Ik ben d'r gewoon hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was Noel Gallagher al niet een zekere 'Nee' voor LL?
Of was dat dat seizoen-verhaal, juni/juli <-> augustus?
wanneer komt het interview danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]Lijkt me wel zekertwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 15-03-2012 om 09:39:07SXSW is in volle gang en de Lowlands boekers zijn erbij. Zaterdag misschien een paar nieuwe namen bij @3voor12 Radio http://t.co/vsilpRrW reageer retweet
Point(s) taken. Ben ik kennelijk in de minderheid. Maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:57 schreef rubbereend het volgende:
Elbow is gewoon een meer gevestigde naam dan The Black Keys, dat is ook niet erg toch? Zegt verder niks over de kwaliteit. Maar ik, en meer met mij hier heb ik het gevoel, vinden het meer op zijn plaats als afsluiter van de Grolsch of voorlaatste Alpha act
Dat programma van 3fm over 3v12 at SXSW is tussen 8 en 10 vanavond. Dus dan zal het wel bekend worden lijkt me.quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:06 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij zijn The Black Keys momenteel wel groter dan Elbow... Ook veel meer een afsluitende act in mijn ogen.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 17:18:22Vanavond op 3FM drie nieuwe #LL12 namen die ook op SXSW staan. Er komen meer bands die daar speelden, maar die zijn nog niet helemaal rond. reageer retweet
Ook mooi lijstje!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef theodoor9 het volgende:
Ik gok mee:
The Shins
Django Django
Miike Snow
(Bijna) allemaal fijne namen om eens op te zoeken. Zo is Alabama Shakes een van de grote hypes op SXSW dit jaar, als ik mijn timeline op Twitter moet geloven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Echt, wie de fuck zijn dat allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |