Ow haha! Ik keek maar half.quote:
Wtf.. Dit kan ze toch niet serieus oprecht vergeten zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow haha! Ik keek maar half.
Hier, anderhalve tiet ter compensatie:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, er zijn wel veel van die foto's van meisjes die hun facebook-foto proberen te verbeteren en falen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf.. Dit kan ze toch niet serieus oprecht vergeten zijn?Moet wel opzet zijn, toch?
Wuahahaha ja, maar als je zo geilt op jezelf check je toch JUIST hoe je tieten eruit steken?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er zijn wel veel van die foto's van meisjes die hun facebook-foto proberen te verbeteren en falen...
OMG!!! kill it with fire!!1!!quote:
Oeh... cute :3quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er zijn wel veel van die foto's van meisjes die hun facebook-foto proberen te verbeteren en falen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There you goquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There you go
There you goquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef Mirel het volgende:
[..]
There you go
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:
Oh juist, want alles maar dan ook alles moeten die gezichtjes gebruiken, kom met wat nieuws ipv alles kopiëren plakkenquote:
Je mag hier geen andere mening hebben dan het kudde 9gag volk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Eeuwige gejank?Dit is de 2e keer dat ik er wat over zeg ofzo
![]()
Maar ga naar 9gag als je overgebruikte 'ragefaces' wilt gebruiken aub
Dat mag hier ook gewoon..quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
![]()
Kan er gewoon geen 'rageface lol memes xD' topic worden aangemaakt voor dat soort plaatjes?quote:
Hahahahahquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:14 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb even teruggekeken in deze thread en als ik een paar posts van jou pak dan schiet ik ook niet bepaald in de lach. Kun je wel blijven haten op die ragefaces, maar die zie ik toch liever dan deze troep:quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh juist, want alles maar dan ook alles moeten die gezichtjes gebruiken, kom met wat nieuws ipv alles kopiëren plakken
quote:
quote:
quote:
IK VIND JOUW HUMOR NIET LEUK DUS MOET JIJ JE BEK HOUDEN.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb even teruggekeken in deze thread en als ik een paar posts van jou pak dan schiet ik ook niet bepaald in de lach. Kun je wel blijven haten op die ragefaces, maar die zie ik toch liever dan deze troep:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh juist, want alles maar dan ook alles moeten die gezichtjes gebruiken, kom met wat nieuws ipv alles kopiëren plakken
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mag hier geen andere mening hebben dan het kudde 9gag volk.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan er gewoon geen 'rageface lol memes xD' topic worden aangemaakt voor dat soort plaatjes?
te diep voor jouquote:
Die posts zijn geweldigquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb even teruggekeken in deze thread en als ik een paar posts van jou pak dan schiet ik ook niet bepaald in de lach. Kun je wel blijven haten op die ragefaces, maar die zie ik toch liever dan deze troep:
[..]
[..]
[..]
Die dwaalt ook nog maar rond sinds het begin van het internetquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Moira. het volgende:
Ik wilde ook deze graag nog even met jullie delen:
[ afbeelding ]
I know!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die dwaalt ook nog maar rond sinds het begin van het internet
Right, of jij bent 12quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja sorry, als je al te dom bent om een simpele woordgrap te snappen
Sinds wanneer ben jij moderator?quote:
Ik ben 12, wat is dit?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:38 schreef Moira. het volgende:
Ik wilde ook deze graag nog even met jullie delen:
[ afbeelding ]
2 wekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |