Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal. Ik kan me nog wel herinneren dat jij geen broodjes met jam kon smeren zonder onder de jam te zitten, dus jij moet al helemaal niks zeggenquote:
Gast, wat snap je niet aan het feit dat ze nog niet in de verkoop zijn en dus hij het ook nog niet kan hebben gekochtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn neef heeft zo'n Ajaxlifecard. Voor 2 personen. En met die 2e mag ik mee.
Fuck, daar heb je wel een goed punt ja. Dat was ik al weer helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal. Ik kan me nog wel herinneren dat jij geen broodjes met jam kon smeren zonder onder de jam te zitten, dus jij moet al helemaal niks zeggen.
Hoe laat je spinazi verbranden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef De_kromme het volgende:
Fuck, mn spinazie aan laten branden.
[..]
Leuk voor je man, voor het eerste keer naar een stadion. Zin in?
Ajaxlifecard verkoop gaat morgen in hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, wat snap je niet aan het feit dat ze nog niet in de verkoop zijn en dus hij het ook nog niet kan hebben gekocht
Gewoon, het vuur net iets te hoog laten aanstaan en compleet vergeten dat je iets op hebt staan?quote:
Gewoon het Kralingse bos ontlopen en je waardigheid blijft tenminste een ster.quote:
Sindskort van die diepvrieszakken met bolletjes ingevroren spinazi wat gewoon in de magnetron kan. Normaal prefereer ik vers maar bij spinazi maakt het niet uit dus neem ik ook geen extra moeite... tot zover het onderwerp koken achteraf moet ik mij hier voordoen als hooligan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon, het vuur net iets te hoog laten aanstaan en compleet vergeten dat je iets op hebt staan?
Ef wat burgers bakken nu. RHCP @ MTV trouwens, sowieso vet
.
Thanks voor je tip. Zal het ontwijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon het Kralingse bos ontlopen en je waardigheid blijft tenminste een ster.
Morgen begint de verkoop van Ajax- Graafschap.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajaxlifecard verkoop gaat morgen in hoor
Boeiende discussies ga jij aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Morgen begint de verkoop van Ajax- Graafschap.
Hoeveel positieve notes heb ik onderhand GGMM?quote:
Niet extreem veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoeveel positieve notes heb ik onderhand GGMM?
Maar wel een aantal dus? Van Jojoortje zeker?quote:
Binnenshuis? De stad mag je niet in hoor je bent me een veelte goede stalker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef De_kromme het volgende:
Godver, ook nog mijn jagerburgers laten aanbranden. Ik ga maar over op het bier denk ik.
[..]
Maar wel een aantal dus? Van Jojoortje zeker?![]()
Dat heb ik niet gezegd. 0 is bijvoorbeeld ook niet extreem veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef De_kromme het volgende:
Godver, ook nog mijn jagerburgers laten aanbranden. Ik ga maar over op het bier denk ik.
[..]
Maar wel een aantal dus?
Ja, binnenshuis. Feestje hier zo straks. Ik zal de stad pas laat onveilig maken vanavond baas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenshuis? De stad mag je niet in hoor je bent me een veelte goede stalker.
Chanteren nee joh kan mij een rotzorg zijn maar ik zie er de meerwaarde niet van in. Zo ben ik ook totaal niet geintresseerd in hoe jullie eruit zien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, binnenshuis. Feestje hier zo straks. Ik zal de stad pas laat onveilig maken vanavond baas.
Wel mooi, nu heb ik gewoon chantagemateriaal. Kan je niet meer zo'n grote bek opzetten.
Geintje joh. Helemaal geen behoefte aan om te weten welk neefje jij bent. Oppassen met wat je op Fok! over ADO roept he, dat heb je nou wel geleerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chanteren nee joh kan mij een rotzorg zijn maar ik zie er de meerwaarde niet van in. Zo ben ik ook totaal niet geintresseerd in hoe jullie eruit zien.
In welk opzicht oppassen dan. Voor online bekende die mij komen opzoeken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geintje joh. Helemaal geen behoefte aan om te weten welk neefje jij bent. Oppassen met wat je op Fok! over ADO roept he, dat heb je nou wel geleerd.
Haha neejoh, gewoon in de toekomst niks negatiefs meer over ADO. Anders zwaait er inderdaad wat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht oppassen dan. Voor online bekende die mij komen opzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |