abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117460354
ach gos wat lief dit....
pi_117460503
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stom ook dat er gewoon niks mee gedaan werd. Tikje ondankbaar vind ik het. Maargoed.

Ik hoop dat het nu gewoon echt wat kinderen heel erg blij gaat maken.
Ik kan je vertellen dat ik vanavond samen met mijn meiden ga boeken ze weten nog van niks maar weet zeker dat ze door het dolle heen gaan hihi ik heb al de hele dag voorpret ik vindt het zo super tof!!!!!!! Frederik heeft een staande ovatie verdiend voor zijn goed en gulheid!!!!!!!
Wij gaan zeker genieten!!\\
pi_117460511
*staat op en applaudiseert*
pi_117460519
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:31 schreef marcelpetra1 het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat ik vanavond samen met mijn meiden ga boeken ze weten nog van niks maar weet zeker dat ze door het dolle heen gaan hihi ik heb al de hele dag voorpret ik vindt het zo super tof!!!!!!! Frederik heeft een staande ovatie verdiend voor zijn goed en gulheid!!!!!!!
Dat is fijn :) veel plezier alvast!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117460647
hier past een *O* _O_ ^O^
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:41:23 #108
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_117460767
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:31 schreef marcelpetra1 het volgende:

[..]

*O*
Frederik, tof van je. ^O^
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_117466450
Wow...
Dat dit bestaat!

Ik zelf zou dit zeker waarderen als mij zoiets geboden wordt!
Zou me er ook totaal niet voor schamen overigens.

Zelf heb ik het niet breed (WIA (Afgekeurd lichamelijk en psych. PTSS en OPS/VPS)) en vrouw deels werkzaam (BPS en PTSS).
Zoon heeft autisme, ADHD (PDDNOS).
Vakanties hebben wij nog nooit gedaan omdat daar simpelweg geen geld voor was / is.
Dit alles is maar bijzaak, en het mooiste is, dat wij gelukkig zijn met elkaar al bijna 12 jaar.

Ik ga dit soort topics maar in de gaten houden, want ik wist dus niet dat dit hier ook werd aangeboden.

Erg leuk initiatief!
Oblahim
pi_117480590
Wow wat ontzettend lief van je frederik! O+ Ik weet niet of ik zou kunnen volhouden, je bedenkt zoiets leuks/goeds en dan zo weinig respons van de gelukkigen. Echt hulde voor je actie en vasthoudendheid _O_
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 01:21:31 #111
268749 Qaox
Aardappel
pi_117493118
Faith in humanity RESTORED!
pi_117493456
jammer dat die dibi zo respectloos is omgegaan met dit gebaar :r
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:27:03 #113
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_117500241
Topinitiatief! Netjes man!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_117500589
Frederik, je bent een held. Respect hiervoor
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_117500953
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:38 schreef Neo-- het volgende:
Dit alles is maar bijzaak, en het mooiste is, dat wij gelukkig zijn met elkaar al bijna 12 jaar.
Dit is nog belangrijker dan een vakantie, laat dit hopelijk zo blijven.
pi_117504097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 01:55 schreef dude1960 het volgende:
jammer dat die dibi zo respectloos is omgegaan met dit gebaar :r
ik vind deze aanname respectloos...ik ga ervan uit dat bibi echt niet met opzet niet aan de uitvoering van dit plan is toegekomen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:51:55 #117
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_117505022
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 01:21 schreef Qaox het volgende:
Faith in humanity RESTORED!
Mooi gezegd!

_O_ Frederik _O_
... ♥ ik mis je ♥
pi_117511918
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik vind deze aanname respectloos...ik ga ervan uit dat bibi echt niet met opzet niet aan de uitvoering van dit plan is toegekomen.
Blijft het feit staan dat ze wel op de pm's had kunnen reageren!

Frederik, er zouden meer mensen als jij moeten zijn! Echt dikke hulde!
S. 2014
J. 2016
pi_117522514
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ja maar je kunt toch wel even een kort berichtje achterlaten met hoe en wat.... Dat je daar niet even 5 minuutjes voor uit wilt trekken vind ik walgelijk
pi_117522984
Bibi wordt in een paar posts aangevallen, hoewel ik het jammer vind dat de communicatie niet helemaal optimaal verliep sluit ik niet uit dat er omstandigheden zijn (of waren) waardoor er minder gebruik van internet danwel fok gemaakt werd. In zulke gevallen wordt reageren ook wat lastig.
Het zou lullig zijn als er redenen blijken te zijn waardoor minder reageren te verklaren was, en er nu zo op de man gespeeld wordt
pi_117551128
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef frederik het volgende:
Bibi wordt in een paar posts aangevallen, hoewel ik het jammer vind dat de communicatie niet helemaal optimaal verliep sluit ik niet uit dat er omstandigheden zijn (of waren) waardoor er minder gebruik van internet danwel fok gemaakt werd. In zulke gevallen wordt reageren ook wat lastig.
Het zou lullig zijn als er redenen blijken te zijn waardoor minder reageren te verklaren was, en er nu zo op de man gespeeld wordt
Ik haat het gewoon dat er misbruik gemaakt wordt van iemand met goede bedoelingen zoals jij. Jij geeft haar 250E dus zij blij en als het dan voor haar niet blijkt te lukken dan zoek je het maar uit. Als ik je posts zie voel je je bijna bezwaard dat geld aan iemand anders te doneren omdat je niet weet hoe de situatie in elkaar zit. Ik haat dat en wat de reden ook mag zijn, bibi verpest het leuke gebaar nu een beetje. Sorry maar zo denk ik er over en kom op man, iedereen heeft tijd even snel een berichtje te typen met hoe en wat...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:50:19 #122
154407 Rucky
pi_117551730
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Ik haat het gewoon dat er misbruik gemaakt wordt van iemand met goede bedoelingen zoals jij. Jij geeft haar 250E dus zij blij en als het dan voor haar niet blijkt te lukken dan zoek je het maar uit. Als ik je posts zie voel je je bijna bezwaard dat geld aan iemand anders te doneren omdat je niet weet hoe de situatie in elkaar zit. Ik haat dat en wat de reden ook mag zijn, bibi verpest het leuke gebaar nu een beetje. Sorry maar zo denk ik er over en kom op man, iedereen heeft tijd even snel een berichtje te typen met hoe en wat...
Ik ben het wel met je eens maar ik heb het ook al vaker meegemaakt dat mensen die hulp goed kunnen gebruiken er moeite mee hebben om ook hulp te aanvaarden.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_117551772
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens maar ik heb het ook al vaker meegemaakt dat mensen die hulp goed kunnen gebruiken er moeite mee hebben om ook hulp te aanvaarden.
En je denkt echt dat dat hier het geval is??
pi_117551823
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef dude1960 het volgende:

[..]

je hebt geen idee van hoe of wat, dus ik vind een oordeel zonder enige voorkennis hier niet op z'n plaats. Da's gewoon hakken met botte bijlen zonder weten wat en hoe en dat zouden we niet moeten doen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_117552020
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je hebt geen idee van hoe of wat, dus ik vind een oordeel zonder enige voorkennis hier niet op z'n plaats. Da's gewoon hakken met botte bijlen zonder weten wat en hoe en dat zouden we niet moeten doen.
Ja weet je dat hoor ik hier altijd. Als ik ergens kritisch over ben dan krijg ik weer gezeik of een ban of wat dan ook. Ik heb geen idee van hoe of wat?? Nee dat klopt volledig, maar ik weet wel dat als iemand voor jou 250 euro opzij zet voor een tripje (wat andere mensen (lees: kinderen) ook heel goed konden gebruiken) en jij krijgt het om de een of andere reden niet voor elkaar, dat het dan NOT DONE is om gewoon niets meer van je te laten horen. Een simpel berichtje als "sorry het gaat me niet lukken, maak alsjeblieft iemand anders blij met dat geld" was al genoeg geweest.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:58:57 #126
154407 Rucky
pi_117552121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef dude1960 het volgende:

[..]

En je denkt echt dat dat hier het geval is??
Ik heb geen idee en daarom kan ik er geen oordeel over maken. Maar ik kan me wel redenen bedenken en ik hoop dat frederik nog kontakt krijgt zodat het alsnog goed komt. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Rucky op 03-10-2012 18:22:44 ]
pi_117552573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:56 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Ja weet je dat hoor ik hier altijd. Als ik ergens kritisch over ben dan krijg ik weer gezeik of een ban of wat dan ook. Ik heb geen idee van hoe of wat?? Nee dat klopt volledig, maar ik weet wel dat als iemand voor jou 250 euro opzij zet voor een tripje (wat andere mensen (lees: kinderen) ook heel goed konden gebruiken) en jij krijgt het om de een of andere reden niet voor elkaar, dat het dan NOT DONE is om gewoon niets meer van je te laten horen. Een simpel berichtje als "sorry het gaat me niet lukken, maak alsjeblieft iemand anders blij met dat geld" was al genoeg geweest.
je kunt gewoon niet oordelen zonder enige voorkennis, punt.
pi_117552620
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:10 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik heb wel enige voorkennis. Ga nou niet zon trieste discussie aan met me.
pi_117552643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:11 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Ik heb wel enige voorkennis. Ga nou niet zon trieste discussie aan met me.
ach welnee
pi_117557094
Ik heb in het verleden prive een paar dingen opgevangen, daar heb ik mijn eigen beeld bij gemaakt. Dat beeld hoeft niet de juiste te zijn, maar uitgaande van dat beeld sluit ik niet uit dat het een combinatie is van een paar oorzaken. Een beeld wat reden is om niet verwijtend te gaan doen naar Bibi, hoewel ik het wel jammer vind dat de communicatie was zoals die was, en dat er niet eerder duidelijkheid was.
Maar nogmaals, ik weet de reden van niet reageren niet, en omdat ik niet uitsluit dat dat niet reageren niet door botte onwil komt wil ik bibi niets verwijten.
pi_117557315
Beste allemaal ik heb vandaag het tripje geboekt wij gaan 2 november een heerlijk weekend tegemoet namens Frederik *O* ^O^ c_/ w/ 8-) :Y) helemaal super blij zijn en lekker voorbereidingen treffen met de kids!!!!!!!
pi_117557489
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:20 schreef marcelpetra1 het volgende:
Beste allemaal ik heb vandaag het tripje geboekt wij gaan 2 november een heerlijk weekend tegemoet namens Frederik *O* ^O^ c_/ w/ 8-) :Y) helemaal super blij zijn en lekker voorbereidingen treffen met de kids!!!!!!!
Geniet er maar lekker van:)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:23:39 #133
154407 Rucky
pi_117557495
quote:
^O^ Geniet ervan. *O* *O* *O*
pi_117557535
Soort bij-/afschrijving Overboeking via Electr. Bankieren
Valutadatum 03-10-2012
Tegenrekening .......
Naam .........
Omschrijving prettige dagen in de Roompot
Bedrag ¤ -250,00

Edit: in overleg (niet eens gevraagd door Marcelpetra1 overigens) is er gekozen voor een huisje van de roompot, ipv van der valk.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:32:36 #135
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_117557954
Van een O+ naar een :? via een ;( naar een *O* is dit topic gegaan! O+

En geloof me, Petra en haar meiden gaan genieten :Y
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_117557969
quote:
geweldig, supertof!
pi_117558347
mijn kinderen hebben net de koffers ingepakt helemaal klaar zijn ze ze nemen mee:
Kleurboeken
speelgoed
de knuffelberen
DVD's
twee koffers vol in totaal en toen kwam de vraag mama mogen we ook onze fiets meenemen :? whahahahahaha
Deze mama moet een beroep gaan doen op een busmaatschappij denk ik whahahaha
In ieder geval wel een teken dat ze super entousiast zijn!!!!
Wij zijn frederik superdankbaar!!
pi_117558480
kleding mag in jouw koffer zeker :)
pi_117558599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef frederik het volgende:
kleding mag in jouw koffer zeker :)
Nou ik denk dat ze daar gewoon niet echt over hebben nagedacht en speelgoed enzo is natuurlijk veel belangrijker dan kleding whahahahahaha
pi_117559669
veel plezier !!!
pi_117578601
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:56 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen je redenatie wel snapt, maar dat je ook moet begrijpen dat voorbarige conclusies trekken ook niet altijd richting de waarheid gaat. Wie weet is er een goede reden voor (maar wellicht ook niet).
Persoonlijk vind ik het ook jammer dat er niet gereageerd is met wat voor reden dan ook, maar ik ben blij dat er nu een ander mee blijgemaakt word die (hopelijk ;)) wel reageerd!
Eind goed, al goed, toch? :)

Veel plezier iig aan de gelukkigen :)
pi_117579873
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:35 schreef zealot het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen je redenatie wel snapt, maar dat je ook moet begrijpen dat voorbarige conclusies trekken ook niet altijd richting de waarheid gaat. Wie weet is er een goede reden voor (maar wellicht ook niet).
Persoonlijk vind ik het ook jammer dat er niet gereageerd is met wat voor reden dan ook, maar ik ben blij dat er nu een ander mee blijgemaakt word die (hopelijk ;)) wel reageerd!
Eind goed, al goed, toch? :)

Veel plezier iig aan de gelukkigen :)
Ik kan je vertellen dat die ander inmiddels heeft geboekt en dat het allemaal geregeld is wij gaan een leuke tijd tegemoet!!
pi_117582943
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:10 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, als je nog wel in andere topics kunt reageren maar niet het fatsoen kunt opbrengen om een berichtje te posten, of frederik een pm te sturen met de reden... dan vind ik dat meer dan respectloos. :N

marcelpetra1 veel plezier! *O*
frederik :*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_117583869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:24 schreef marcelpetra1 het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat die ander inmiddels heeft geboekt en dat het allemaal geregeld is wij gaan een leuke tijd tegemoet!!
Had het idd gelezen, veel plezier :)
pi_117584491
Zouden degenen die zich aangesproken (kunnen) voelen niet meer verder willen gaan met verwijten maken naar bibi?

1) Ik weet niet wat de reden van de slechte communicatie is, straks is het een reden die je niemand gunt
2) door nu zo op mensen in te hakken wordt een sfeer gecreerd waarin mensen in de toekomst wel uitkijken om hun nek uit te steken door zich ergens voor aan te melden. Als je namelijk teveel hooi op je vork neemt wordt je dat blijkbaar verweten, een reden voor de onzekeren onder ons (die juist een duwtje in de rug zouden kunnen gebruiken) om in hun schulp te kruipen, en af te zien van wat dan ook.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:13:20 #146
383419 HenkDeZeiler
Ik hou van leuke meisjes!
pi_117646737
TS! filantroop! Kwaliteits user! Er zouden er meer van jou soort moeten zijn!
Je zusje is sessiemanager
pi_117649597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 23:13 schreef HenkDeZeiler het volgende:
TS! filantroop! Kwaliteits user! Er zouden er meer van jou soort moeten zijn!
Kijk, deze conclusie kan ik met liefde ondersteunen O+
( ;) er zijn er overigens meer van het soort, maar vaak onderhuids/achter gesloten deuren op FOK! die mensen helpen)
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:59:49 #148
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_118743003
Petra is daarnet met haar meiden en moeder vertrokken naar het huisje!! Zal ongetwijfeld zondag compleet uitgeput terug gaan komen, dus ik verwacht niet eerder een update van haar dan maandag :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_118748049
*O* Ze zijn op weg . als je het nog leest: veel plezier *O*
pi_118753346
kei en keiveel plezier!
pi_118753389
Ah, have fun!! :D
Oblahim
pi_118754335
Idd, veel plezier! Topactie! ^O^
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_118819495
heerlijk super weekend gehad leuke dingen gedaan met de kids we zijn net weer thuis aangekomen kids languit mama zullen we nog even terug gaan hihi

We hebben ons super vermaakt lekker wezen zwemmen paardrijritje gemaakt lekker gegeten heerlijk geknutseld zelfs met het slechte weer hebben wij het super leuk gehad

Frederik bedankt namens ons voor dit heerlijke weekend!!!!!!! ^O^ _O_ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')