Werchter heeft hem toch exclusief voor de Benelux?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was Noel Gallagher al niet een zekere 'Nee' voor LL?
Of was dat dat seizoen-verhaal, juni/juli <-> augustus?
Dat inderdaad. Daarbij komt dat Noel op V-fest en frequency staat. Dus zou hij alleen kunnen als hij op de donderdag op frequency staat en hij 4 shows achter elkaar doet. Ditzelfde geldt dus ook voor The Killers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Werchter heeft hem toch exclusief voor de Benelux?
Elbow had in maart 2011 nog geen meezingers (hun nieuwe was net uit). Dus zie ik dat bij de Black Keys makkelijk goedkomen. En Skrillex is niet meebrullen, maaar meestuiteren, da's waar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb het 5 keer nagelezen maar ik lees niks over niet uitbundig volgens mij. Het gaat over anthems, hits, meezingers. De eerste tonen komen en de Alpha zingt mee, juicht mee, hetkent het. En dat was zeker bij Elbow wel het geval.
Elbow had onder het Lowlandspubliek al nummers als One Day like this, Lippy Kids, Open Arms. Die allemaal prominente radiohitjes waren op 3FM, wat je er ook van vind is dat wel een Lowlands grote bands zender. Bovendien konden ze bogen op een aardige verzameling redelijk grote optredens in Nederland met dito fanbase en een succesvol optreden in de Grolsch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Elbow had in maart 2011 nog geen meezingers (hun nieuwe was net uit). Dus zie ik dat bij de Black Keys makkelijk goedkomen. En Skrillex is niet meebrullen, maaar meestuiteren, da's waar.
Geen meezingers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Elbow had in maart 2011 nog geen meezingers (hun nieuwe was net uit). Dus zie ik dat bij de Black Keys makkelijk goedkomen. En Skrillex is niet meebrullen, maaar meestuiteren, da's waar.
Als de Black Keys de vrijdagavond headlinen is er toch sowieso geen ruimte voor de Killers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan moeten The Killers op de 16e staan, anders staan ze zeker niet op Lowlands
Tsja alleen domien van 3fm heeft dat geroepen. Maar nog helemaal niet zeker dat ze headlinen. Op hun facebook hebben ze een vroeger tijdstip staan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als de Black Keys de vrijdagavond headlinen is er toch sowieso geen ruimte voor de Killers?
The killers dan maar headliner in de grolschquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als de Black Keys de vrijdagavond headlinen is er toch sowieso geen ruimte voor de Killers?
A Campingflight to Lowlands Paradise 2012 deel 15 | UITVERKOCHTquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja alleen domien van 3fm heeft dat geroepen. Maar nog helemaal niet zeker dat ze headlinen. Op hun facebook hebben ze een vroeger tijdstip staan.
Miike snow was wel tof een paar jaar geleden, alleen jammer dat het geluid destijds heel bagger was. Toen waren ze ook nog onbekend voor het grotere publiek.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
The Killers staat ook mijn wishlist.
The Cure zou ik ook mooi vinden, maar die kans lijkt me niet groot ivm Pinkpop. Zou wel een typische Lowlands naam zijn heb ik het idee. En ja natuurlijk Foo Fighters... maar die zijn toch een formaatje te groot geworden.
Maar hoop vandaag dat ze iets van het volgende bekend maken: Florence & The Machine, At The Drive-In, Justice, Of Monsters Of Men, Boy & Bear, Miike Snow, The Maccabees, Django Django, Elektro Guzzi, The Shins, Cancer Bats.
Lijkt mij allemaal wel een optie.
Iemand een idee hoe laat dat interview is bij 3voor12?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Komen er nou vandaag weernamen
of is dat weer een vaag gerucht
?
Lijkt me wel zekertwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 15-03-2012 om 09:39:07SXSW is in volle gang en de Lowlands boekers zijn erbij. Zaterdag misschien een paar nieuwe namen bij @3voor12 Radio http://t.co/vsilpRrW reageer retweet
The Cure eist minimaal 2 uur speeltijd dus die kan je sowieso vergeten voor Lowlands.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
The Cure zou ik ook mooi vinden, maar die kans lijkt me niet groot ivm Pinkpop. Zou wel een typische Lowlands naam zijn heb ik het idee.
Als of RRB zoiets gaat posten maar dan niets bekend maken ....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, die 'misschien' geeft veel zekerheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |