There you goquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef Mirel het volgende:
[..]
There you go
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:
Oh juist, want alles maar dan ook alles moeten die gezichtjes gebruiken, kom met wat nieuws ipv alles kopiëren plakkenquote:
Je mag hier geen andere mening hebben dan het kudde 9gag volk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Eeuwige gejank?Dit is de 2e keer dat ik er wat over zeg ofzo
![]()
Maar ga naar 9gag als je overgebruikte 'ragefaces' wilt gebruiken aub
Dat mag hier ook gewoon..quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
![]()
Kan er gewoon geen 'rageface lol memes xD' topic worden aangemaakt voor dat soort plaatjes?quote:
Hahahahahquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:14 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb even teruggekeken in deze thread en als ik een paar posts van jou pak dan schiet ik ook niet bepaald in de lach. Kun je wel blijven haten op die ragefaces, maar die zie ik toch liever dan deze troep:quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh juist, want alles maar dan ook alles moeten die gezichtjes gebruiken, kom met wat nieuws ipv alles kopiëren plakken
quote:
quote:
quote:
IK VIND JOUW HUMOR NIET LEUK DUS MOET JIJ JE BEK HOUDEN.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb even teruggekeken in deze thread en als ik een paar posts van jou pak dan schiet ik ook niet bepaald in de lach. Kun je wel blijven haten op die ragefaces, maar die zie ik toch liever dan deze troep:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh juist, want alles maar dan ook alles moeten die gezichtjes gebruiken, kom met wat nieuws ipv alles kopiëren plakken
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mag hier geen andere mening hebben dan het kudde 9gag volk.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan er gewoon geen 'rageface lol memes xD' topic worden aangemaakt voor dat soort plaatjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |