miezer....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gaat het regenen dan morgen? Regen is kut
je kan contant opnemen met je IDkaart, moet je alleen ff naar t postkantoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:40 schreef ook_gek het volgende:
ik moet alles maar eens zien wat ik gaat doen. Want ik zit met 1 groot probleem.....
Woensdag avond wilde ik pinnen kreeg ik de melding, betaal op een andere manier.
WTF is dit nou weer
Dus ik naar pin automaat, pinpas er in en *plop* bonnetje er uit met de tekst
pas om veiligheidsreden ingenomen, neem contact op met uw bank. Reden, unauthorized card usage.
Nou jullie raden het al.... ik ben geskimd![]()
![]()
Volgens de bank tussen de 5 a 10 werkdagen een nieuwe. Heb ik dat weer
Ja dat zeiden ze ook al, maar 1 probleem. Die gaan om 17uur dicht hier. En ik werk tot 18uur.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan contant opnemen met je IDkaart, moet je alleen ff naar t postkantoor
die is gescheiden en ouder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard was toch gewoon nederlands?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijdt_penis_af__.html
dan moet je minder werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook al, maar 1 probleem. Die gaan om 17uur dicht hier. En ik werk tot 18uur.
Dus nu geld overmaken naar me zusje en zij pint dan voor mij.
Maar als me geld op is kan ik nergens bij pinnen. Weet je hoe kut dat is
jep... mijn pasje is een keer gescheurd... zat ik ook zonder ineens =(quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook al, maar 1 probleem. Die gaan om 17uur dicht hier. En ik werk tot 18uur.
Dus nu geld overmaken naar me zusje en zij pint dan voor mij.
Maar als me geld op is kan ik nergens bij pinnen. Weet je hoe kut dat is
ik denk niet dat mijn baas daar blij van gaat worden.quote:
ja wat.quote:
Nee gelukkig niet, anders had ik 2 weken moeten wachten op geld haha.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jep... mijn pasje is een keer gescheurd... zat ik ook zonder ineens =(
maar geen geld opgenomen door skimmers...?
zal elke oude man groeten... je weet nooit of hij toevallig hans heetquote:
Ik bash richard niet, dat is al lang weer goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat.
je moet richard niet zo bashen.
net als ik soms gebasht nu wordt wanneer het over lepels gaat of wanneer er iemand vreemd klinkt dat die met mij wordt vergelekn. het voelt vervelend alsof ik een slechte reputatie heb
iets met eigen schuld.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat.
net als ik soms gebasht nu wordt wanneer het over lepels gaat of wanneer er iemand vreemd klinkt dat die met mij wordt vergelekn. het voelt vervelend alsof ik een slechte reputatie heb
Garpjes zijn garpjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIJ.. HIJ DOET HET OOKWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ga je dan in je 1tje naar een gebouw?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk een avondje rustig eens thuis blijven met een filmpje. Iets teveel op stap geweest. En de hele week zeer weinig geslapen. Iets zegt me dat ik eens verstandig thuis moet blijven.
Maar ik sluit natuurlijk niks uit
Hoe kun jij een slechte reputatie hebben? Je bent net een geest! Onzichtbaar enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ga je dan in je 1tje naar een gebouw?
ik zit elk weekend wel zon beetje alleen binnen. netzoals door de week eigenlijk.
weet ook niet zoveel om heen te gaan.
En jij denkt het zelfde recht te hebben als de duane omdat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |