"Ja kinders, die tatoeage van opa? Nou, dat is vroeger op 'het internet' 3 maanden een hype geweest... De plaatjes die ik achter mijn keyboard maakte... man man man, daar lustten de vrouwtjes wel pap van!"quote:
Heb niet 9gag gezegd. Dus jij denkt datquote:Op maandag 12 maart 2012 10:13 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Denken dat alle leuke plaatjes van 9GAG komen.
Jij bent de 9gag geiler hier. Dus is het niet zo raar dat mensen meteen denken dat je het over de 9gag trademark hebt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb niet 9gag gezegd. Dus jij denkt dat
whut?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij bent de 9gag geiler hier. Dus is het niet zo raar dat mensen meteen denken dat je het over de 9gag trademark hebt.
Lekker dat 9gag. Zonder een beschrijving is het denk ik niet helemaal duidelijk wat dat onderste plaatje nou precies voorstelt. Vieze plaatjesstelersquote:
quote:
De bron is volgens mij 9Gag.com.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Lekker dat 9gag. Zonder een beschrijving is het denk ik niet helemaal duidelijk wat dat onderste plaatje nou precies voorstelt. Vieze plaatjesstelersNiemand zet ook een bron erbij he
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat doet deze fok!user in die tekening?
Volgens mij stond hij eerst op Reddit. Daarom zei ik dat er geen bron bij staat op 9gag.comquote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef Wootism het volgende:
[..]
De bron is volgens mij 9Gag.com.
Oh, en ik denk dat het onderste plaatje een muis is die slaapt op een slang.
Ik moet toegeven dat je wel ontzettend scherm moet zijn in dit topic...
Was niet echt duideijk dat je met ''plaatjesstelers'' 9gag bedoelde en met ''niemand zet er ook een bron bij he'' ook 9gag bedoelde.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:03 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Volgens mij stond hij eerst op Reddit. Daarom zei ik dat er geen bron bij staat op 9gag.com
Achja, ik bedoelde meer het verhaal van het plaatje zelf maar laat maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was niet echt duideijk dat je met ''plaatjesstelers'' 9gag bedoelde en met ''niemand zet er ook een bron bij he'' ook 9gag bedoelde.
Dus de reactie van Wootism was eigenlijk ook hetgeen wat in mij opkwam
En over dat laatste plaatje, je ziet toch dat het een ratje is die op een slang ligt te maffen? Vind het nou niet bepaald onduidelijk ofzo..
Is het niet bizar genoeg dat er een ratje op een slang in een kooi ligt te slapen dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Achja, ik bedoelde meer het verhaal van het plaatje zelf maar laat maar.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat doet deze fok!user in die tekening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |