Ik heb gekeken, en ik moest niet eens lichtjes glimlachenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:25 schreef Pulzzar het volgende:
HAHAHAHAHA
Als je echt wil lachen, moet je dit zien.
Volgens mij moet je 12 zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, en ik moest niet eens lichtjes glimlachen
Bijnaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
Voor op de Facebook, Erg grappig
[ afbeelding ]
Je hebt het verkeerde filmpje gepost.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:25 schreef Pulzzar het volgende:
HAHAHAHAHA
Als je echt wil lachen, moet je dit zien.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat plaatje post je op je wall. De tekst is net te klein om te lezen wanneer mensen hun FB bekijken. Dus gaan mensen er op klikken. De foto word vergroot en binnen dit scherm is de L toets de sneltoets voor "vind ik leuk" geworden.quote:
Transport Tycoonquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef Holy_Goat het volgende:
ook maar eens een gag gemaakt. Aardige poging? liken mag.
http://9gag.com/gag/3319879
[ afbeelding ]
Achsoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat plaatje post je op je wall. De tekst is net te klein om te lezen wanneer mensen hun FB bekijken. Dus gaan mensen er op klikken. De foto word vergroot en binnen dit scherm is de L toets de sneltoets voor "vind ik leuk" geworden.
Eigenlijk zit je hiermee je facebookvriendjes te trollen
lache joh!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat plaatje post je op je wall. De tekst is net te klein om te lezen wanneer mensen hun FB bekijken. Dus gaan mensen er op klikken. De foto word vergroot en binnen dit scherm is de L toets de sneltoets voor "vind ik leuk" geworden.
Eigenlijk zit je hiermee je facebookvriendjes te trollen
Wat gebeurt er danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik zag het idd.. My badquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat 'le' en 'wild' is echt vreselijk irritant in al die plaatjes de laatste tijd.
Inderdaad, en ragefaces zijn ook geweest, maar mensen van 9gag komen daar nu pas achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |