quote:Op zaterdag 11 oktober 2003 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Over 60/70 jaar zal er waarschijnelijk wel een topic komen in de trant van:
"Wanneer deed je het voor het laatst"
Ja na jou verhaal klinkt het een stuk minder schokkendquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:07 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik was 16, hij 39.. zo klinkt het wel heel erg schokkend, maar zo zag ik dat toen absoluut niet zo. We werken samen, eerst vriendschappelijk, toen beetje flirten, toen zoenen..
Na een tijdje afgesproken dat ik bij hem thuis langs zo komen, heel raar, maar het kwam niet eens in me op dat we wel eens seks zouden kunnen gaan hebben.
Pas toen we zoenend op zijn bed lagen drong het langzaam tot me door.. verschrikkelijk naief. Hij was wel heel lief, maar achteraf gezien was het voor mij best wel een blunder.
Ik had geen flauw idee wat ik moest doen, en hij was al erg ervaren.. nee.. denk er niet graag aan terug
Maar geen spijt!
nou, als ik een connie om mijn leuter heb dan weet mijn vriendin ook wel hoe laat het isquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:52 schreef erodome het volgende:
Ja glijmiddel kan helpen, maar vooral ontspanning, lekker spelen zonder de druk van penetratie erbij, oftewel vrijen zonder een poging te wagen om te neuken.
Je moet je dus niet op penetratie richten, maar op gewoon lekker doen met elkaar, met veel geduld komt het vanzelf wel goed, je moet haar de kans geven te ontspannen met je, veel massage's, lekker laten komen en dat soort dingen..
Nou, ben net terug uit berlijn. Die Duitse connies zijn veels te klein. Intussen heb ik dus hoge nood, en zij ook wel.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:05 schreef erodome het volgende:
Laat die connie dus maar even weg een weekje of 2!!!
Sorry schatje, ik zal je voortaan de kans geven eerst je kleren uit te doenquote:Op woensdag 22 december 2004 13:22 schreef lucienne2 het volgende:
Op mijn 16e, op vakantie, ranzige hotelkamer in spanje.
ging snel, was niet lekker..nog steeds spijt van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |