Couldn't agree more.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pony's horen in de wei, of op stal, maar niet op een hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pony's horen in de wei, of op stal, maar niet op een hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snapte het niet en dacht dat ze kapster was geworden
Haha, ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ja ik ook, pas toen ik dit las dacht ik iets andersquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Aaaahahhahaha zo zat ik op bij Greys op de DMquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook, pas toen ik dit las dacht ik iets anders. Vroeg me al af waarom dat in hemelsnaam nou zo spannend was om te vertellen
.
Mijn moeder zei 'Ja, ik moest even een minuutje aan het idee wennen, maar ja, het had jou ook kunnen overkomen!!!'quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Krees?
Nu vind ik je songfestivalmanie wel beter te verklaren
Jaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder zei 'Ja, ik moest even een minuutje aan het idee wennen, maar ja, het had jou ook kunnen overkomen!!!'![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
En nadat ik het ze verteld had () vanavond gingen ze daarna haar bellen en daarna kreeg ik allemaal weer smsjes en telefoontjes 'dat het zo goed ging'
Nou ja, dat moest ik effe kwijt. Weet ook niet waarom ik het in spoilers zette eigenlijk
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
En nadat ik het ze verteld had () vanavond gingen ze daarna haar bellen en daarna kreeg ik allemaal weer smsjes en telefoontjes 'dat het zo goed ging'
Nou ja, dat moest ik effe kwijt. Weet ook niet waarom ik het in spoilers zette eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |