Vooral credits geven die aandachtshoer.quote:
Word een beetje moe van je zegmaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vooral credits geven die aandachtshoer.
dan tieft je lekker opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Word een beetje moe van je zegmaar..
mijn vriendin heeft net gepoept en haar reet afgeveegd met wc papier :S:S hoerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dan tieft je lekker op![]()
de rest van FOK! wordt moe van jou namelijk
Echt hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft net gepoept en haar reet afgeveegd met wc papier :S:S hoer
Doe het zelf jongenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dan tieft je lekker op![]()
de rest van FOK! wordt moe van jou namelijk
Je kan ook een keer stoppen met die kerel een hand boven het hoofd te houden. Hij roept het over zichzelf af namelijk....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef Happel het volgende:
Negeer het gewoon lekker, de tering. Dat gejank om niks de hele tijd...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan ook een keer stoppen met die kerel een hand boven het hoofd te houden. Hij roept het over zichzelf af namelijk....
Nee niksquote:
Heb je daar een statistisch aangetoond verband voor gevonden of baseer je je weer op causaliteit?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee niks![]()
Halve Feyenoord-topic blijft weg vanwege jouw offtopic gedoe
nee gewoon dm´squote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je daar een statistisch aangetoond verband voor gevonden of baseer je je weer op casualiteit?
Mjoh. Moeten ze niet bij jou gaan zeiken maar bij mijquote:
Ik zit er niet mee dat hij de behoefte voelt om hier zijn leven te delen. Lees het, glimlach een keer of niet en ga verder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan ook een keer stoppen met die kerel een hand boven het hoofd te houden. Hij roept het over zichzelf af namelijk....
Dat is toch het hele doel van de slowchat? Volgens mij ben ik in het Feijenoordtopic niet-tot-nauwelijks offtopic geweest sinds ik hier te vinden ben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee dat hij de behoefte voelt om hier zijn leven te delen. Lees het, glimlach een keer of niet en ga verder.
Die verzonnen verhalen over de lekkende kut van zijn vriendin kan niemand ene mallemoer schelen man.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer dat hij de behoefte voelt om hier zijn leven te delen. Ik zit er niet mee. Lees het, glimlach een keer of niet en ga verder.
Je zou die docu posten. Om maar iets te noemen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch het hele doel van de slowchat? Volgens mij ben ik in het Feijenoordtopic niet-tot-nauwelijks offtopic geweest sinds ik hier te vinden ben..
Ach, Stokstaart zal wel last hebben van iets. Deel het met de groep jongen.
Dan lees je erover heen jongen. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die verzonnen verhalen over de lekkende kut van zijn vriendin kan niemand ene mallemoer schelen man.
En die komt er vanzelf. Jammer is dat de club erg moeilijk doet als het gaat om veldfilmrechten. Ik mag dus wel fotograferen, maar daar heb je niet veel aan als je afhankelijk bent van bewegende beelden. Geweldig genoeg mag je wel het publiek filmen (hoe bedoel je privacyschendingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zou die docu posten. Om maar iets te noemen.
Ik kruip liever de motor op. Auto werd echt te prijzig met 50 euro verzekering, 70 euro wegenbelasting en 250 euro benzine per maandquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:37 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga toch wel met de auto.
Al maken ze OV gratis
Negeer het dan gewoon...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die verzonnen verhalen over de lekkende kut van zijn vriendin kan niemand ene mallemoer schelen man.
Ja joh, doe ik toch ook verder.quote:
Tuurlijk kon ik dat allang weten, echter is de communicatie vanuit de club op zijn minst gezegd... DRA-MA-TISCH.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:41 schreef Stokstaart het volgende:
Dat gezeik over rechten met wedstrijdbeelden had je van te voren kunnen weten lijkt me dan...
Ben benieuwd wat er gaat komen
Je mag gewoon de tribunes filmen hoor. Ook tijdens de wedstrijden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tuurlijk kon ik dat allang weten, echter is de communicatie vanuit de club op zijn minst gezegd... DRA-MA-TISCH.
"Ben ik in staat om in het stadion te filmen voor een documentaire" <-- ongeveer de boodschap van contact
'Ja natuurlijk meneer geen probleem meneer!'
Twee weken later: "O wacht even u bedoelt tijdens wedstrijden? Nee dat wordt lastig".. Nee doos, ik ga de lege tribunes filmen, dáár zitten mensen op te wachten
. BUITEN HET FEIT dat het gewoon LETTERLIJK in de .pdf met het scenario stond die de club gekregen heeft. Echt, af en toe jongen
.
En dat EL een probleem werd wist ik al 'from the start'. Ik heb met argumenten als "goede gratis promotie voor EL" en "Helpt jullie het minimum van 800.000 betalende kijkers te behalen" en per slot van rekening "Evt. een deal maken met de omroep dat gelijk erna een goedkoop reclameblok voor EL ingekocht kan worden" geen overtuigingskracht genoeg gehad blijkbaar.
Wel ben ik zeer verbaasd over de 'openheid' van de club. Dat is écht iets waar ze trots op mogen zijn.
Ja dat mag wel (hoewel ik dat persoonlijk aardig privacyschendend vind) maar ik kan mensen moeilijk 25 minuten laten staren naar de tribunes als een groot deel van het verhaal o.a. over Guidetti gaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag gewoon de tribunes filmen hoor. Ook tijdens de wedstrijden.
Zou beetje gestoord zijn als dat niet mag. Misschien moet je ff met Gijs_Delft gaan praten
Is de moeite niet waar jongen.quote:
ov is gratis voor mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:37 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga toch wel met de auto.
Al maken ze OV gratis
Stokstaart heeft het licht gezien, met een groot aantal anderen uit het Feijenoord topic zo te horen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze tt zorgt zelfs voor ruzie binnen het Feyenoordkamp en ik voel me er ook iets wat ongemakkelijk bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |