280euro boetequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had dan een kaartje gekocht, was vast goedkoper dan die boete.Misschien wel de hele avond.
hopelijk is ie doodquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Treinen.Altijd gekut op de vrijdagmiddag man.
![]()
Nu moest iemand z'n auto weer parkeren op een overgang.
Idd. Weekend is toch prima te overleven? Lekker biertje, wedstrijdje kijken. Heerlijk man.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hopelijk is ie dood
En waarom doen mensen dat nooit op een woensdag maar altijd net voor het weekend
ik heb vaak op maandag dat ik het gevoel heb dat ik dood wil, nooit op vrijdag iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weekend is toch prima te overleven? Lekker biertje, wedstrijdje kijken. Heerlijk man.
good luck manquote:
Is dat lang klimmen voor je boven bent?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:13 schreef Muto het volgende:
RotterdamVanaf de Van Brienenoordbrug altijd even genieten van de stad.
Euromast is langer klimmen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat lang klimmen voor je boven bent?
Zowat altijd, ik kom vaak ook een kwartier te laat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je al 3 uur weet dat je op een bepaalde tijd weg moet/klaar moet staan en dat je dan vervolgens de laatste 5 minuten als een dwaas rennend door het huis vliegt om op tijd te zijn?
Ik vind mezelf zo triest af en toe he.
Ik altijd 3 minuten ofzo als ik ergens echt moet zijn. Fashionably late zeiden m'n maten bij college altijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zowat altijd, ik kom vaak ook een kwartier te laat.
Hool is er dan ook al jaren, wij net maandje of 2 tochquote:
Ja autismequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je al 3 uur weet dat je op een bepaalde tijd weg moet/klaar moet staan en dat je dan vervolgens de laatste 5 minuten als een dwaas rennend door het huis vliegt om op tijd te zijn?
Sowieso zijn wij echt de bazen onder de slowchat's. Praktisch nooit gedonder, af en toe een filosofische discussie. Klaag-/Vraagbaak. Bier en Tieten. Muziek, Film en andere kunstvormen. BBC'tjes. Interne R&P adviezen. Clubliefde.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hool is er dan ook al jaren, wij net maandje of 2 toch
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso zijn wij echt de bazen onder de slowchat's. Praktisch nooit gedonder, af en toe een filosofische discussie. Klaag-/Vraagbaak. Bier en Tieten. Muziek, Film en andere kunstvormen. BBC'tjes. Interne R&P adviezen. Clubliefde.
En dit alles in een hoog reactie-tempo.
VBL SC.LIKE A BOSS
Helemaal dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dat heb ik altijd, ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb dat altijd. Heb ik echt een uur voordat ik weg moet, doe ik 50 min niets en dan...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |