nou volgende redens:quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben toch wat verbaasd dat je de motor niet zelf overschroeft
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:51 schreef T42 het volgende:
[..]
nou volgende redens:
1 heb geen garage of sleutel ruimte (ik sleutel op straat)
Je hebt een motorblok gebouwd of een motorfiets ? En wat ging er stuk ? Bj zelf bouwen is het toch een gedeelte trial and error.quote:2 ik heb ooit een motor gebouwd en die deed het nog geen jaar.. en ik wil wel wat langer rijden.
Er zijn alleen wat slangetjes en een radiator extra.quote:3 het is een waterkoker daar heb ik niet heel veel verstand van
Voor de RDW mag de motor er niet uit sodemieteren. Verder valt het wel redelijk mee geloof ik.quote:4 het moet goed gebeuren voor RDW
heb met mijn blok nu wel eens dat er slangen ontploffen.. gelukkig was de laaste keer 30 april 2011quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Je hebt een motorblok gebouwd of een motorfiets ? En wat ging er stuk ? Bj zelf bouwen is het toch een gedeelte trial and error.
[..]
Er zijn alleen wat slangetjes en een radiator extra.
[..]
Voor de RDW mag de motor er niet uit sodemieteren. Verder valt het wel redelijk mee geloof ik.
Maargoed, het is jouw project, niet het mijne
het is bij die garage nogal druk nu en mijn ding had niet zoveel haast. dus staat het even stilquote:
zo iets. passat rijd nog steeds op benzine. alleen de golf is gesloopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:06 schreef gateway het volgende:
vandaar dat de ombouw maar 400 euro kost? ze doen er 6mnd over? En het lijkt een boerenschuur ipv een garage?
Welke 1.6TDI..?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Djurres het volgende:
1.6D af te raden. Gods mooi verbruik, maar traag. Rijd ik zelf ook mee.
1.9 SDI gaat wel, dat rijd wel leuk. 1.6 TDI is helemaal top.
Verder, lepel je zo over, aanpaswerk valt wel mee. Bak past ook direct, als het goed is een 085 bak. Passat had een 085-4S bak en die wordt ook toegepast op de 1.6D van een Golf/polo/caddy1.
als goed is hij voor 20 juli klaarquote:
ik heb wel meer jaren projecten staanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Gozer breng die wrakken deze kant op en ik lepel het wel voor jou om, ff serieus man wat een jarenproject is dit zeg..
heb 1.6 T3 bus gehad (gekocht voor 75 euro) ging hard genoegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Djurres het volgende:
1.6D af te raden. Gods mooi verbruik, maar traag. Rijd ik zelf ook mee.
1.9 SDI gaat wel, dat rijd wel leuk. 1.6 TDI is helemaal top.
Verder, lepel je zo over, aanpaswerk valt wel mee. Bak past ook direct, als het goed is een 085 bak. Passat had een 085-4S bak en die wordt ook toegepast op de 1.6D van een Golf/polo/caddy1.
55pk is de 1.6d en de 1.9d die ik heb is 64pk (benzine die er nu in lag was 70pk ooit)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Welke 1.6TDI..?![]()
En 1.9SDI is brak, rij nog liever een 1.6TD van een golf 2..
De TS heeft een 1.9D gehaald. Een SDI met mechanische pomp en indirecte inspuiting, de geupdate versie van jou 1.6D
Welkequote:
de 1.6TDI is een Commenrail motor, ik denk niet dat TS die heeftquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:24 schreef Djurres het volgende:
1.6D af te raden. Gods mooi verbruik, maar traag. Rijd ik zelf ook mee.
1.9 SDI gaat wel, dat rijd wel leuk. 1.6 TDI is helemaal top.
Verder, lepel je zo over, aanpaswerk valt wel mee. Bak past ook direct, als het goed is een 085 bak. Passat had een 085-4S bak en die wordt ook toegepast op de 1.6D van een Golf/polo/caddy1.
auto? van topic?quote:
gewoon een 1,9D maar volgens mij is er geen 1.6TDi?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de 1.6TDI is een Commenrail motor, ik denk niet dat TS die heeft
Volgens mij wel :quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef T42 het volgende:
[..]
[..]
gewoon een 1,9D maar volgens mij is er geen 1.6TDi?
aja maar dat zijn moderne motorenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:08 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Volgens mij wel :
http://autoomagazine.wordpress.com/2011/05/03/vw-golf-cabriolet/
is geen automaat en was niet vanplan hem weg te doenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:36 schreef zl7z het volgende:
Mooi project en als het bij die 500 blijft nog goed betaalbaar ook!. Enige kans dat die VW automaat (inclusief andere motor) in de verkoop gaat?
nee, al die projecten van jou zijn in een maand klaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Gozer breng die wrakken deze kant op en ik lepel het wel voor jou om, ff serieus man wat een jarenproject is dit zeg..
De BMW is een jarenproject, dat weet je.. Jouw multivla daarentegen heeft jaren stilgestaan en daarna na de sloop..quote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, al die projecten van jou zijn in een maand klaar
Ik zag hem laatst nog rijden, serieusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De BMW is een jarenproject, dat weet je.. Jouw multivla daarentegen heeft jaren stilgestaan en daarna na de sloop..
De Golf is veel vordering in geweest in de afgelopen tijd..
Wie is hem..? Jou Vla of mijn Wolf?quote:
Ondertussen heb ik mijn auto allang geschuurd, laten spuiten en gerestaureerd, blok laten opboren tunen en op nog eens een chip op maat helemaal af en ligt net alleen het blok in de auto v.d. TS..quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:53 schreef powerflux het volgende:
ik ben gewoon erg benieuwd of het echt zo makkelijk is als overschroeven.
ik rij nu in een gratis auto dus....quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:21 schreef gateway het volgende:
[..]
"de garage had nog geen tijd en ik heb geen haast" ?
nope was het toch niet, afraderquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:53 schreef powerflux het volgende:
ik ben gewoon erg benieuwd of het echt zo makkelijk is als overschroeven.
laten doen dus. dan heb je meer poen dan mijquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik mijn auto allang geschuurd, laten spuiten en gerestaureerd, blok laten opboren tunen en op nog eens een chip op maat helemaal af en ligt net alleen het blok in de auto v.d. TS..
jep. dat blok blijft echt niet stil liggen.quote:Op zondag 2 september 2012 09:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
1 keer starten en je fan is kapot.
je was toch juist een elektroman?quote:Op zondag 2 september 2012 00:52 schreef T42 het volgende:
[..]
nope was het toch niet, afraderje kunt beter een golf ombouwen das makkelijker of meer geld hebben.
carterpan, koppeling bediening en uitlaat waren een probleem
nu komen er 5 draden uit de dieselpomp 1 is de klep voor brandstof die werkt maar wat de andere 4 doen?? hij wil niet lopen.
raken elkaar nietquote:Op zondag 2 september 2012 09:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
1 keer starten en je fan is kapot.
koppeling past was de koppelings hendel waar de kabel op zit die kwam uit op de grote oliefilterquote:Op zondag 2 september 2012 10:13 schreef powerflux het volgende:
[..]
jep. dat blok blijft echt niet stil liggen.
erg jammer dat al mijn vermoedens klopten. koppeling, carter, uitlaat en misschien inlaat zijn echt altijd 'the usual suspects'. motorsteunen en pasvorm voor het bellhouse zijn vaak de minste.
beetje een prutsbedrijf met valse beloftes..
jup maar ik kan ook niet allesquote:Op zondag 2 september 2012 11:59 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
je was toch juist een elektroman?
Wat was eigenlijk het punt met de carterpan, en hoe is het opgelost?
dat is het nu de golf heeft GEEN computer pas paar maanden later kregen ze die volgens mij. dus misschien overgangs blok?quote:Op zondag 2 september 2012 12:05 schreef CafeRoker het volgende:
ik zie op problemcar dat van die vier resterende draden er een of twee van de wegrijblokkering zijn. Als dat los ligt zal hij inderdaad niet starten.
edit: en nog een draad om extra diesel in te spuiten bij een koude start, en nog iets van een positiesignaal. Kleuren weet ik niet, die schijnen per type pomp te verschillen. Maar ik snap het probleem trouwens niet echt, je had toch ook de computer uit die golf meegenomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |