abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:26:51 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108861223
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

donderdag 8 maart 2012 @ 13:27:12 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108861233
TT is speciaal voor Tink! Gefeliciteerd met de sleutels! *O*
pi_108861253
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, die kun je veel wel via Youtube vinden ja. Ik vind er echt geen zak aan, ga liever buiten een flink stuk wandelen *zeker met dit weer :)*

En ik ben echt zo'n regeltante die verhuizen en administratie-shit enzo regelen heerlijk vindt, dus als je een vraag hebt, pm dan maar even :)

[..]

Uhmz, ik vind zowel koffie als cola niet echt een gezonde keuze voor je kind. Maar da's ieder voor zich.

[..]

Uhmz, zoethout en kaneel wel, maar sterrenmunt? Jugh!

Overigens was WonenBreburg vergeten te melden dat de verhuurmakelaar ziek was en hebben we dus 20 minuten gewacht, gebeld, nog eens 35 minuten gewacht en toen met iemand anders het contract getekend. Hoe dan ook: WE HEBBEN DE SLEUTELS! *O*

Xx
*O* gefeliciteerd!

Ooooh ik weehet nog zo goed! Ik was zo blij *O* Geniet er van!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:28:05 #4
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108861264
Ah kijk Tink was het dus, hihi gefeliciteerd en veel klus *O* plezier
Be happy with the little things in life
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:29:01 #5
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108861289
Dankjewel lieverds :D

Vriendjelief is nu weer werken *kreeg maar 4 lesuren vrij, stom gedoe*, maar morgen gaan we knallen 8)7
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_108861294
Tink! Feli!

Even wat anders, als ik zo naar dat lijstje van de meet kijk, kom ik "centraal" ergens uit op de Veluwe.
Sterkheidsbaas van alles.
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 maart 2012 @ 13:30:56 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108861344
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Tink! Feli!

Even wat anders, als ik zo naar dat lijstje van de meet kijk, kom ik "centraal" ergens uit op de Veluwe.
Doe dan het weekend van 20-22 april maar, dan ben ik er al :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_108861384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Noten 'mogen' geloof ik niet van Heller en ik ben gek op de choco-shake van Atkins, maar die durfde ik hier niet eens te noemen wegens de critici.
In de vorige periode dat ik het deed at ik amper van het brood, omdat ik daar idd ook honger van kreeg, nu grijp ik er naar als ik 'even makkelijk' wil doen omdat ik het ritme nog niet heb.
Nu ik gezien heb dat het op 15,9 zit ben ik me er idd van bewust dat dit wellicht ook mee werkt met het feit dat ik moeite heb die knop volledig om te zetten.
Tx! :*
Ik heb de aardbei shakes van nectar maar die hebben ook choco. Een pot kost 30 euro maar daar doe je heel lang mee. Ik heb voor deze gekozen omdat dit een sportshake is, en in tegenstelling tot de shakes van de bekende dieet merken zitten hier veel meer voedingstoffen in, echt 0% koolhydraten en is in verhouding goedkoper. Maar die kunnen zeker geen kwaad!
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:33:35 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108861409
quote:
17s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:32 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik heb de aardbei shakes van nectar maar die hebben ook choco. Een pot kost 30 euro maar daar doe je heel lang mee. Ik heb voor deze gekozen omdat dit een sportshake is, en in tegenstelling tot de shakes van de bekende dieet merken zitten hier veel meer voedingstoffen in, echt 0% koolhydraten en is in verhouding goedkoper. Maar die kunnen zeker geen kwaad!
Is dat zo'n whey-shake? Die heb ik eens geprobeerd maar daar ging ik bijna van over mijn nek. :@
Melk 'mag' nl ook niet dus die shakes moeten met water aangemaakt en dat is met whey echt geen doen.
pi_108861437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is dat zo'n whey-shake? Die heb ik eens geprobeerd maar daar ging ik bijna van over mijn nek. :@
Melk 'mag' nl ook niet dus die shakes moeten met water aangemaakt en dat is met whey echt geen doen.
Whey protein ja. Zeker niet met melk, deze moet je met water aanlengen. Maar de smaak is heel afhankelijk van het merk, die van Nectar zijn écht lekker (wel beetje zoet).
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:37:35 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108861525
Ok, ik ga het eens in overweging nemen. Mijn man vind de whey-shakes op zich ook wel ok, dus als ik het niet weg krijg kan ik het nog op hem afschuiven. Heb jij de strawberry, of the strawberry-kiwi?
pi_108861653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, ik ga het eens in overweging nemen. Mijn man vind de whey-shakes op zich ook wel ok, dus als ik het niet weg krijg kan ik het nog op hem afschuiven. Heb jij de strawberry, of the strawberry-kiwi?
Oh ik heb op het moment de Cherry, de vorige pot was strawberry zie ik net. Ken je die Maoam snoepjes?

Zo smaakt het ongeveer, alleen de zoetheid in het kwadraat. Maar het is goed te doen :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:03:36 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108862365
Hmmm, da's wel heel zoet!

Topic-killers wij, met onze shakes! :o :D

Laten we het weer over salades en wandelen hebben! *O*
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 maart 2012 @ 14:04:24 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108862391
Ik ga de hond wel even halen hiernaast ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:05:14 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108862420
Ik moet eigenlijk heel hard werken, maar ze bouwen hier buiten mijn raam zo'n mega-kraan en dat is best boeiend. :@ :D
pi_108862477
Jeej, koolhydraten! Mijn wentelteefjes waren echt zalig. Appelstroop erop is een minder goed idee trouwens.
Spoilers!
pi_108862508
Heeft iemand een link naar die shakes?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_108862568
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand een link naar die shakes?
Hier bv : http://www.eiwitpoeder.nl/syntrax-nectar

Ik heb in het locale bodybuilderswinkeltje wel minder betaald.
pi_108862589
Deze is goedkoper zie ik net : http://www.supplemento.nl/nectar-strawberry-kiwi
pi_108862592
Bedankt! En hoe zet jij ze in Audrey?
pi_108862632
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt! En hoe zet jij ze in Audrey?
In eerste instantie had ik ze voor mijn ketose dieet genomen, daar waren het tussendoortjes tussen O en L en tussen L en D. Zo zet ik ze eigenlijk nog steeds in, dus een paar dagen eens een shake ipv een salade of boterham, eventueel aangevuld met een kiwi. Je kan ze ook als lunch vervanger pakken (want echt, je hebt geen honger meer) maar ik ben niet zo pro-grote-maaltijden-vervangen-door-een-shake.
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:18:20 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108862835
Ik gebruik de choco-shake vnml als ontbijt, voor als ik echt haast heb. Ivm het liever geen tussendoortjes-ding. :)
pi_108863027
Zo, tijd om naar huis te gaan... Weekend! Heerlijk.
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:27:17 #24
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108863101
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef deerntie het volgende:
Zo, tijd om naar huis te gaan... Weekend! Heerlijk.
Kmoet zo werken! :'(

Nee hoor garpje, leuke baan. 3 uurtjes en dan heb ik weekend. ;) DRUK weekend! Hele huis van mijn ouders poetsen (oude huis dus)
pi_108863217
Zo. 3 kwartier gelopen met hond. Beweging ook weer gehad.
Alleen jammer dat het vanuit huis veel mooier weer lijkt dan dat het daadwerkelijk is. :P
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')