Ik heb het topic gesloten omdat het een uitgekauwde en matige grap is. Heb 'm alleen niet verwijderdquote:Op maandag 9 april 2012 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou idd, die heb ik gister gezien. Hij is ook niet gesloten door één van ons. Hij kan zijn verwijderd maar niet door mij. Geen idee eigenlijk
Dus:quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb het topic gesloten omdat het een uitgekauwde en matige grap is. Heb 'm alleen niet verwijderd
En dus vooral..quote:Op maandag 9 april 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
Nee, ik ook niet. Maar dat zou het topic moeten zijnWellicht een PSV'er zonder humor die knopjesgeil is? Schijnt er laatst nog zo 1 te zijn bijgekomen.
quote:PSV'er zonder humor die knopjesgeil is
Voor jou misschien niet, maar voor ons wel.. Wel een beetje rekening houden met anderen he.quote:Op maandag 9 april 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De users die mij een beetje kennen weten wel dat ik van een grap houAlleen zijn grappen na eindeloze herhaling niet leuk meer.
Als het alleen gesloten was kon men het nog zien. Dus iemand anders heeft hem verwijderd?quote:Op maandag 9 april 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De users die mij een beetje kennen weten wel dat ik van een grap houAlleen zijn grappen na eindeloze herhaling niet leuk meer.
Het topic is door mij gesloten, niet verwijderd.
Als ik 'm niet verwijderd heb, zal het wel moeten he?quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als het alleen gesloten was kon men het nog zien. Dus iemand anders heeft hem verwijderd?
Joh. Vast door iemand die net zo weinig humor als jij heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik 'm niet verwijderd heb, zal het wel moeten he?
quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Joh. Vast door iemand die net zo weinig humor als jij heeft.
Zou best kunnen ja. We moeten overal rekening mee houden, ook met deze optie.quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Bos81 het volgende:
Het kan ook zijn dat het topic per abuis is verplaatst naar een ander besloten fora, waar niet iedereen, ook moderators niet, in kan.
Illuminatie en alles.quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Bos81 het volgende:
Het kan ook zijn dat het topic per abuis is verplaatst naar een ander besloten fora, waar niet iedereen, ook moderators niet, in kan.
Zeker die kutkabouters weerquote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Bos81 het volgende:
Jouw klacht is niet serieus te nemen. Je kan geen mensen weren uit een SC.quote:Op maandag 9 april 2012 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kap eens met dit bullshit gelul en doe eens wat aan mijn klacht.
Inderdaad. Wordt eens tijd dat er wat aan dat Barcelona gedaan wordt.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Wordt eens tijd dat er wat aan dat Barcelona gedaan wordt.
Omdat er één topic vermist is?quote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef eight het volgende:
De laatste tijd gebeuren er vreemde dingen in VBL...
Toch vind ik het niet kunnen. Het hele samenstellen van de tekst heeft me zeker 4 minuten gekost. En dan laat ik het creatieve denkproces dat daaraan vooraf ging nog buiten beschouwing.quote:
Gebagger van Tong is toch vooral in ONZ? Hier letten we wel op op bagger- of trolltopics?quote:Op maandag 9 april 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet kunnen. Het hele samenstellen van de tekst heeft me zeker 4 minuten gekost. En dan laat ik het creatieve denkproces dat daaraan vooraf ging nog buiten beschouwing.
Zet op z'n minst even die tekst hier neer zodat men kan beoordelen of dit soort topics inderdaad verwijderd moeten worden in het vervolg. Helemaal als men het gebagger van Tong gedoogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |