Jouw schoonpa gaat haar vermoorden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef sitra123 het volgende:
Die vrouwen kiezen er niet voor, ze hebben geen leven meer.
Wat een hoop geld zeg, daar heb je een hoop opblaaspoppen voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef sitra123 het volgende:
een vrouw uit maleisie kost tssen de 20.000 en 60.000 euro geloof ik...
Ik weet het niet zeker je kan geen details vinden over vrouwenhandel op internet heb me suf gezocht om meer informatie erover te vinden want ik wil dat dit soort dingen stoppen...
Ten eerste: is het hardstikke illegaal (overal op de wereld niet alleen in nederland)
Ten tweede: is het tegen de wil in van vrouwen
en ten derde is het gewoon slecht hardstikke slecht!!!
nee niet als hij geen geld overheeft voor zijn zoon. hij heeft alleen geld voor dingen die hij ZELF wil...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij was erbij toen ze werd verkocht?
Wie weet is het wel een match made in heaven. Gun je je schoonpa geen plezier op zijn ouwe dag?
Oh, vandaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
[..]
nee niet als hij geen geld overheeft voor zijn zoon. hij heeft alleen geld voor dingen die hij ZELF wil...
Aha. Daar komt een afgunstig aapje uit de mouw.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
nee niet als hij geen geld overheeft voor zijn zoon. hij heeft alleen geld voor dingen die hij ZELF wil...
Waar komt ze vandaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
[..]
bedoel ik maarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat een hoop geld zeg, daar heb je een hoop opblaaspoppen voor.
neej niks troll...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Daar komt een afgunstig aapje uit de mouw.
Troll much?
Die kunnen niet koken en stofzuigen.quote:
Heb ik wel maar dit vind ik een serieuse zaak...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen gevoel voor humor zeg....
Nou, ga naar de pliesie meis!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef sitra123 het volgende:
[..]
Heb ik wel maar dit vind ik een serieuse zaak...
Je wil gewoon zijn geldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef sitra123 het volgende:
[..]
Heb ik wel maar dit vind ik een serieuse zaak...
Stiekem vermaak je je hoe dan ook wel met dit topic, geef toe.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: sinds wanneer is FOK! een soort "Mijn geheim-forum"?
Het is ZIJN geld. Hoe egoïstisch het klinkt voor jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
[..]
Het is dan ook zijn geld.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef sitra123 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is vrijdag!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Stiekem vermaak je je hoe dan ook wel met dit topic, geef toe.
Over een paar jaar heeft ze haar verblijfsvergunning dan mag ze hier blijven en is je vader weer alleen:) Verder kan het idd zo zijn dat de dame in kwestie wel een beter leven wil, en daarom met je vader in zee gaat... Kijk het eerst eens aan en praat eens met haar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:59 schreef sitra123 het volgende:
Hoi mensjes,
Sinds mijn schoonvader een vrouw heeft gekocht uit het buitenland, word ik er alsmaar boos om.
Ik snap gewoon niet WAAROM mannen een vrouw kopen.
Hij helpt nu gewoon de vrouwen handel en dat kan gewoon niet!
Vanavond gaat hij die vrouw bij schiphol ophalen en ik wou dat ik die vrouw een beter leven kon geven die ze verdient en niet bij een enge ouwe vent van in de 60 die overal alergies voor is...
Ik kan me hier zo druk om maken! GRRR...
Mensen handel moet gestopt worden (en an heb ik het niet alleen over de prostituties) vrouwen en kinderen die vanuit het buitenland verkoct worden, die hebben gewoon geen eigen wil, geen eigen leven.
Ik hoop dat ik mensen aan het denken heb gezet en ik wil jullie vragen of jullie me willen helpen met de vraag: WAAROM mannen vrouwen kopen (en dan heb ik het NIET over de prostitutie, maar over mannen die met vrouwen trouwen die ze gekocht hebben)
Veel Liefs, Sitra123
Thank you! I'm here all week!quote:
Goed plan, en of IND vreemdelingendienst. Maar denk dat je eerst eens moet kijken of die dame het ook wel een goed plan vindt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef Pharkus het volgende:
Als het via mensenhandel gaat dan kan je je schoonvader gewoon bij de politie (of de marechaussee van Schiphol) aangeven. Desnoods via meld misdaad anoniem (M). Zij zullen dan een gesprek aangaan met hem en zijn 'gekochte' vriendin.
Je gaat je familie toch niet aangeven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Goed plan, en of IND vreemdelingendienst. Maar denk dat je eerst eens moet kijken of die dame het ook wel een goed plan vindt.
Je wilt geen concurrentie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef Pharkus het volgende:
Als het via mensenhandel gaat dan kan je je schoonvader gewoon bij de politie (of de marechaussee van Schiphol) aangeven. Desnoods via meld misdaad anoniem (M). Zij zullen dan een gesprek aangaan met hem en zijn 'gekochte' vriendin.
Hangt er toch echt van af wat ze uitvreten hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je gaat je familie toch niet aangeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |