quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Rokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIJ.. HIJ DOET HET OOK
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Aaargh.. Het is douane!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij denkt het zelfde recht te hebben als de duane omdat?
HUH leg even uit, want ik volg je niet meer nu.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ga je dan in je 1tje naar een gebouw?
ik zit elk weekend wel zon beetje alleen binnen. netzoals door de week eigenlijk.
weet ook niet zoveel om heen te gaan.
het verdachte pakket is nu gewoon afgeleverd(plichten zijn nagekomen).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij denkt het zelfde recht te hebben als de duane omdat?
nou je zegt dat je misschien nog wat gaat doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HUH leg even uit, want ik volg je niet meer nu.
Vertaling: Durf jij buiten te komen? Heldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HUH leg even uit, want ik volg je niet meer nu.
zusjes...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn zusje ging op me haten vandaag.
Ik ging haten op m'n zusje vandaag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
pics van je zusjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is wel verdacht dat hij je benen niet heeft gebroken. Misschien omdat hij bang is dat hij dan het gevang in gaat!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
het verdachte pakket is nu gewoon afgeleverd(plichten zijn nagekomen).
ik ben er neit meer aangekomen sinds die zaterdag , ik heb me gewoon ingehouden.
en ik noemde het "een doos" tegen de buurman, maar hij bleef maar volhouden dat het een pakketje was.
.......verdacht?
Ik ging op je zusje vandaag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
er is niets aan de hand zeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is wel verdacht dat hij je benen niet heeft gebroken. Misschien omdat hij bang is dat hij dan het gevang in gaat!
Slechte?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daarom haat ze kaneel nu, slechte introductie
discreet een doos openmaken ... ghehequote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
er is niets aan de hand zeg.
jezus.
netzoals de douane het met rontgenapparaten doet, ehb ik het ook heel discreet gedaan alsof het transportschade was.
Jullie zitten samen fout, het is geen doos of een pakketje. Het is een zending van 1 collo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het verdachte pakket is nu gewoon afgeleverd(plichten zijn nagekomen).
ik ben er neit meer aangekomen sinds die zaterdag , ik heb me gewoon ingehouden.
en ik noemde het "een doos" tegen de buurman, maar hij bleef maar volhouden dat het een pakketje was.
.......verdacht?
Als ik gaat, dan ga ik eerst naar mijn stamkroeg. Daar kom ik vast genoeg mensen tegen.quote:nou je zegt dat je misschien nog wat gaat doen.
heb je dan al daar vriende nvoor nodig, of ga je dan in je 1tje naar buiten en dan naar een gebouw?
Jij bent gekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
jezus.
netzoals de douane het met rontgenapparaten doet, ehb ik het ook heel discreet gedaan alsof het transportschade was.
Ik heb laatst discreet een lijk in het bos achter gelaten. Dan is het helemaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
jezus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Duane doet dat ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb laatst discreet een lijk in het bos achter gelaten. Dan is het helemaal niet zo erg.
Wat deed je zusje?quote:
Over het algemeen is ze wel aardig hoor. Vooral als ze koekjes of chocolaatjes voor me meebrengt.quote:
Mijn zusje is hetero.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |