Jij was erbij toen ze werd verkocht?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:16 schreef sitra123 het volgende:
Nee dat doet ze dus niet ze word door een handelaar verkocht tegen haar wil in dat is altijd zo, als ze er zelf voor kiest dan verkoopt ze zichzelf maar dat ik niet zo
Slechte mogelijkheden die je niet moet kiezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:18 schreef remi1986 het volgende:
Een heleboel FOK!kers zien nu mogelijkheden
Jij bent echt goed met opsommingen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef sitra123 het volgende:
Ten eerste: is het hardstikke illegaal (overal op de wereld niet alleen in nederland)
Ten tweede: is het tegen de wil in van vrouwen
en ten derde is het gewoon slecht hardstikke slecht!!!
ha ha... grappig hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vrouwenhandel moet inderdaad verboden worden! Vrouwen kunnen niet handelen, ze raken overal hun geld kwijt!
Jouw schoonpa gaat haar vermoorden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef sitra123 het volgende:
Die vrouwen kiezen er niet voor, ze hebben geen leven meer.
Wat een hoop geld zeg, daar heb je een hoop opblaaspoppen voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef sitra123 het volgende:
een vrouw uit maleisie kost tssen de 20.000 en 60.000 euro geloof ik...
Ik weet het niet zeker je kan geen details vinden over vrouwenhandel op internet heb me suf gezocht om meer informatie erover te vinden want ik wil dat dit soort dingen stoppen...
Ten eerste: is het hardstikke illegaal (overal op de wereld niet alleen in nederland)
Ten tweede: is het tegen de wil in van vrouwen
en ten derde is het gewoon slecht hardstikke slecht!!!
nee niet als hij geen geld overheeft voor zijn zoon. hij heeft alleen geld voor dingen die hij ZELF wil...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij was erbij toen ze werd verkocht?
Wie weet is het wel een match made in heaven. Gun je je schoonpa geen plezier op zijn ouwe dag?
Oh, vandaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
[..]
nee niet als hij geen geld overheeft voor zijn zoon. hij heeft alleen geld voor dingen die hij ZELF wil...
Aha. Daar komt een afgunstig aapje uit de mouw.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
nee niet als hij geen geld overheeft voor zijn zoon. hij heeft alleen geld voor dingen die hij ZELF wil...
Waar komt ze vandaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
[..]
bedoel ik maarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat een hoop geld zeg, daar heb je een hoop opblaaspoppen voor.
neej niks troll...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Daar komt een afgunstig aapje uit de mouw.
Troll much?
Die kunnen niet koken en stofzuigen.quote:
Heb ik wel maar dit vind ik een serieuse zaak...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen gevoel voor humor zeg....
Nou, ga naar de pliesie meis!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef sitra123 het volgende:
[..]
Heb ik wel maar dit vind ik een serieuse zaak...
Je wil gewoon zijn geldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef sitra123 het volgende:
[..]
Heb ik wel maar dit vind ik een serieuse zaak...
Stiekem vermaak je je hoe dan ook wel met dit topic, geef toe.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: sinds wanneer is FOK! een soort "Mijn geheim-forum"?
Het is ZIJN geld. Hoe egoïstisch het klinkt voor jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
[..]
Het is dan ook zijn geld.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |