SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar Cenobite is altijd bij zijn vertrouwde sound gebleven, dus die vind ik tegenwoordig nog altijd![]()
Wilde net zeggen ja, stoute boyquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Jaaa waar slaat deze op, ik wou net een nieuwe openen
ow sorry ik zag dat de vorige gesloten was en ik zag geen nieuwe....dacht, misschien heeft ze het zelf niet doorgehad en is ze van de zon aan het genietenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Jaaa waar slaat deze op, ik wou net een nieuwe openen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ow sorry ik zag dat de vorige gesloten was en ik zag geen nieuwe....dacht, misschien heeft ze het zelf niet doorgehad en is ze van de zon aan het genieten
Zal het nóóóóóóóóóít meer doen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
oe lekkah....we zullen niks tegen Tommy zeggen
Nikste, je plaatst maar gewoon de lapoquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:31 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]![]()
Maar ik eis bij deze het recht op de volgende TT
Als je gewoon nu of aan het eind meldt welke track en welke tekst. Dan kan diegene daar rekening mee houden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:31 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]![]()
Maar ik eis bij deze het recht op de volgende TT
Heerlijk tempo, heerlijke stijl...quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar Cenobite is altijd bij zijn vertrouwde sound gebleven, dus die vind ik tegenwoordig nog altijd![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kan mij 't wat boeien hoe hoog of laag de playcount staat. K denk dat de meeste het via wetransfer downloaden
Het is allemaal 320 kbps ;-) Gewoon goede kwaliteit dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:35 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Is die betere kwaliteit? Zo ja, link in PM aub! ( hij staat nu aan )
Zeker! Wist helemaal niet dat jij dit ook kan waarderen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Heerlijk tempo, heerlijke stijl...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
2011 had te weinig goeie tracks
Hehe! Ja, ik luister ook veel andere dingenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zeker! Wist helemaal niet dat jij dit ook kan waarderen!Ga je mee naar Pandemonium dit jaar?
Ik beloof een vriend van me ook al 3 jaar dat ik meega, dus ik heb een beetje dezelfde situatiequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hehe! Ja, ik luister ook veel andere dingen![]()
Ik hou pandemonium altijd wel in de gaten maar op een of andere manier is het er nog nooit van gekomen, wellicht dit jaar wel.. we shall see..
Zelfde gaat op voor mindcontroller en andere early feestjes...
Wel 2x thunderdome gedaan en dan voornamelijk in de early zaal gestaan![]()
voor zover ik weet heeft die vocal er altijd al ingezeten? zo lang ik dat nr ken iig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:38 schreef robuust89 het volgende:
M'n track, wat doe je?!![]()
Dit is inderdaad een goede plaat van de Krusaders, maar waarom moet die schijtvocal van Put It On er nou weer in?
(de vocal was er eerder dan de plaat, dat weet ik, maar ik kan me herinneren dat op die plek een vrouwenstem was die ""Krusaders" zei. Dus.)
Gozert, dit is de officiële release, ken hem al sinds het begin (2010) met die vocalquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:38 schreef robuust89 het volgende:
M'n track, wat doe je?!![]()
Dit is inderdaad een goede plaat van de Krusaders, maar waarom moet die schijtvocal van Put It On er nou weer in?
(de vocal was er eerder dan de plaat, dat weet ik, maar ik kan me herinneren dat op die plek een vrouwenstem was die ""Krusaders" zei. Dus.)
Ik trek dat Early Hardcore tempo echt totaal niet. Voor een uurtje wel, maar daarna ben ik kapotquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hehe! Ja, ik luister ook veel andere dingen![]()
Ik hou pandemonium altijd wel in de gaten maar op een of andere manier is het er nog nooit van gekomen, wellicht dit jaar wel.. we shall see..
Zelfde gaat op voor mindcontroller en andere early feestjes...
Wel 2x thunderdome gedaan en dan voornamelijk in de early zaal gestaan![]()
Veel te ver wegquote:
Lijkt me briljant! Kijken of ik daarheen kanquote:
Doe mij deze maar:quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lijkt me briljant! Kijken of ik daarheen kan
Deze is toch wel heel dik:
Komt me bekend voorquote:
Dat lijkt me wel. Denk dat een organisatie boekingskosten, vliegticket (en ik heb zo`n vermoeden dat dat geen economy class is) en het hotel (zal ook geen goedkoop hotel zijn) moet regelen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef robuust89 het volgende:
Stomme vraag, maar als The Prophet naar Australië moet komen voor een feestje, dan moet zijn vliegticket ook worden betaald. Betaal je daar die 85 euro voor?
x2 Hopelijk ook wat schranz op de r_AW stage met daniela haverbeckquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
pffff mijn simpele sennheisertjes komen anders als 2e uit de test met een score van 9.1quote:
bedankt voor het delen en de bevestigingquote:Sound (9/10): Upon first hearing the HD25-1 I was absolutely convinced that I would be giving them a 10/10 in sound quality. Having owned them for a while, however, I cant help but notice that for $200 headphones they are just slightly lacking here and there. But the fact that I am still using them as my primary portables is certainly telling of the fact that they are a competitive product.
r_AW stage? Waar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
x2 Hopelijk ook wat schranz op de r_AW stage met daniela haverbeck
Jah dat dacht ik maar omdat je stage zei dacht ik hmm toch maar even vragenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
UUuh tenminste als ik r_AW zie staan, ga ik uit van het club r_AW concept
Ik denk niet dat het verschil tussen mijn sennheisser van ¤45 of zo'n geval van jou van ¤100 die 50 extra euro waard is. Veel mensen besteden dat geld liever aan de MP3-speler of andere leuke dingen, zoals feestjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Komen hier af en toe posts langs met tips en vragen voor goede oordopjes / koptelefoons, meeste mensen kiezen al snel voor een paar simpele Sennheisertjes terwijl er zoveel beters te krijgen is, ook voor leuke prijzen.
Onderstaand 2 grote vergelijkingen tussen oordopjes / koptelefoons in verschillende prijsklasses, kwam weer op deze pagina omdat ik graag een nieuwe koptelefoon aan wou schaffen en veel heb gehad aan de vergelijkingen voor oordopjes (Nog steeds blij met mijn Re-Zero's)
Dacht laat ik deze mooie mega-vergelijkingen eens met jullie delen
Oordopjes:
http://www.head-fi.org/t/(...)h-x10-added-03-04-12
Headphones:
http://www.head-fi.org/t/(...)3-1-3-added-03-01-12
Vind er geen klap aan, 1 melodietje, en dat herhaalt hij het hele nummer...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die is dan wel weer lekker, maar het origineel is ookquote:
Heb je Re-zero's of RE0's? Zijn die wel geschikt voor hardstyle etc., niet bepaald bass heavy, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Komen hier af en toe posts langs met tips en vragen voor goede oordopjes / koptelefoons, meeste mensen kiezen al snel voor een paar simpele Sennheisertjes terwijl er zoveel beters te krijgen is, ook voor leuke prijzen.
Onderstaand 2 grote vergelijkingen tussen oordopjes / koptelefoons in verschillende prijsklasses, kwam weer op deze pagina omdat ik graag een nieuwe koptelefoon aan wou schaffen en veel heb gehad aan de vergelijkingen voor oordopjes (Nog steeds blij met mijn Re-Zero's)
Dacht laat ik deze mooie mega-vergelijkingen eens met jullie delen
Oordopjes:
http://www.head-fi.org/t/(...)h-x10-added-03-04-12
Headphones:
http://www.head-fi.org/t/(...)3-1-3-added-03-01-12
Een goed klinkende mp3-speler heb je al voor 30-40 euro, het is verstandiger om te investeren in goede IEMs/headphones.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verschil tussen mijn sennheisser van ¤45 of zo'n geval van jou van ¤100 die 50 extra euro waard is. Veel mensen besteden dat geld liever aan de MP3-speler of andere leuke dingen, zoals feestjes
Die valt ook niet meer in de range simpel voor mij, mooi dingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
pffff mijn simpele sennheisertjes komen anders als 2e uit de test met een score van 9.1
[..]
bedankt voor het delen en de bevestiging
Welke heb je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verschil tussen mijn sennheisser van ¤45 of zo'n geval van jou van ¤100 die 50 extra euro waard is. Veel mensen besteden dat geld liever aan de MP3-speler of andere leuke dingen, zoals feestjes
Ik heb zelf de RE0's, erg directe cleane bass maar is redelijk op de achtergrond.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heb je Re-zero's of RE0's? Zijn die wel geschikt voor hardstyle etc., niet bepaald bass heavy, toch?
[..]
Een goed klinkende mp3-speler heb je al voor 30-40 euro, het is verstandiger om te investeren in goede IEMs/headphones.Maakt veel meer verschil.
Ik heb de Cowon S9 al een paar jaar, was destijds ook een duur grapje... maar mijn huisgenoot had hem en hij klonk zó goed, die moest ik ook hebben. HEEL veel verschil met een iPod hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een goed klinkende mp3-speler heb je al voor 30-40 euro, het is verstandiger om te investeren in goede IEMs/headphones.Maakt veel meer verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:49 schreef 16meter het volgende:
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzonden vanaf mijn MacBook Pro.
Ik las mijn eigen reactie nog eens en toen zat ik echt evenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik heb nergens gezegd dat je 100 of meer uit moet geven voor je Headphone / IEM, zoals je in de lijst ziet zijn er een aantal goedkope met toch een behoorlijk geluid.
Leg uit? Ik ken ze niet, maar mijn CX500 zijn super, maar die staat er niet bij. Hij heeft er wel lomp veel getest, duurde een uur voordat ik naar beneden was gescrollt. Hoop dat ie ervoor betaald heeft gekregenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ze lijken wel overigens erg op mijn vorige, de Sennheisser CX300, die overigens erg slecht scoort, en terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |