Voor iemand die eens in de zoveel tijd wat gaatjes moet vullen is dat toch wel voldoende of niet?? Daar staat d.h.z. toch ook voor ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:09 schreef BJDD het volgende:
Alabastine is een meuk merk vind ik persoonlijk.
Is té dhz.
Dan kan je beter voor Probastine gaan.
Wat je ook kan doen ( afhankelijk van de grootte van de scheuren ) is de scheuren dichtkitten met acrylaatkit en de overtollige kit wegsponsen met een natte/vochtige spons.
Ga je de scheuren dicht maken met vuller, moet je het overtollige vuller ook wegsponsen, anders krijg je allemaal van overtollige vlekken op de muur.
Plaats anders eens een foto?
Of je nou maar af en toe, of als beroep gaatjes vult, het moet er fatsoenlijk uitzien lijkt me.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:06 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Voor iemand die eens in de zoveel tijd wat gaatjes moet vullen is dat toch wel voldoende of niet?? Daar staat d.h.z. toch ook voor ?
Tenzij TS bij een klant een hele muur glad moet gaan maken
Ik zou gewoon gips (roodband) daarvoor gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar het is gewoon een barst van een meter die kronkelend over de muur loopt.
Dank voor de tip! Uit praktische overweging (makkelijker) of goedkoper?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gips (roodband) daarvoor gebruiken.
Beide.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dank voor de tip! Uit praktische overweging (makkelijker) of goedkoper?
Zodat je gelijkmatig druk uit kunt oefenen op het mes, en beter kunt sturen als met 1 vinger.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:41 schreef BennoDeBever het volgende:
Quoten doet het niet bij mij. Dat je een plamuurmes met 2 vingers tegen het mes moet gebruiken.
Beste betweter, als je gaat sponsen spons je echt geen stucwerk weg! Wat een onzin!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef BennoDeBever het volgende:
Ik ga er vanuit dat meneer/mevrouw het wil gaan "sauzen". Bij sponzen spons je ook een deel van je stucwerk weg waardoor de scheur zichtbaar blijft. Bij enkel plamuren blijf je echt geen gips zien na het sauzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |