Alleen met kassabon en originele verpakkingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft hij eigenlijk een soort van 'niet-goed-geld-terug-garantie'?
Of als ze weer met dozen lopen te gooien daar bij het sorteercentrum. Zit ze onder de krassen en deuken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft hij eigenlijk een soort van 'niet-goed-geld-terug-garantie'?
Inderdaad, het is de schuld van de Nederlandse vrouw.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Omdat je pa een lekker Pool, Russisch of Thais wijf wil en geen zeikend verwend Nederlands mokkel met een grote bakkes.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
En ook een beetje van de Rabobank. Want als ik het moet doen met 1000 euro en de vrouw wil al voor 400 shoppen en naar de zonnebank. Hoe moet ik dan 2 kratten bier per dag kunnen halen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:05 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Inderdaad, het is de schuld van de Nederlandse vrouw.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:05 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Pics van TS!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:05 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja, wat kost een beetje Russisch hoertje vandaag de dag?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:00 schreef sinepedraap het volgende:
Hoeveel heeft hij er voor betaald dan?
3 kamelen?
Je leven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja, wat kost een beetje Russisch hoertje vandaag de dag?
Iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: sinds wanneer is FOK! KLB een soort "Mijn geheim-forum"?
Nee dat doet ze dus niet ze word door een handelaar verkocht tegen haar wil in dat is altijd zo, als ze er zelf voor kiest dan verkoopt ze zichzelf maar dat ik niet zoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |