Dit dus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:40 schreef Deetch het volgende:
Afhankelijk van hoeveel tijd er tussen de relaties zit en hoeveel beide partijen zijn ontwikkeld zou het in een enkel theroretisch geval moeten kunnen.
Dit bewijst dus dat het kan voor sommigen.....quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mwah, na een relatie van 3 jaar zijn we uit elkaar gegaan voor 2 jaar en nu zijn we 6 7 jaar bij elkaar en kan niet anders zeggen dan dat we zo'n breuk nodig hadden () en het nu helemaal top gaat
Mwah nou meestal niet.quote:
Done it twice, met 2 verschillende exen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Been there, done that. Bij die tweede keer werden na verloop van tijd de ruzies en irritaties twee keer zo erg ondanks alle gedane toezeggingen en beloftes van beide kanten...
De weg naar de hel is nu eenmaal geplaveid met goede bedoelingen.
Soms is het een kwestie van gewoon wel veel van elkaar houden, maar niet samen kunnen leven, onverenigbare meningen over bepaalde kwesties etc etc etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:03 schreef JoPiDo het volgende:
De grote vraag is:
WAAROM?!
Die ene persoon is echt niet zó speciaal dat je persé het weer moet proberen?
Wonen ze toevallig op een camping in Spanje??quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Per definitie natuurlijk sowieso niet. Ik ken een stel dat getrouwd is, vervolgens gescheiden en nu alweer 8 jaar bij elkaar is.
Dat is het hem nu juist, die ene persoon is wel zó speciaal voor sommige dat ze het opnieuw WILLEN (niet moeten) proberen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:03 schreef JoPiDo het volgende:
De grote vraag is:
WAAROM?!
Die ene persoon is echt niet zó speciaal dat je persé het weer moet proberen?
Dit. En of dit veranderd uiteraard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Ligt er aan wat de reden is om elkaar te verlaten.
Hoelang heeft daar tussen gezeten, als ik mag vragen?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:33 schreef Oja-Joh het volgende:
Wij waren ook 1 jaar samen en zijn toen uit elkaar gegaan. Vrij snel weer bij elkaar gekomen en nu alweer 8 jaar samen.
As ifquote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef Cher- het volgende:
Waarom beginnen aan een ex. Beter begin je aan iets nieuws. Is spannender.
Dit dus. Of je zou echt alles moeten vergeven én vergeten, maar ik geloof er niet zo in dat de mens volledig alles kan vergeten (het kan misschien op korte duur wel goed gaan, maar ik denk dat het op de langere termijn weer mis zal gaan). Zelf zou ik me er in ieder geval niet aan wagen, er is namelijk een reden dat het uit is gegaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:36 schreef Skv het volgende:
Niet per definitie, maar ik denk dat het lastig is om te vermijden dat je weer in het oude stramien (wat dus niet werkte) verder gaat. Vroeg of laat slaat er toch wel iemand met verwijten van de 'vorige' relatie om de oren van de ander, of zijn irritatiepuntjes nog steeds aanwezig. Maar ach, het kan altijd goed gaan, maar ik geef het weinig kans. Je weet immers al precies hoe de ander is..
Dat snap ik nooit, uit elkaar gaan als je (tijdelijk) ergens anders gaat wonen om vervolgens na een tijd weer bij elkaar komen. Naar mijn mening absoluut geen reden om uit elkaar te gaan, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:45 schreef Morera het volgende:
Een breuk omdat 1 van de twee in een ander land is gaan studeren, of een breuk omdat 1 van de twee in een andere stad is gaan wonen, heeft weinig met irritaties of met de inhoud van de relatie te maken.
Als je je aan je eigen quote houdt, komt alles goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:53 schreef Faerie het volgende:
maar daardoor heb ik uiteindelijk veel meer verdriet op m'n bordje gekregen, en vind ik het nu heel moeilijk om me open te stellen voor iemand anders.
Ditquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Ligt er aan wat de reden is om elkaar te verlaten.
en dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:42 schreef Tja..1986 het volgende:
Net zoals altijd met dit soort algemeenheden is dat afhankelijk van de omstandigheden. Misschien ben je wel uit elkaar gegaan omdat de één van de 2 aan de andere kant van de wereld moest gaan werken en is die nu weer terug. Dan kan het prima werken. Maar als je uit elkaar bent gegaan omdat je ex je ouders heeft vermoord wordt het denk ik wat lastiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |