Zo klinkt het idd iets beter.quote:
Gewoon iets in laagjes, dat je eerst netjes bent en daarna ready to partyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff wat moet ik nou weer aan na een redelijk net dinertje..
Ik heb wel wat nette dingen in mijn kast maar ga daarna meteen door om drankjes te drinken met een vriend..
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef Pheno het volgende:
" We hebben weer tijd om lekker lang te neuken"
NEINquote:
quote:
rood > zwartquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef Solique het volgende:
[..]
In het zwart zou helemaal te gaaf zijn
ADMINISTRATIE JEWEETZ!quote:
Als ze net gewassen zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
De vetste kleur voor een auto is WIT tegenwoordig
Dus niej dat opel kadett wit van 15 jaar terug maar dat mooie Audi wit van nu!
Je voelt me Tain!quote:
Het is ook maar een paar uurtjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah nicewel jammer dat je moet werken in t weekend, maargoed centjes zijn ook weer fijn
Helaas niet, mijn macbook begint ook kuren te krijgen, en mijn andere laptop is van het werk dus denk niet dat ze het waarderen als ik die verkoopquote:
Ze kunnen het geld goed gebruikenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Helaas niet, mijn macbook begint ook kuren te krijgen, en mijn andere laptop is van het werk dus denk niet dat ze het waarderen als ik die verkoop
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Helaas niet, mijn macbook begint ook kuren te krijgen, en mijn andere laptop is van het werk dus denk niet dat ze het waarderen als ik die verkoop
quote:
mijn mac doet ook raarquote:
quote:
Te ver wegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:01 schreef Poit het volgende:
Wie gaat er zondag mee foeballe? Gewoon, op een veldje ergens?
quote:
Ligt er aan waar, maar ga sowieso kapotquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:01 schreef Poit het volgende:
Wie gaat er zondag mee foeballe? Gewoon, op een veldje ergens?
Ik ga toch niet richting Gouda voor een potje voetbalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |