Ja, dat is vaag inderdaad. Zal met GMT tijd te maken hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
wel stom dat op somige sites 9 uur verkoop staat en op sommige 10 uur ..
Yea daaromquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dat is vaag inderdaad. Zal met GMT tijd te maken hebben.
Livenation en Ticketservice(master) zijn de officiële kanalen.
Ik hoop maar dat ik kaarten kan bestellen, laatste keer kwam ik niet langs de beveiliging van de bankquote:
GAquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:09 schreef Solique het volgende:
U haalt 47% van de ADH
Geloof dat ik wat te weinig eet en drink op een dag.
Net gedaan: 2 knäckebröd, mueslireep, verse jus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA
ETEN!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb al een banaan en muslibol en cappucchino po
Gebruik je daar een bepaalde site voor ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:09 schreef Solique het volgende:
U haalt 47% van de ADH
Geloof dat ik wat te weinig eet en drink op een dag.
app op telefoon, calorieteller door fatsecretquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gebruik je daar een bepaalde site voor ofzo?
ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gebruik je daar een bepaalde site voor ofzo?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
app op telefoon, calorieteller door fatsecret
fatsecret? Dat klinkt ook niet liefquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
app op telefoon, calorieteller door fatsecret
nee vond ik ook al stomquote:
Soms missen er wel gerechten (vooral zelf bereid)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee vond ik ook al stommaar het is wel degene die alle producten kent, gewoon barcode scannen of product invoeren en je vind het altijd wel, zelfs ah en jumbo en andere merkproducten enzo
zelf bereid kan je samenstellen door de losse dingen toe te voegenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Soms missen er wel gerechten (vooral zelf bereid)
skaten is nicequote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
AightGa ik die ook gebruiken.
Calorietellertje, volgende week abo op de sportschool nemen, skeelers kopen om als het beter weer wordt stukken te gaan skaten met een aantal meiden. Gaat helemaal goed komen met deze jongen
Klopt, maar mis toch nog soms dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zelf bereid kan je samenstellen door de losse dingen toe te voegen
Ik ook niet, moet eerst nieuwe zoekenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
skaten is niceik heb geen skates meer
Dan zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet eerst nieuwe zoekenMaargoed als twee leuke dames met je willen skaten, dan ga je skates kopen he
Baasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Op DrawSomething het woord Skyrim krijgen, heb een popje getekend met een pijl in zijn knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |