Inderdaad, en ragefaces zijn ook geweest, maar mensen van 9gag komen daar nu pas achterquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:40 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk is, waar is de grap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Je legt de verkeerde uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:40 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk is, waar is de grap?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow haha! Ik keek maar half.quote:
Wtf.. Dit kan ze toch niet serieus oprecht vergeten zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow haha! Ik keek maar half.
Hier, anderhalve tiet ter compensatie:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, er zijn wel veel van die foto's van meisjes die hun facebook-foto proberen te verbeteren en falen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf.. Dit kan ze toch niet serieus oprecht vergeten zijn?Moet wel opzet zijn, toch?
Wuahahaha ja, maar als je zo geilt op jezelf check je toch JUIST hoe je tieten eruit steken?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er zijn wel veel van die foto's van meisjes die hun facebook-foto proberen te verbeteren en falen...
OMG!!! kill it with fire!!1!!quote:
Oeh... cute :3quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er zijn wel veel van die foto's van meisjes die hun facebook-foto proberen te verbeteren en falen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There you goquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There you go
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |