quote:
Dioquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef alors het volgende:
'alsof ik de jostiband probeer te besturen'
Mooie TTquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef alors het volgende:
'alsof ik de jostiband probeer te besturen'
Henk en Ingrid?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:58 schreef Vlindur het volgende:
Vind de namen van mijn kinderen ook mooier
En daarna heeft ze het meeste geld binnengebracht volgens mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:01 schreef franklop het volgende:
de eerste weken nauwelijks iets hoeven doel als mol
zoals ik al zei; ik denk dat ze helemaal niet de stroobalen in brand heeft gestokenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
En daarna heeft ze het meeste geld binnengebracht volgens mij.
Blond, dom wicht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:03 schreef Felagund het volgende:
Ah, nu gaat Marit de verkeerde kant op fietsen.
Mijn baard is ook vrijwel zwart, terwijl mijn haar heel blond is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef alors het volgende:
Die bakkebaarden... ze blijven me fascineren doordat ze een andere kleur hebben
Geen rare instelling tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:03 schreef Maartel het volgende:
'Er kan wel geld in de pot want het gaat er toch nog uit'
Haha, ja haar stem verschoot weer ff netquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
"IK moet mu moeduuur nog uit bat haalluuu"
Ja blij Vlindur dan toch ookquote:
Ik vind het een beetje flauwekul, zeker aangezien je nooit zeker kunt weten of het er wel uit gaat, en dan is t een fikse misser.quote:
Mol mag best wat actief doen, dit vind ik een beetje makkelijk.quote:
Doet ie niet op de mobile interfacequote:
Wordt de mol wel erg makkelijk gemaakt.quote:
Das waar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doet ie niet op de mobile interface
Opzich niet gek, maar dit en die afstandsbedieningsactie zeggen natuurlijk helemaal niks over de kwaliteiten van de mol.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt de mol wel erg makkelijk gemaakt.
Ah coolquote:
quote:
De enige echte molactie van de mol tot dan toequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, dit is tot nu toe een van de beste molacties.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En dan kom je met een top 10 naam zeker? ook leuk
Het is wel erg veel vertrouwen op anderen idd. En dit is nog niet eens een actie die geld kost.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
De enige echte molactie van de mol tot dan toe.
Dan zit je kindje met nog 6 de zelfde namen in de klas. Toppertje!quote:
Ja, klaar nu. Het gaat hier over WIDM.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan zit je kindje met nog 6 de zelfde namen in de klas. Toppertje!
Wij vinden het wel mooie namen. Hoop dat jullie ook met liefde iets bedenken. Klaar toch?
Volgens mij is er iemand boosquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan zit je kindje met nog 6 de zelfde namen in de klas. Toppertje!
Wij vinden het wel mooie namen. Hoop dat jullie ook met liefde iets bedenken. Klaar toch?
Erg tof gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |