. Op het werk. Dodelijk saai. Kudt.quote:
Jointjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag. Op het werk. Dodelijk saai. Kudt.
Bijna weekend, jointje roken, out gaan, chillen op de bank. Beter.
50/50 dus.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn hash is op. Ook geen tijd om nieuwe te halen vanavond. Heb d'r ook wel zin in.
Doe mij maar een kip 6 met zoetzure saus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha. Ik ga dr vanavond wel lekker 1 roken.. Heb er nu al zin in.
Maar eerst werken
Hasj!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn hash is op. Ook geen tijd om nieuwe te halen vanavond. Heb d'r ook wel zin in.
Straks even langs het meubelplein knapp'n?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe mij maar een kip 6 met zoetzure saus.
"met extra saus aub"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Straks even langs het meubelplein knapp'n?
Iets van appel/peer/smegma ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dat is? Ik kom niet echt vaak bij de Mac en ik heb thuis geen tv...
Klinkt goed. De Mac kennende zal het allemaal vers bereid zijn met allemaal verse stukjes fruit...quote:
Mag ik van u een calorie-arme quarterpounder, zoutloze frietjes en een gezonde dosis groente?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt goed. De Mac kennende zal het allemaal vers bereid zijn met allemaal verse stukjes fruit...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef Kreator het volgende:
Fack. Nou heb ik zin in MacD. We gaan zo, Tukker..
Sojaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Mag ik van u een Valess soja-burger op een koolhydraat-arm sesambroodje met sla en hüttenkäse?
Boobs.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
SojaKrijg je manboobs van door die oestrogeen die er in zit.
Yup.quote:
En dat vrouwen meer soja moeten nemenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weten we ook hoe Markooo er aan komt
QFT homes...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Al maakt het mij weinig uit. Doe mij maar een handje vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |