Hier ben ik het helemaal mee eens, dit is een algemene slowchat en niet een kakkerlakken scquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stokstaart heeft het licht gezien, met een groot aantal anderen uit het Feijenoord topic zo te horen.
Is toch mooi man. En pleur inderdaad eens op met die Feijenoord TTs in een slowchat.
Vooralsnog geen DM gezien dus waarom hier de discussie doorvoerenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stokstaart heeft het licht gezien, met een groot aantal anderen uit het Feijenoord topic zo te horen.
Is toch mooi man. En pleur inderdaad eens op met die Feijenoord TTs in een slowchat.
Elkaar lekker fucken vind ik helemaal best, maar de niet voetbaldiscussies zijn hier leuker eigelijk jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:02 schreef Muto het volgende:
Ergens wel mee eens. Niet zo radicaal. Sowieso voetbaldiscussies hier.
Inderdaad. Je kan best even HAHAHAH STROOTMANquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elkaar lekker fucken vind ik helemaal best, maar de niet voetbaldiscussies zijn hier leuker eigelijk ja
In Den Haag word je ook nooit gecontroleerd. Rotterdam daarentegen... pauperstad, al het geld voor OV word in beveiliging gestoptquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ov is gratis voor mij
De keren dat je gepakt wordt is minimaal
Amsterdam dan. Tram maar in één kant kunnen instappen zodat ze OP ZEKER kunnen controlerenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In Den Haag word je ook nooit gecontroleerd. Rotterdam daarentegen... pauperstad, al het geld voor OV word in beveiliging gestopt.
Gewoon door lopen wanneer de poortjes beginnen te loeien wanneer je bij de metro in of uitstapt, gasten zijn toch te traagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In Den Haag word je ook nooit gecontroleerd. Rotterdam daarentegen... pauperstad, al het geld voor OV word in beveiliging gestopt.
Tram kan je meerdere kanten instappen hoor dus weet niet waar jij het over hebtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Amsterdam dan. Tram maar in één kant kunnen instappen zodat ze OP ZEKER kunnen controleren![]()
.
Bussen worden NOOIT gecontroleerd, metro's heb ik maar 1 keer meegemaakt in 3 jaar metroën.
Enkel de trams zijn een risico.
Het gaat meer om de razzia's. Ze gaan gewoon met 30 man voor een tram staan en iedereen die naar buiten loopt wordt tegengehoudenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon door lopen wanneer de poortjes beginnen te loeien wanneer je bij de metro in of uitstapt, gasten zijn toch te traag
Ik ben ook wel in bussen gecontroleerd hoor komen ze vaak in een team van 2 binnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Amsterdam dan. Tram maar in één kant kunnen instappen zodat ze OP ZEKER kunnen controleren![]()
.
Bussen worden NOOIT gecontroleerd, metro's heb ik maar 1 keer meegemaakt in 3 jaar metroën.
Enkel de trams zijn een risico.
Echt niet elke tramlijn hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tram kan je meerdere kanten instappen hoor dus weet niet waar jij het over hebt
En iedereen die niet wil betalen stapt gewoon in bij de uitstap deuren idd, heel goed dat je dat zagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt niet elke tramlijn hoor. Meermaals meegemaakt dat alleen de achterdeur openging op het CS en iedereen door één deur naar binnen moest langs zo'n lokethoer
.
Ook dat "aparte in- en uitstapdeuren" principe, JEZUS wat een armoe.
Om vervolgens zo'n loketslet tegen je kop aan te hebben lopen zeuren zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En iedereen die niet wil betalen stapt gewoon in bij de uitstap deuren idd, heel goed dat je dat zag
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Om vervolgens zo'n loketslet tegen je kop aan te hebben lopen zeuren zeker.
En er zijn dus ook gewoon trams die op een eerdere halte compeet leeggegooid worden en vervolgens gaat er dus écht maar 1 deur open.
Gast. Dan doen ze juist in Rotterdam. Altijd razzias bij trammetje 21.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gaat meer om de razzia's. Ze gaan gewoon met 30 man voor een tram staan en iedereen die naar buiten loopt wordt tegengehouden. Iedereen die erin zit wordt dáárna nog eens gecontroleerd.
Hij moet toch kunnen haten op Amsterdam op 1 of andere manier hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast. Dan doen ze juist in Rotterdam. Altijd razzias bij trammetje 21.
Metro ben ik idd nog nooit gecontroleerd, maar tram echt altijd.
Dat zég ik toch ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast. Dan doen ze juist in Rotterdam. Altijd razzias bij trammetje 21.
Metro ben ik idd nog nooit gecontroleerd, maar tram echt altijd.
Haha, ik kom zelf ook niet in die pauper hoofdstad hoor. En als ik er kom pak ik nooit OV, eenmaal daar. Taxi of lopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij moet toch kunnen haten op Amsterdam op 1 of andere manier he
Awakeningsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha, ik kom zelf ook niet in die pauper hoofdstad hoor. En als ik er kom pak ik nooit OV, eenmaal daar. Taxi of lopen.
Kom er eig alleen voor de technoscene.
Ik kan wel miljoen redenen verzinnen om een hekel aan Amsterdam te hebben. Het OV is daar maar één héél miniscuul piepklein dingetje vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij moet toch kunnen haten op Amsterdam op 1 of andere manier he
voor niet gekleurde shops moet je naar Zaandam gaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er in Rotterdam en Amsterdam ook niet gekleurde shops of zit je altijd tussen het tuig daar?
Want dat kan nu niet meer?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amstersdam is altijd veel te druk jong..Wel eens coffeeshop tour gedaan in de tijd dat je met je studenten ov overal heenkon.
Gat in je ramen ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer ik ken genoeg mensen die niet graag gaan omdat je dan tussen de negers en maroks zit.. Een all white shop in de randstad zou een gat in de markt zijn.
Met de ov chip kaart is alleen het traject van en naar je studie gratis toch ? Ik weet het ook niet precies ik dacht dst het zo was..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want dat kan nu niet meer?
Awakenings is wel dope ja. Maar word wel minder hoor, de underground scene is beter. Awake fest ga ik ook heen denk van de zomer. Sowieso veel buitenfestivals pakken.
Mweh, ben alleen van plan om Awake fest, Mysteryland en Wooferland te pakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want dat kan nu niet meer?
Awakenings is wel dope ja. Maar word wel minder hoor, de underground scene is beter. Awake fest ga ik ook heen denk van de zomer. Sowieso veel buitenfestivals pakken.
Hoezo ? Ik rook graag een jointje maar in Rotterdam ben,je gelijk de enige blanke in de shop..zit je dan als provincie jongen stoned te wezen terwijl iedereen op je portemenee uit is.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik rook graag een jointje maar in Rotterdam ben,je gelijk de enige blanke in de shop..zit je dan als provincie jongen stoned te wezen terwijl iedereen op je portemenee uit is.
Een kwaliteits shop niedt dan echt wel uitkomst.
Neejoh gast. Je kan gewoon onbeperkt reizen door Nederland.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de ov chip kaart is alleen het traject van en naar je studie gratis toch ? Ik weet het ook niet precies ik dacht dst het zo was..
Vroeger nam ik rond de stufi dagen altijd een dag vrij om dan met wwt vrienden in bijvoorbeeld Utrecht te gaan chillen.
Was 2jaar terug over het hek geklommenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh gast. Je kan gewoon onbeperkt reizen door Nederland.Hoelang geleden heb je gestudeerd?
Steven, heb je gedaan dan?Defqon is sowieso kut man.
Nog in de tijd van het oude OV.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh gast. Je kan gewoon onbeperkt reizen door Nederland.Hoelang geleden heb je gestudeerd?
Steven, heb je gedaan dan?Defqon is sowieso kut man.
In de ''blanke wijken'' mag er geen coffeeshop zitten, dus je idee houdt al gauw op.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik rook graag een jointje maar in Rotterdam ben,je gelijk de enige blanke in de shop..zit je dan als provincie jongen stoned te wezen terwijl iedereen op je portemenee uit is.
Een kwaliteits shop niedt dan echt wel uitkomst.
En,gewoon rondom Rotterdam Centraal.. Zo als he ook,city lounges hebt voor de meer beschaafde drinker.. Een soort Fred en Douwe voor de beschaafde blower.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de ''blanke wijken'' mag er geen coffeeshop zitten, dus je idee houdt al gauw op.
kensers mikey, ik moet altijd hard lachen om jouquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En,gewoon rondom Rotterdam Centraal.. Zo als he ook,city lounges hebt voor de meer beschaafde drinker.. Een soort Fred en Douwe voor de beschaafde blower.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was 2jaar terug over het hek geklommen
Zat al 3uur in d ebosjes bij Almere te wachten op het juiste moment samen met 2 vrienden
Nouja het moment was er, wij klimmen, was er net een wissel van de wacht qua beveiliging, rende zo de armen in van ze
Opgepakt voor huisvredebreuk en 5jaar ontzegging
Zou je er dan 5 euro entree voor willen betalen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En,gewoon rondom Rotterdam Centraal.. Zo als he ook,city lounges hebt voor de meer beschaafde drinker.. Een soort Fred en Douwe voor de beschaafde blower.
Extra entree is niet nodig... Gewoon gekleurde weigeren om de schoenen ofzo..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou je er dan 5 euro entree voor willen betalen?
Moest ook een boete betalen man, niks grappigs aanquote:
Wat een figuur ben je toch ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Extra entree is niet nodig... Gewoon gekleurde weigeren om de schoenen ofzo..
Leuk plan, maar zo gaat dat dus niet werken. Met entree houd je de 9/10 al buiten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Extra entree is niet nodig... Gewoon gekleurde weigeren om de schoenen ofzo..
weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ken genoeg blanke boys die willen chillen in shops maar niet tussen marokks etc. Al zit ik hier tussen de Duitsers.
Had dan een kaartje gekocht, was vast goedkoper dan die boete.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest ook een boete betalen man, niks grappigs aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |