quote:
Je mag rustig iemand anders suggereren hoor. De ruime doelgroep van FHF (punt 5) sloeg juist op meer dan alleen FHF users die zichzelf (en hun gezin) aan zouden melden (hoewel dat dit keer ook gewoon mag).
Zelf heb ik meer met personen die zeggen "ik heb het niet breed, maar die en die hebben het nog minder, zou je die kunnen helpen", dan met personen die zeggen "hebben hebben hebben".
Het is alleen een spanningsveld, hoe ver ga je in iemand anders suggereren, hoe dicht moet iemand bij je staan. En daar heb ik dit keer het begrip ruim bij gebruikt, ik zal niet snel zeggen, die staat te ver van je af.
Een suggestie voor een medeFOKker twijvel ik alleen nog wel over. Aan de ene kant past het wel in mijn gevoel van iets overhebben voor een ander (door degene die de suggestie doet), in combinatie met het juist gunnen aan de mensen die zich bescheiden opstellen (en zich dus niet zo snel zullen opgeven). Aan de andere kant, wat belet het zo'n FOK user om zich op te geven?
Ik moet alleen wel zeggen, dat ik nog maar 1 PM gehad heb hierover, en dat was geen aanmelding. Dus ik wacht nog op aanmeldingen