Zelf flashen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil weer terug naar SE, maar dan wel met Android, en dan niet de poepSonyversie. Maar het schijnt beter te worden. Eens kijken wat er beschikbaar is rond september.
Ik pretendeer niet uniek te zijn, wel bereikbaar en flexibel in werk locatie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Apple
Meeloopschapen.
Alle 1 miljard unieke Androidgebruikers.
Android:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Apple
Meeloopschapen.
Unieker dan iPhone maat, zo uit mijn hoofd 1, 2, 3, 3g, 3gs, 4, 4g = 7 iPhone toestellen, incl. de zwaar verouderde. Daarintegen 5000+ verschillende Android toestellen. Lijkt me een stuk uniekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Apple
Meeloopschapen.
Doe jij eens even niet zo brutaal en ga eens even heel snel je mond wassen met zeep, jongeman.quote:
HW was toch 80 of zo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe jij eens even niet zo brutaal en ga eens even heel snel je mond wassen met zeep, jongeman.
Oh grow up, neuken is leuk!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe jij eens even niet zo brutaal en ga eens even heel snel je mond wassen met zeep, jongeman.
Dat doe ik achteraf welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Android users are most likely to have sex on a first date with 62 per cent saying they've done the deed after date number one. That compares to 57 per cent of iPhone users[...]
And watch out for those Android fans if you're seeking a long-term relationship, the survey of 1,068 Canadians found they're the most likely to have a one-night stand.
Groter dan dit word ik niet denk ik.quote:
Er zijn wel referenties te vinden op FOK!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:10 schreef stbabylon het volgende:
disclaimer: of het ook leuk is met HW, weet ik niet
quote:
En in fok.rar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn wel referenties te vinden op FOK!.
Mijn zeer oude Technics SL-B2 speelt nog gewoon nieuwe platen afquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:17 schreef PeuRac het volgende:
Zijn er mensen hier trouwens die een platenspeler gebruiken?
Goed plan! mocht je een DM krijgen, forward maar evenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan! mocht je een DM krijgen, forward maar even.
Ik denk dat ik eerder een slotje krijg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan! mocht je een DM krijgen, forward maar even.
M'n opa verkocht ze vroeger, dus we hebben nog een boel NOS, maar ik wil graag een nieuwe. Ook omdat ik het niet zie zitten om zo'n oude naar hier te halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn zeer oude Technics SL-B2 speelt nog gewoon nieuwe platen af(34 jaar oud, 1x nieuwe snaar, 1x nieuwe naald).
Bedankt voor de waarschuwing, ik blijf binnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Godt, ik ga autorijden hoor, oppassen he!
Hij staat in GC..... wat denk je zelfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een slotje krijg.
Er worden nog steeds rete goede draaitafels verkocht. Zeker nu al een aantal jaren het patent op de 1200 is verlopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n opa verkocht ze vroeger, dus we hebben nog een boel NOS, maar ik wil graag een nieuwe. Ook omdat ik het niet zie zitten om zo'n oude naar hier te halen.
Ik vind jullie nu een beetje eng.quote:
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: kip (Kluts dus) aan het spit.Dat lijkt me wel wat, Babs. Wat jij?
Dat mag je gerust stellen ja...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
Toch wel een paar keer gelachen om fok!rar.rar
Eerst kop, dan staart...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Wil jij kop of staart?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
Toch wel een paar keer gelachen om fok!rar.rar
O dat was dus dequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar hebben we niet om gelachen Taly..
Maar zelden is niet nooit!quote:
I've been called that, yes.quote:
Trappen in de kak is nooit grappigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I've been called that, yes.
En die open deur over kak hoef je idd niet in te trappen
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Samen piemels en kutjes van fokkers (enYvonne
) kijken schept toch een band
Maar! Wat niet is..........quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben ze nog nooit samen gekeken.
Nee. Dan had ik het getikt!quote:
Daar heb jij mij niet voor nodig!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je wil alleen dat soort vieze gedachten in ons hoofd planten he
De man voor me gister smste naar Jezus.quote:
Nee. Wilde zeggen helaas niet. Maar dan zou ik kwaad moeten zijn (of het me aantrekken) dat hij tijdens de seks gaat smsenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:41 schreef Tally het volgende:
Dat is me pas 1 keer gebeurt en alleen omdat hij zijn vriendin moest laten weten dat hij "onderweg" was.
Hij moest naar huis. Ik wilde. Dus hij wilde wel even tijd vrij makenquote:
Dan is het wel normaal ja. Dan wel...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij moest naar huis. Ik wilde. Dus hij wilde wel even tijd vrij maken
Hij smste. Ik begon vast
dan wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan is het wel normaal ja. Dan wel...
Kan toch helegaar niet als je Taly aan je picanto hebt hangen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
dan wel.
Het was niet omdat de seks suckte hoor
Da weet ik toch nie Krea! Ik doe ook alleen maar wat ik lekker of leuk vind!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan toch helegaar niet als je Taly aan je picanto hebt hangen...
Neuken dan maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Da weet ik toch nie Krea! Ik doe ook alleen maar wat ik lekker of leuk vind!
Mag ik van jou, uit de categorie bier, een Pitt bier...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:41 schreef HeulMacho het volgende:
Mag ik van jou, uit de categorie standjes, de reversed cowgirl?
Bier!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mag ik van jou, uit de categorie bier, een Pitt bier...
[ afbeelding ]
Mag ik ze zelf houden? Ik ben er namelijk erg blij mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:52 schreef HeulMacho het volgende:
Bier & Tieten, dus mag ik van jou uit de categorie anatomie: Tetters?
Als die van zn vriendin zijn wil ik die rar ook. Anders niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Flauw! Ah toe, gooi ze in een rar en mail ze even...
Ik wil je ook best met een voorbinddildo nemen hoor. Maar dan nog blijf ik vrouw Krea!quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef Tally het volgende:
Ik wil je ook best met een voorbinddildo nemen hoor.
Voor jou doe ik toch alles Krea dat weet je toch!quote:
Heb dan wel ff met Ang3l gescharreld maar ben nog steeds man. Weet niet hoe dat met jullie zit?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:00 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Heb dan wel ff met Ang3l gescharreld maar ben nog steeds man. Weet niet hoe dat met jullie zit?
Geil Talyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor jou doe ik toch alles Krea dat weet je toch!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:00 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Heb dan wel ff met Ang3l gescharreld maar ben nog steeds man. Weet niet hoe dat met jullie zit?
Silence of the lambs.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zolang ik m'n pielemuisje niet tussen m'n benen frot...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Silence of the lambs.
Maar probeert elke man dat wel es?
Als ik je zie is die gedachte meteen terug Kreaquote:
En hoe zie je dr uit als vrouw Rukker?quote:
En als man? Pics mogenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als een oost-duitse discuswerpster.
Ik hoorde ze ook schreeuwen hoor, Clarice!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zolang ik m'n pielemuisje niet tussen m'n benen frot...
[ afbeelding ]
Net voor je die pik dr in rost?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:07 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik hoorde ze ook schreeuwen hoor, Clarice!
Dat ik dat weet wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nogal gesteld ben op mijn anonimiteit op het net?
Aids.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef HeulMacho het volgende:
Wat heeft Valerio ikhebmaareentoonhoogte met darkrooms te maken?
Oh als je het doet, mag je er niet over praten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wacht maar 3 maanden. Dan ben je die saaie neukpop van je wel zat en kom je ons vergezellen.
Vanavond helemaal niksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond weer standje missionaris?
Yes, let's.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zullen we dan maar naar de fles vodka grijpen?
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tja.'Jullie' moesten natuurlijk weer 'anders' zijn.
Wat weet jij ineens van darkrooms dat ik niet weet?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:17 schreef HeulMacho het volgende:
Anoniem is voor darkrooms en stemhokjes!
Doe mij die link ook es alsjeblieft, ga ik hem wel zoeken....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik maak me zorgen om Babs. Sinds ik hem de link naar fok.rar heb gegeven heb ik niks meer van hem vernomen...
Kluts!quote:
Ja, lekker. Het heeft hier heerlijk gestormd vannacht.quote:
Goed, heb al vanaf donderdagavond weekend, vanmorgen lekker uitgeslapen en nu nog een heel weekend voor me.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekker. Het heeft hier heerlijk gestormd vannacht.Hoest met u?
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed, heb al vanaf donderdagavond weekend, vanmorgen lekker uitgeslapen en nu nog een heel weekend voor me.
Snel uitgeven aan drank!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb niets te doen op zaterdagavond.
Maar wel 2 euro gewonnen in de Staatsloterij, dus het weekend kan niet meer stuk!
Oeh, ff checken of ik nog wat heb gewonnen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb niets te doen op zaterdagavond.
Maar wel 2 euro gewonnen in de Staatsloterij, dus het weekend kan niet meer stuk!
En, en, en en en?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, ff checken of ik nog wat heb gewonnen.
Je hebt een verstoord zelfbeeld Q.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een mooie bierbuik van!!
Laten we het erop houden dat ik blij ben dat ik gezond ben en dat ik een leuke salarisverhoging heb gehad.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik blij ben dat ik gezond ben en dat ik een leuke salarisverhoging heb gehad.
De directe buurman van een goede vriend van me heeft 50.000 euro en een BMW gewonnen met de postcodeloterij, vriend deed natuurlijk niet mee, zelfde postcode. Dan baal je wel een beetje op zich, al ben je gezond en gelukkig.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik blij ben dat ik gezond ben en dat ik een leuke salarisverhoging heb gehad.
Ik probeer te denken of ik dit verlies zodanig kan gebruiken dat het komt tot een ontmoeting met jou. Dan wordt het echt de mooiste prijs die de Staatsloterij mij ooit heeft opgeleverd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:38 schreef L-E het volgende:
Ik denk altijd dat ik toch nooit veel geld zal winnen, omdat het me zo mee zit op alle andere vlakken. Dus ik klaag niet dat ik niets win.
Ja, dat is balen. BMW bekrast?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
De directe buurman van een goede vriend van me heeft 50.000 euro en een BMW gewonnen met de postcodeloterij, vriend deed natuurlijk niet mee, zelfde postcode. Dan baal je wel een beetje op zich, al ben je gezond en gelukkig.
Je wil dat mooie beeld van mij niet verstoren Air! Koester wat je hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer te denken of ik dit verlies zodanig kan gebruiken dat het komt tot een ontmoeting met jou. Dan wordt het echt de mooiste prijs die de Staatsloterij mij ooit heeft opgeleverd.
Zoek je iets?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik heb aan een singel gewoondIk ben benieuwd wat ik in dit topic kan vinden.
Het risico dat het uitloopt op een teleurstelling is acceptabel ten opzichte van het gevoel dat ik mijn hele leven iets briljants ben misgelopen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:47 schreef L-E het volgende:
Je wil dat mooie beeld van mij niet verstoren Air! Koester wat je hebt.
Je maakt me te bijzonder. Dat valt echt wel mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het risico dat het uitloopt op een teleurstelling is acceptabel ten opzichte van het gevoel dat ik mijn hele leven iets briljants ben misgelopen.
Het een zou je met het ander kunnen combineren. En er wordt heel wat gedate op FOK, dus succes!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:51 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ja, een leuk gespreken een leuke vrouw maar of ik die op fok ga vinden
Je bescheidenheid siert je als mens.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:53 schreef L-E het volgende:
Je maakt me te bijzonder. Dat valt echt wel mee.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bescheidenheid siert je als mens.
Voelde je je stiekem toch een beetje gevleid?quote:
Dat wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voelde je je stiekem toch een beetje gevleid?
Dan is mijn doel bereikt.quote:
is er een date topic dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het een zou je met het ander kunnen combineren. En er wordt heel wat gedate op FOK, dus succes!
o zo. Daten?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
FOK is een datingsite, dat is toch duidelijk?
Nee, dank je. Ik ben bezet. Ik ken 'm via FOK trouwens.quote:
Dat van mij was een geintje bedoeld hoor. Ik zou het nooit zo plat brengen Maar er wordt in dit topic gedate?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik ben bezet. Ik ken 'm via FOK trouwens.
Een doordeweekse werkdag vind je hier iets meer single vrouwen overigens.
Niet alleen in dit topic, op heel FOK. Deels achter de schermen, maar het gebeurt hoor. Er zijn succesverhalen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:56 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dat van mij was een geintje bedoeld hoor. Ik zou het nooit zo plat brengen Maar er wordt in dit topic gedate?
pics van de kids en een psycho analyse svpquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alleen in dit topic, op heel FOK. Deels achter de schermen, maar het gebeurt hoor. Er zijn succesverhalen!
Kinderenquote:Op zondag 11 maart 2012 11:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pics van de kids en een psycho analyse svp
Dus als ik de kerst haal is het al een succesquote:Op zondag 11 maart 2012 11:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat niet, je moet alleen je verwachtingspatroon bijstellen
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat niet, je moet alleen je verwachtingspatroon bijstellen
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik de kerst haal is het al een succes
kijk dat maakt de kans op succes al een stuk groterquote:Op zondag 11 maart 2012 11:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik de kerst haal is het al een succes
Als ik de Maya's mag geloven en dat doe ik, is dat een enorm succes. Aangezien zij geloven dat de wereld op 21-12-2012 vergaatquote:
ow ben je er zo 1.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik de Maya's mag geloven en dat doe ik, is dat een enorm succes. Aangezien zij geloven dat de wereld op 21-12-2012 vergaat
De Maya's kennen geen schrikkel jaren, dus wat volgens hen 21-12-12 en dus het einde van de wereld zou zijn, is al geweest.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik de Maya's mag geloven en dat doe ik, is dat een enorm succes. Aangezien zij geloven dat de wereld op 21-12-2012 vergaat
Denken dat ik ooit van mijn zolderkamer komquote:Op zondag 11 maart 2012 11:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ben je er zo 1.
gebruik je dit onderwerp ook zo als openingszin enzo met leuke dames?
Jammerquote:Op zondag 11 maart 2012 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Maya's kennen geen schrikkel jaren, dus wat volgens hen 21-12-12 en dus het einde van de wereld zou zijn, is al geweest.
Als ik mij niet vergis gebruikten de Maya's geen schrikkeljaren, maar door hun geavanceerdere kalendersysteem was het alsnog nauwkeuriger dan de huidige onze.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Maya's kennen geen schrikkel jaren, dus wat volgens hen 21-12-12 en dus het einde van de wereld zou zijn, is al geweest.
Zombie apocalyps!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit van mijn zolderkamer kom
[..]
Jammermoet ik weer iets anders verzinnen
Waar is MissB?quote:
zeg je nu dat MB e en zombie is?quote:
Nee maar ik wil wel met haar zombies killenquote:
zeg je nu dat MB e een zombie is?quote:
dubbelquote:
Maar zij gaat eerst alle vodka opdrinkenquote:Op zondag 11 maart 2012 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel met haar zombies killen
Dat is niet ergquote:Op zondag 11 maart 2012 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar zij gaat eerst alle vodka opdrinken
JAWEL!quote:
neequote:Op zondag 11 maart 2012 13:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je afgestudeerd bent en rijk aan het worden bent, gaan we dan trouwen
ciabatta, da's dat ah nepbrood toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef L-E het volgende:
Het is goddellijk weer! Wij lunchen even met ciabatta met mozarella, tomaat en basilicum, en dan weer verder buiten spelen.
en van wie ben jij in godsnaaam n kloonquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ciabatta, da's dat ah nepbrood toch?
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ciabatta, da's dat ah nepbrood toch?
Nee, bij Deen.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geef maar toe, je hebt het bij de appie gekocht. mijn grote teen zegt het dus is het waar.
Superlekker weer om op het strand een bakkie te drinken in het zonnetje.quote:
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Superlekker weer om op het strand een bakkie te drinken in het zonnetje.
Het enige excuus om nu nog in bed te liggen is keiharde neuckseks. Anders niet.quote:
Met die handboeien kun je best leuke dingen doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
cl had het wel over n leuke politiemeneer
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef TedjeKroketje het volgende:
Zo na 3,5 jaar mag ik hier ook weer eens zijn!
Jullie zijn elkaars ex?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik me hier ook maar eens kom melden
Ik fiets wel even naar CL toe.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige excuus om nu nog in bed te liggen is keiharde neuckseks. Anders niet.
onzin, tis wat je er zelf van maaktquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Vrijgezellen leven is toch maar saai!
En ik lig niet in bed. Godver.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige excuus om nu nog in bed te liggen is keiharde neuckseks. Anders niet.
Ik moet nog even wennen aan het vrijgezellen levenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Vrijgezellen leven is toch maar saai!
Optimist tot in den spreekwoordelijken kist!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onzin, tis wat je er zelf van maakt
Heel veel batsen. Werkt altijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan het vrijgezellen leven
Jouw UIquote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef TedjeKroketje het volgende:
Een hoop vrijheid erbij is ook niet verkeerd merk ik
Dat is er helaas nog niet van gekomenquote:
Jij lijkt mij meer een vanilla seks type.quote:
Q? Schuimkraagseks lijkt me eerderquote:Op zondag 11 maart 2012 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij meer een vanilla seks type.
Zeg dit op een doordeweekse dag en de aanbiedingen via PM vliegen binnen.quote:
Na een maand nog vol te houden? Vind de eerste 3 dagen al langquote:Op zondag 11 maart 2012 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is er helaas nog niet van gekomen
Net een maand vrijgezel, dus hoeft ook heel even nog niet.
Ookal mis ik seks wel
Luister naar Airwinquote:Op zondag 11 maart 2012 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is er helaas nog niet van gekomen
Net een maand vrijgezel, dus hoeft ook heel even nog niet.
Ookal mis ik seks wel
Schuimkraag? Dat heet toch een parelketting?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Q? Schuimkraagseks lijkt me eerderEn
@ mental image.
Dat sowieso!quote:
Ik moet het natuurlijk wel op z´n Qiaans verwoorden he?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schuimkraag? Dat heet toch een parelketting?
'Penislengte = twee vingers hoog'?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet het natuurlijk wel op z´n Qiaans verwoorden he?
Duh!quote:
quote:
Snel terug naar bed!quote:
Drinken met mate dus.quote:
En onder de 18 geen druppel!quote:
Zou TheGirlNextDoor liever een fluitje of een Amsterdammertje hebben qua formaat?quote:
Goedenmiddag meneerquote:
Misschien houdt ze meer van het typische Kwak-glas?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou TheGirlNextDoor liever een fluitje of een Amsterdammertje hebben qua formaat?
Meneer? wow.quote:
Vrouwen die van kwakjes houden, altijd goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef Barbusse het volgende:
Misschien houdt ze meer van het typische Kwak-glas?
Geniet ervan, dit soort momenten zijn meestal erg kortquote:
Twee vingers kort?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
Geniet ervan, dit soort momenten zijn meestal erg kort
Wat zegt U?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ikquote:Op zondag 11 maart 2012 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die van kwakjes houden, altijd goed.
Mooi. Ik heb ook liever dat, dat niet te lang duurt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben we haar weggejaagd, denk je?quote:
En het slaat snel doodquote:
Nu al?quote:
Jij lust ze wel, wil je zeggen?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
*houdt zich wijselijk buiten de kwakjes discussie*
Dan vullen wij het wel voor je in...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
*houdt zich wijselijk buiten de kwakjes discussie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |