je hapt welquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jankte ik? Nee! Alleen even gezegd dat een kies er uit was.
Je let weer niet op kut Stevie Wonder.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat iedereen elkaar nodig heeft. Wij moesten vorig seizoen van VVV winnen voor jullie.
Jij wordt later een goede leraar geschiedenisquote:
Zenuw toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jankte ik? Nee! Alleen even gezegd dat een kies er uit was.
Je let weer niet op kut Stevie Wonder.
Nee. Ik wil niet neuken, ik wil het over seks hebben.quote:
Oh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik wil niet neuken, ik wil het over seks hebben.
laten we over seks pratenquote:
Idd. Zou hetzelfde zijn als HMF die ineens een UI neemt. Dat zou niet in overeenstemming zijn met z'n recalcitrante, eigenzinnige imago en dito postgedrag.quote:
Ja en de halve kies is weggeslepen.quote:
Verzuurd mannetje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem het terug dat hier een prettige sfeer hangt, sinds de_kromme binnen kwam is het berg af gegaan en hard.
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem het terug dat hier een prettige sfeer hangt, sinds de_kromme binnen kwam is het berg af gegaan en hard.
Hoezoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Je hebt dm.quote:
Jij blijkbaar best serieusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.
Mogen pics nu gepost worden of niet?quote:
de sfeer is soms wel heel erg gemoedelijk hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |