quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, die kun je veel wel via Youtube vinden ja. Ik vind er echt geen zak aan, ga liever buiten een flink stuk wandelen *zeker met dit weer*
En ik ben echt zo'n regeltante die verhuizen en administratie-shit enzo regelen heerlijk vindt, dus als je een vraag hebt, pm dan maar even
[..]
Uhmz, ik vind zowel koffie als cola niet echt een gezonde keuze voor je kind. Maar da's ieder voor zich.
[..]
Uhmz, zoethout en kaneel wel, maar sterrenmunt? Jugh!
Overigens was WonenBreburg vergeten te melden dat de verhuurmakelaar ziek was en hebben we dus 20 minuten gewacht, gebeld, nog eens 35 minuten gewacht en toen met iemand anders het contract getekend. Hoe dan ook: WE HEBBEN DE SLEUTELS!![]()
Xx
Doe dan het weekend van 20-22 april maar, dan ben ik er alquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Tink! Feli!
Even wat anders, als ik zo naar dat lijstje van de meet kijk, kom ik "centraal" ergens uit op de Veluwe.
Ik heb de aardbei shakes van nectar maar die hebben ook choco. Een pot kost 30 euro maar daar doe je heel lang mee. Ik heb voor deze gekozen omdat dit een sportshake is, en in tegenstelling tot de shakes van de bekende dieet merken zitten hier veel meer voedingstoffen in, echt 0% koolhydraten en is in verhouding goedkoper. Maar die kunnen zeker geen kwaad!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Noten 'mogen' geloof ik niet van Heller en ik ben gek op de choco-shake van Atkins, maar die durfde ik hier niet eens te noemen wegens de critici.
In de vorige periode dat ik het deed at ik amper van het brood, omdat ik daar idd ook honger van kreeg, nu grijp ik er naar als ik 'even makkelijk' wil doen omdat ik het ritme nog niet heb.
Nu ik gezien heb dat het op 15,9 zit ben ik me er idd van bewust dat dit wellicht ook mee werkt met het feit dat ik moeite heb die knop volledig om te zetten.
Tx!
Is dat zo'n whey-shake? Die heb ik eens geprobeerd maar daar ging ik bijna van over mijn nek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb de aardbei shakes van nectar maar die hebben ook choco. Een pot kost 30 euro maar daar doe je heel lang mee. Ik heb voor deze gekozen omdat dit een sportshake is, en in tegenstelling tot de shakes van de bekende dieet merken zitten hier veel meer voedingstoffen in, echt 0% koolhydraten en is in verhouding goedkoper. Maar die kunnen zeker geen kwaad!
Whey protein ja. Zeker niet met melk, deze moet je met water aanlengen. Maar de smaak is heel afhankelijk van het merk, die van Nectar zijn écht lekker (wel beetje zoet).quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat zo'n whey-shake? Die heb ik eens geprobeerd maar daar ging ik bijna van over mijn nek.
Melk 'mag' nl ook niet dus die shakes moeten met water aangemaakt en dat is met whey echt geen doen.
Oh ik heb op het moment de Cherry, de vorige pot was strawberry zie ik net. Ken je die Maoam snoepjes?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, ik ga het eens in overweging nemen. Mijn man vind de whey-shakes op zich ook wel ok, dus als ik het niet weg krijg kan ik het nog op hem afschuiven. Heb jij de strawberry, of the strawberry-kiwi?
Hier bv : http://www.eiwitpoeder.nl/syntrax-nectarquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand een link naar die shakes?
In eerste instantie had ik ze voor mijn ketose dieet genomen, daar waren het tussendoortjes tussen O en L en tussen L en D. Zo zet ik ze eigenlijk nog steeds in, dus een paar dagen eens een shake ipv een salade of boterham, eventueel aangevuld met een kiwi. Je kan ze ook als lunch vervanger pakken (want echt, je hebt geen honger meer) maar ik ben niet zo pro-grote-maaltijden-vervangen-door-een-shake.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt! En hoe zet jij ze in Audrey?
Kmoet zo werken!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef deerntie het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan... Weekend! Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |