Zelf flashen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil weer terug naar SE, maar dan wel met Android, en dan niet de poepSonyversie. Maar het schijnt beter te worden. Eens kijken wat er beschikbaar is rond september.
Ik pretendeer niet uniek te zijn, wel bereikbaar en flexibel in werk locatie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Apple
Meeloopschapen.
Alle 1 miljard unieke Androidgebruikers.
Android:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Apple
Meeloopschapen.
Unieker dan iPhone maat, zo uit mijn hoofd 1, 2, 3, 3g, 3gs, 4, 4g = 7 iPhone toestellen, incl. de zwaar verouderde. Daarintegen 5000+ verschillende Android toestellen. Lijkt me een stuk uniekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Apple
Meeloopschapen.
Doe jij eens even niet zo brutaal en ga eens even heel snel je mond wassen met zeep, jongeman.quote:
HW was toch 80 of zo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe jij eens even niet zo brutaal en ga eens even heel snel je mond wassen met zeep, jongeman.
Oh grow up, neuken is leuk!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe jij eens even niet zo brutaal en ga eens even heel snel je mond wassen met zeep, jongeman.
Dat doe ik achteraf welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Android users are most likely to have sex on a first date with 62 per cent saying they've done the deed after date number one. That compares to 57 per cent of iPhone users[...]
And watch out for those Android fans if you're seeking a long-term relationship, the survey of 1,068 Canadians found they're the most likely to have a one-night stand.
Groter dan dit word ik niet denk ik.quote:
Er zijn wel referenties te vinden op FOK!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:10 schreef stbabylon het volgende:
disclaimer: of het ook leuk is met HW, weet ik niet
quote:
En in fok.rar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn wel referenties te vinden op FOK!.
Mijn zeer oude Technics SL-B2 speelt nog gewoon nieuwe platen afquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:17 schreef PeuRac het volgende:
Zijn er mensen hier trouwens die een platenspeler gebruiken?
Goed plan! mocht je een DM krijgen, forward maar evenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan! mocht je een DM krijgen, forward maar even.
Ik denk dat ik eerder een slotje krijg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan! mocht je een DM krijgen, forward maar even.
M'n opa verkocht ze vroeger, dus we hebben nog een boel NOS, maar ik wil graag een nieuwe. Ook omdat ik het niet zie zitten om zo'n oude naar hier te halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn zeer oude Technics SL-B2 speelt nog gewoon nieuwe platen af(34 jaar oud, 1x nieuwe snaar, 1x nieuwe naald).
Bedankt voor de waarschuwing, ik blijf binnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Godt, ik ga autorijden hoor, oppassen he!
Hij staat in GC..... wat denk je zelfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een slotje krijg.
Er worden nog steeds rete goede draaitafels verkocht. Zeker nu al een aantal jaren het patent op de 1200 is verlopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n opa verkocht ze vroeger, dus we hebben nog een boel NOS, maar ik wil graag een nieuwe. Ook omdat ik het niet zie zitten om zo'n oude naar hier te halen.
Ik vind jullie nu een beetje eng.quote:
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: kip (Kluts dus) aan het spit.Dat lijkt me wel wat, Babs. Wat jij?
Dat mag je gerust stellen ja...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
Toch wel een paar keer gelachen om fok!rar.rar
Eerst kop, dan staart...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Wil jij kop of staart?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
Toch wel een paar keer gelachen om fok!rar.rar
O dat was dus dequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar hebben we niet om gelachen Taly..
Maar zelden is niet nooit!quote:
I've been called that, yes.quote:
Trappen in de kak is nooit grappigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I've been called that, yes.
En die open deur over kak hoef je idd niet in te trappen
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Samen piemels en kutjes van fokkers (enYvonne
) kijken schept toch een band
Maar! Wat niet is..........quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben ze nog nooit samen gekeken.
Nee. Dan had ik het getikt!quote:
Daar heb jij mij niet voor nodig!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je wil alleen dat soort vieze gedachten in ons hoofd planten he
De man voor me gister smste naar Jezus.quote:
Nee. Wilde zeggen helaas niet. Maar dan zou ik kwaad moeten zijn (of het me aantrekken) dat hij tijdens de seks gaat smsenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:41 schreef Tally het volgende:
Dat is me pas 1 keer gebeurt en alleen omdat hij zijn vriendin moest laten weten dat hij "onderweg" was.
Hij moest naar huis. Ik wilde. Dus hij wilde wel even tijd vrij makenquote:
Dan is het wel normaal ja. Dan wel...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij moest naar huis. Ik wilde. Dus hij wilde wel even tijd vrij maken
Hij smste. Ik begon vast
dan wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan is het wel normaal ja. Dan wel...
Kan toch helegaar niet als je Taly aan je picanto hebt hangen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
dan wel.
Het was niet omdat de seks suckte hoor
Da weet ik toch nie Krea! Ik doe ook alleen maar wat ik lekker of leuk vind!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan toch helegaar niet als je Taly aan je picanto hebt hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |