Vooral dit verhaal:quote:Op zondag 11 maart 2012 02:01 schreef ArtistA het volgende:
Ik zag dat iemand een of andere Godfrey had gepost. Best leuk, maar hij weegt niet op tegen Jim Jefferies. Wat een meester!
Die vent zouden ze eens een keer goed het ziekenhuis in moeten trappen. Zes weken revalideren en zulks. Wat een achterlijke.quote:
U mad bro?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die vent zouden ze eens een keer goed het ziekenhuis in moeten trappen. Zes weken revalideren en zulks. Wat een achterlijke.
[internetheld] Als ze dat bij mij zouden doen, dan kunnen ze maar beter heeel hard wegrennen [/internetheld]quote:
quote:
Echt prachtige filmpjes!!quote:
Wat een klootzakquote:
Hehehehe jij dacht echt zo vannuh,quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar het feit dat een vrouwelijke user dit post maakt het nog enigszins grappig.
Die ene met dat duct tape.quote:
Denken dat alle leuke plaatjes van 9GAG komenquote:
Ja ik vond hem leuk gevonden. Zou wel toffer zijn als het geen photoshop was en die man echt snake speelde met z'n instrument. Maar dat gaat ook weer niet gebeuren he.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Hehehehe jij dacht echt zo vannuh,
hehehehe dat is grappig zo ene computer erin gefotoshoppet en dat is grappig want die man is zo een slangendancer en op de computer scherm die je zo van die spelletje snake
?
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:55 schreef Mirel het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e46_1285002266
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |