abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 23:41:25 #126
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_24110464
mijn eerste keer was met een meisje uit haarlem. Het was een beetje goochelen vooral omdat zij niet zo heel erg ervaren was. Uiteindelijk was het best wel lekker alleen gaat het zoenen nu wat minder omdat ze een tongpiercing heeft
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_24111248
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Over 60/70 jaar zal er waarschijnelijk wel een topic komen in de trant van:

"Wanneer deed je het voor het laatst"
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:15:41 #128
90423 angelika
take it or leave it..
pi_24117379
mijn eerste keer
tis pas 2 jaar geleden maar weet er nie zo bar veel meer vanaf
was net 17 en met mijn toemalig vriendje.. waar ik achteraf super ruzie mee heb gehad
maar op dat moment was het wel lekker geen pijn, maar speciaal? nee dat niet
meer iets wat erbij hoorde..
latere keren waren zeker wel beter.. en qua seks had hij het er nog helemaal niet zo slecht vanaf gebracht.. achteraf dan
pi_24117994
Hihi, ik ben nu bijna 18 en nog maagd...en was ook van plan dat nog lang zo te houden .
pi_24119693
Ik was 16, hij 39.. zo klinkt het wel heel erg schokkend, maar zo zag ik dat toen absoluut niet zo. We werken samen, eerst vriendschappelijk, toen beetje flirten, toen zoenen..
Na een tijdje afgesproken dat ik bij hem thuis langs zo komen, heel raar, maar het kwam niet eens in me op dat we wel eens seks zouden kunnen gaan hebben.
Pas toen we zoenend op zijn bed lagen drong het langzaam tot me door.. verschrikkelijk naief. Hij was wel heel lief, maar achteraf gezien was het voor mij best wel een blunder.
Ik had geen flauw idee wat ik moest doen, en hij was al erg ervaren.. nee.. denk er niet graag aan terug
Maar geen spijt!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:35:08 #131
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_24120249
Ik was 15, hij 16 en ook onervaren.
'T was een kwestie van: hup erop, en hup er weer afrollen en gaan slapen .
Geen pijnlijke en bloederige drama's, maar ook zeker niet .

Ik hoop voor zijn vrouw dat hij veel heeft bijgeleerd
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:09:12 #132
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24120915
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:07 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik was 16, hij 39.. zo klinkt het wel heel erg schokkend, maar zo zag ik dat toen absoluut niet zo. We werken samen, eerst vriendschappelijk, toen beetje flirten, toen zoenen..
Na een tijdje afgesproken dat ik bij hem thuis langs zo komen, heel raar, maar het kwam niet eens in me op dat we wel eens seks zouden kunnen gaan hebben.
Pas toen we zoenend op zijn bed lagen drong het langzaam tot me door.. verschrikkelijk naief. Hij was wel heel lief, maar achteraf gezien was het voor mij best wel een blunder.
Ik had geen flauw idee wat ik moest doen, en hij was al erg ervaren.. nee.. denk er niet graag aan terug
Maar geen spijt!
Ja na jou verhaal klinkt het een stuk minder schokkend
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  Redactie Frontpage dinsdag 21 december 2004 @ 18:49:14 #133
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_24121737
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_24121981
Bijna 8 maanden geleden, in mijn eigen bed, ik heb er absoluut geen spijt van want wij zijn nog steeds samen . Echt speciaal was het niet (qua sfeer) maar ik had geen last van pijn en ik vond het geweldig
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:19:50 #135
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24122351
Ik was 17... zij ook... we hadden al zo'n 4 a 5 maanden een relatie... Het was op kerstavond, op de zolder van een bungalowhuisje in zeeland... Stranger in Moscow op de radio...

We hadden het van tevoren al 2 keer geprobeerd, dus het was een behoorlijk uhmmm, belonende ervaring
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_24126630
Afgelopen Juli,ik 16 zij 17.
Ging ook niet echt makkelijk..ik was nog maagd zij niet,in het bed van haar ouders die op vakantie waren.
Wel veilig natuurlijk
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  woensdag 22 december 2004 @ 01:50:01 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24130593
toen ik 15 was, meisje kende ik nauwelijks, beiden dronken, speeltuin

naja was niet echt speciaal..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24137123
Op mijn 16e, op vakantie, ranzige hotelkamer in spanje.
ging snel, was niet lekker..nog steeds spijt van!
pi_24141227
Ik ben vast de oudste maagd op het forum 23
pi_25126922
Mijn vriendin en ik zijn ook al enige tijd bezig met proberen. Probleem bij haar is dat ze enorm gespannen is. Een vinger past nog wel in haar vagina, maar bij twee vingers kreunt ze al van de pijn. Mijn vraag is hoe ik nu verder moet gaan. Ik zorg er altijd voor dat ze goed is opgewarmd en meestal is ze ook nog eens goed drijfnat. Maar toch, hoe ik ook worm en wring, het wil maar niet lukken. Zou glijmiddel misschien uitkomst bieden?
pi_25127068
Ja glijmiddel kan helpen, maar vooral ontspanning, lekker spelen zonder de druk van penetratie erbij, oftewel vrijen zonder een poging te wagen om te neuken.

Je moet je dus niet op penetratie richten, maar op gewoon lekker doen met elkaar, met veel geduld komt het vanzelf wel goed, je moet haar de kans geven te ontspannen met je, veel massage's, lekker laten komen en dat soort dingen..
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25127122
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:52 schreef erodome het volgende:
Ja glijmiddel kan helpen, maar vooral ontspanning, lekker spelen zonder de druk van penetratie erbij, oftewel vrijen zonder een poging te wagen om te neuken.

Je moet je dus niet op penetratie richten, maar op gewoon lekker doen met elkaar, met veel geduld komt het vanzelf wel goed, je moet haar de kans geven te ontspannen met je, veel massage's, lekker laten komen en dat soort dingen..
nou, als ik een connie om mijn leuter heb dan weet mijn vriendin ook wel hoe laat het is Maar goed, we gaan het vanavond andermaal weer eens proberen.
pi_25127299
Laat die connie dus maar even weg een weekje of 2!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25127442
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:05 schreef erodome het volgende:
Laat die connie dus maar even weg een weekje of 2!!!
Nou, ben net terug uit berlijn. Die Duitse connies zijn veels te klein. Intussen heb ik dus hoge nood, en zij ook wel.
pi_25127492
Tja of je wilt gewoon kunnen vrijen na een poosje, of je wil zo doormodderen, het is jouw keuze...

Er is meer dan neuken alleen he, maak daar nu juist eens gebruik van...
pi_25127536
hm, ik was 15, het was 30 december 1999, ik was bang dat de wereld toch zou vergaan met het millenium, je weet het niet...

hij was 17, ook maagd, we hadden pas 2 maanden wat. Ik vond hem ook niet erg aantrekkelijk, wel een geode jongen. met het condoom ging alles goed, het duurde niet lang, wat ook maar goed was, want een beetje pijnlijk was het wel, was vast ook niet heel ontspannen.

geen spijt, moest er toch van komen.

P.S. het was wel snel uit daarna

edit: typo en P.S.
And the druids turn to stone...
pi_25127595
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:22 schreef lucienne2 het volgende:
Op mijn 16e, op vakantie, ranzige hotelkamer in spanje.
ging snel, was niet lekker..nog steeds spijt van!
Sorry schatje, ik zal je voortaan de kans geven eerst je kleren uit te doen
  donderdag 21 april 2005 @ 17:15:26 #148
98634 Lempicka
Back to Life
pi_26407974
Mijn eerste keer, ik was net 18, en de man met wie ik naar bed ging was een spannende volwassen man die niet wist dat ik nog maagd was. Maar het was lekker, en heel leuk.
Op een waterbed en ik bovenop. Ik heb er nooit spijt van gehad terwijl het niet een erg emotionele belevenis was.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_26408466
Ik was 15 en wilde er gewoon een keer vanaf het was absoluut niet romantisch en er was ook niks aan. Een week later was het ook uit met die meid. Daarna werd het allemaal fijn
pi_26409123
Toen ik 16 was leerde ik een jongen ( 18) in de kroeg kennen ( was een vriend van een vriend van me) en toen bleef ik na een tijdje bij hem slapen en die nacht ben ik mijn maagdelijkheid verloren. Heb er geen spijt van, was er echt aan toe Alleen de relatie liep door een lullige manier uit, dus achteraf had ik het wel liever met iemand anders gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')